91~

833 9 1
                                    

27 mei, 07:00

Ik word wakker van de wekker die afgaat! Vandaag ga ik officieel uit dit huis. Langzaam word ik een beetje wakker. Zo ga ik recht op zitten en kijk ik een beetje voor me uit. Vandaag ga ik namelijk naar Matthy, want morgen gaan we naar Spanje voor zijn verjaardag. Waar hij nog niks van af weet. De jongens wel. Hun pakken een koffer voor hem in, als hij het niet door heeft. Ik heb mijn koffer al wel ingepakt.

Ook moet ik vandaag gewoon werken. Dus ga pas laat naar Matthy. Waar ik ook nog heen moet is naar mijn andere huis. Ik ga even checken of dat de beneden verdieping goed is geverfd en de vloer goed is gelegd. Dat hebben ze namelijk al klaar. Nu moet de boven verdieping en het schuurtje nog gedaan worden.

Maar goed het is tijd om op te staan. Zo stap ik uit bed en loop ik naar de badkamer om voor de laatste keer te douchen in het huis. Zo kleed ik me uit en stap ik de douche in. Daar laat ik laat het warme water over mijn lichaam stromen. Ik spoel me af en zet de kraan weer uit. Dan poets ik mijn tanden en doe ik mijn gezicht.

Daarna loop ik terug naar de kamer met de kleren die ik voor vandaag heb klaargelegd. Dit doe ik aan. Daarna kam ik door mijn haar. Als ik dat heb gedaan maak ik de badkamer nog even netjes. Zo controleer ik alles, maar ook alles of dat ik alles heb. Ja in heb alles gelukkig. Ik kan dus gaan! In pak de koffer en doe mijn schoenen aan. Dan neem ik afscheid van dit appartement waar ik met veel plezier in heb geleefd. Ups and downs in gehad, maar vooral veel leuke dingen in mee gemaakt.

Dan besluit ik om te gaan. Na de lift, loop ik naar de auto. Mijn koffer leg ik in de achterbak. Daarna stap ik in. Zo rijd ik naar diegene waar ik het appartement van huur. Daar aangekomen stap ik uit de auto en loop ik naar binnen. Hier wacht ik eventjes op haar tot dat ze er is. Al snel komt ze en schut ze me de hand. Zo loop ik met haar mee naar haar kantoor.

Hier nemen we nog wat dingen door, van het appartement. Alle standaard dingen van de waterstand enz. Op het einde geef ik dan mijn sleutel. Nu kom ik officieel nooit meer daar. Zo neem ik afscheid van haar en loop ik terug naar mijn auto. Hier ga ik zitten en zet ik muziek op. Dan rijd ik naar gebouw van 538. Hier aangekomen stap ik uit en loop ik naar men werkplek. Daar kom ik Iris weer tegen. Zo ga ik naast haar zitten en kletsen we kort bij.

Dan moeten we weer aan het werk. Zo maken we een heel plan over het sociale media gedeelte. Dit doen we een hele tijd. Maar na een tijdje mogen we op de radio. We lopen naar de studio en zetten we alles klaar.

Dan gaan we live! Zo beginnen we met het echt typisch geluidje. Daarna gaan we praten over allemaal dingen die we als kleine kinderen hebben gedaan. We bellen zo ook met mensen die iets absurds hebben gedaan. Ik vertel het verhaal dat ik als kind ooit een verftube heb gepakt en een witte wand er mee vol gesmeerd toen mijn broer op me moest passen:) het was ook de kleur rood! Dat haal je er niet gemakkelijk af hahah.

Een van de luisteraars verteld over dat die als kind glitter over de toetsenbord van zijns moeder laptop heeft gegooid. Hierom ga ik weer eens helemaal stuk. Wij krijgen nog meer van die aparte verhalen te horen. Dan hebben we het ook nog over andere dingen, zoals geloof je op liefde op het eerste gezicht. Kijk ik weet niet of dat, dat ook is plaats gevonden bij Matthy en mij. Ik bedoel, na een maand hadden we al verkering. Maar kan me wel herinneren dat ik kriebels in mijn buik had toen ik hem zag voor de eerste keer.

Maar goed nu is het wel mijn ware liefde:) Zo hebben we het nog over allerlei dingen. Als het vijf uur is stoppen we de live-uitzending. Samen lopen we dan naar onze werk plek. Hier maken we de laatste dingen af. Dan is het tijd om te gaan!

Ik pak mijn werktas en loop naar de uitgang. Daar ga ik dan weer richting de auto. In de auto zet ik muziek op. Blijven slapen van Maan, Bad Habits van Ed Sheeran, Suzan en Freek met als het avond is.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu