102~

817 9 0
                                    

15 augustus, 10:00

Ik word wakker van de wekker die op Matthy's telefoon af gaat. Hij gaat gelijk recht op zitten. Ik kreun nog een beetje, maar laat mijn ogen dicht. Dan voel ik twee handen onder mijn T-shirt komen. Ik mompel een beetje, wat Matthy laat lachen. Dan doe ik mijn ogen open naar de kant waar Matthy ligt. Ik krijg dan een zoen op mijn lippen geplant.

Dan zeg ik tegen Matthy:" dit zou de laatste nacht kunnen zijn, dat ik lekker heb kunnen slapen:)" Matthy lacht en zegt:" komt goed!" Ik kruip dan nog een keer onder de dekens en doe men ogen weer dicht. Matthy trekt dan de dekens van me af. Ik trek ze snel weer over mee heen. Dan zegt Matthy:" nu ben ik er klaar mee!" Hij haalt de dekens weer weg en pakt met zijn handen me op. Ik zeg dan:" oké, jij wintt!"

Nog steeds houd hij me vast. Zo loopt hij met me richting de woonkamer. Heb gewoon een pyjama aan dus niks aan de hand. Dan als we in de woonkamer zijn, zegt hij in een keer:" Robb open ff de deur voor me." Op dat moment denk ik:" ik ben bang dat ik niet ontkom om nat te worden." Robbie staat gelijk op en loopt naar de deur.

Ik probeer van Matthy af te gaat, maar goed dat lukt me niet. Zo loopt hij dan richting het zwembad. Als hij echt paal naast het zwembad staat zegt Matthy:" zin om wakker te wordenn?" Ik zeg:" ik ben al wakkerr!" Maar goed voordat ik het weet word ik in het water gegooid.

Met heel mijn lichaam val ik in het water. Als ik boven kom zie ik Matthy en Robbie helemaal stuk gaan. Ik steek men middelvinger naar ze op. Dan klim ik er weer uit. Zo vraagt Robbie:" ben je nu wel wakker?" Ik lach sarcastisch en zeg:" ja!!" Dan loop ik naar binnen. Druppelend loop ik door de woonkamer naar de badkamer en zet ik de douche aan. Hier ga ik dan onderstaan met kleren en al. Terwijl het water over men lichaam stroomt doe ik alle kleren uit.

Zo spoel ik al het chloor van me af en was ik me met zeep. Dan doe ik door mijn haar alleen conditioner. Als dat is ingetrokken spoel ik het er uit. Nu stap ik er dan ook uit. Met de zachte handdoek droog ik me af. Wanneer ik droog ben poets ik mijn tanden en kam ik men haar door.

Mijn haar die ik dan in een simpele knot. Met een handdoek om me lichaam loop ik naar de slaapkamer. Hier kies ik dan voor een lange broek met T-shirt. Als je je afvraagt waarom, want het is midden zomer! Vandaag ga ik met Stefan de Vries, Sean Demmers, Vosje en Daniel met twee ghosthunters, ghost hunten. Ben ik er zenuwachtig voor, ja! Ga ik het leuk vinden, denk ik ook ja. Bedoel ik geloof absoluut niet in geesten dus ja.

Fans van Stefan wilde heel graag dat ik met hun een keer mee ging. Zo dat gaat ook gebeuren! Dadelijk komen ze me al ophalen. We moeten helemaal naar België dus ja, dat is wel een eindje. Maar goed wil me dus wel warm aangekleed hebben en zorgen dat ik geen tekenbeet krijg.

Dus dan doe ik die lange broek aan. Als ik alles aan heb, loop ik weer naar de badkamer voor make-up. Doe gewoon lichtjes, want heb een puist van gisteravond. En hoef daar geen meme over. Haha, maar dat snap je denk ik wel. De K3 toer is dus al afgelopen en ben weer helemaal tot rust gekomen. Slaap weet lekker bij Matthy en kan alle verhalen vertellen aan de jongens. Die Koen die zich ook echt heeft aangemeld vind ik nog steeds geweldig ahah. 

Zo als ik helemaal klaar ben loop ik naar de woonkamer. Matthy zegt dan:" zal ik je voortaan zo iedere dag wakker maken?" Ik zeg:" ik ben blij als jullie hier niet meer wonen!" Robbie gaat helemaal stuk. Ik ga dan naar de keuken voor een ontbijtje. Kijk een beetje in de koelkast rond wat we nog hebben. Vooral veel Oranje dingen. Die jongens zijn echt gestoord. Daarom pak ik maar een stuk meloen als ontbijt.

Dat snijd ik op de snijplank en doe ik in een bakje. Met een vork erbij loop ik naar de bank en ga ik erop zitten. Dan begin ik met eten. Matthy zegt dan opeens:" mag ik ook een stukje." Ik lach en zeg:" als jullie me morgen niet banger maken wel!" Matthy zegt:" afgesproken!" Dan prik ik er een aan met men vork en geef ik hem aan hem.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu