5 september, 09:02
Ik word wakker van het krakende geluid van de trap. Matthy gaat denk ik naar de wc ofzo. Als ik een beetje overeind ga zitten in bed voel ik een scheut door mijn hoofd heen gaan. Gisteren was het F1 spektakel van Max. Het was zo leuk en ik bedoel Matthy vond het ook helemaal geweldig. Wat wel kut was dat ik ongesteld ben geworden gisteren. Vandaag de tweede dag, dus weet dat dat hel voor me gaat worden.
Ik heb zoals jullie weten altijd al een heftige ongesteldheid gehad. Zo na een aantal minuten hoor ik Matthy van boven helemaal naar beneden lopen. Ik sta dan op en loop naar boven om mezelf te verschonen. Ik de badkamer doe ik mijn zaakje en doe ik weer een crèmetje op me gezicht. Dan kam ik mijn haar ook nog even door, dat het oké zit haha.
Men menstruatie is inderdaad weer enorm heftig. Blij dat ik niet ben doorgelekt. Zo loop ik dan weer terug naar de slaapkamer. Ik doe hier een rok met topje aan. Hierna pak ik mijn telefoon van het nachtkastje en loop ik naar beneden.
Matthy is al helemaal omgekleed voor een dagje werk van hem. Vandaag ben ik dus lekker alleen thuis. Vind ik helemaal niet erg met die hevige buikpijn. Matthy gaat vandaag een video opnemen die mede mogelijk is door Young ones. Een bedrijf waar je voor baantjes kan solliciteren bij allemaal andere bedrijven. Matthy gaat dus voor een keer 'echt' werken haha.
Dan loop ik naar Matthy toe die in de keuken staat. Als ik bij hem sta geeft hij me een knuffel. Op een lieve toon zegt hij:" en heb je veel last?" Ik zeg:" jupp, buikpijn is enorm." Hij zegt:" schat anders ga je naar de huisarts voor medicatie ofzo?"
Ik zeg:" ja dat kan ik best wel doen.. denk je dat het echt nodig is?" Matthy weet dat ik het niet echt chill vind om naar doktoren te gaan enzz. Hij zegt:" schat doe het nou maar gewoon, je hebt er enorm veel last van en dat is gewoon echt heel vervelend voor je.." Ik knik begrijpelijk en zucht een beetje. Matthy drukt me in een knuffel en plant een kus op men voorhoofd.
Dan ziet Matthy dat het tijd is om te gaan. Hij pakt zijn tas en wenst me succes. Zo loopt hij door de voordeur door naar zijn auto. Ik pak mijn telefoon en bel men huisarts. Waarschijnlijk moet ik toch lang in de wacht hangen. Ja hoor er zijn 7 wachtende voor me. Zo pak ik maar een ontbijtje. Met mijn telefoon ga ik aan tafel zitten. Tijdens het wachten eet ik wat. Mijn buikpijn is enorm, maar ook gewoon enorm. Als je je afvraagt, waarom ga je niet gewoon pijnstillers halen?
Als je sterke medicatie wil, krijg je een blad van je huisarts waarmee je dat kan halen. Plus hier kan ik laten checken dat ik geen vleesbom in men baarmoeder heb. Na wat wachten ben ik eindelijk aan de beurt. Als ik met de gene die ik aan de lijn hang, heb gepraat weet ik hoelaat ik mag komen. Namelijk over een uurtje. Kijk, omdat we nu in een andere drop/stad wonen is het dus ook zo dat we andere huisartsen hebben. Hoop voor een dame x.
Na goed, ik bereid me een beetje voor in emotie en verwissel nog een keer goed het maandverbandje. Dan kam ik mijn haar nog een keer goed door en doe ik wat make-up op. Zo loop ik weer naar beneden en kijk ik wat op mijn telefoon. Dan is het tijd om te gaan. Ik ga wel met de auto, dadelijk moet ik naar het ziekenhuis ofz, je weet maar nooit.
Zo maak ik het huis op slot en loop ik naar mijn auto. Ik stap in en rijd naar de huisartsenpost. Hier aangekomen parkeer ik de auto op de parkeerplaats en stap ik uit. Met wel wat zenuwen loop ik de praktijk in. Ik ga zitten op de stoel en wacht tot ze me roepen. Terwijl ik wacht app ik met Sophie, zij weet denk ik als de beste hoeveel last ik er van heb. Bedoel op de middelbare, gymde ik nooit mee als het de tijd van de maand was.
Na een hele tijd, komt er een dokter aangelopen die men naam zegt. Mijn hart is helemaal blij, het is namelijk een dame. Zo sta ik op en loop ik achter haar aan, naar haar kamer. Hier schut ik haar de hand en ga ik op de stoel zitten. De dokter stelt haarzelf voor. Ze heet Marie de Graaf. Ik stel mezelf ook voor, maar goed mij herkent ze. Dan gaan we gelijk over naar serieuze zaken.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...