15 november, 18:38
Na hele gesprekken met alle meiden lopen er allemaal obers de ruimte in. We krijgen allemaal eten. Het is een biefstuk met aardappelpartjes en peperroomsaus. Dit vind ik niet erg! Als iedereen het eten aan onze tafel heeft zeg ik:"eetsmakelijk!"
De andere meiden zeggen het natuurlijk lief terug. Julia vraagt nog over hoe het was met de ontmoeten van mijn familie met Matthy. Ze wist daar vanaf. Ik vertelde alles in de detail. Over mijn nichtje, hoe lief hij was enzz. Julia is superblij voor me. Ze is zelf nog wel singel. Ik zeg:" nou dan gaan we samen uit en zoeken we samen een jongen voor je!" Ze lacht erom en zegt:" ja doen we!"
Na het eten begint er een optreden van Emma Heester. Juultje, Nina en ik staan op en lopen richting het podium. Zo kunnen we het beter horen en staan we een beetje vooraan. Ik en Nina zingen hard mee met de liedjes die we kennen. Juultje probeert mee te doen, alleen kent bijna geen nummers uit haar hoofd.
Hierna treed Flemming op. Nu begint het pas echt een feestje te worden. We zingen met ze alle hard mee. Weer krijgen we champagne aangeboden. Niemand slaat het aanbod af.
Dan wordt er op mijn schouder getikt door een meisje genaamd Bokado. Nog nooit van gehoord. Ik loop met haar mee naar een stillere gedeelte. Hier vraagt ze allemaal dingen over mij. Ze wil me leren kennen ofzo. Ik antwoord gewoon vriendelijk. Ook vraag ik wat over haar. Ze is blijkbaar een YouTuber en post filmpjes over onzekerheden en andere bullshit.
Bo vraagt:" zou je een keer mee willen doen met life advise?" Ik zeg:" lijkt me wel leuk! Alleenn moet er nog wel goed over nadenken oké?" Ze knikt lief. Ik ga niet bij iedereen opeens mijn hoofd laten zien. Ik heb het al druk genoeg en wil ook nog gewoon vrije tijd hebben.
Na nog wat gekletst te hebben rond ik het af en loop ik terug naar de meiden. Ik sluit gewoon weer aan en luister mee op de muziek. Ook beginnen we op eens mee te dansen. Na wat leuke optredens lopen we naar een chil gedeelte met zen 3e.
Ze vragen aan mij hoe het gaat met Matthy en mij. Ik vertel alles over hoe lief, zorgzaam, gezellig, idioot enzz allemaal is. Ze lachen enorm hoe ik het vertel. Dan zegt Nina:" je houdt echt van hem hè?" Ik zeg niks, maar merk dat ik helemaal rood word.. Juultje zegt:" ja dus!" Daarna lachen we enorm. Dan vraagt Nina:" zijn er vriendinnen van je jaloers?" Ik zeg:" ik denk het, want mijn vriendinnen groep met Zara enzo hebben niks meer laten weten.." Juultje zegt:" achh dan zijn het niet echt vriendinnen... Gelukkig heb je wel mensen die om je geven!" Ik zeg:" ja gelukkig well!" Dan geef ik de meiden een grote knuffel. Juultje verteld wat over de relatie met Don hoe gelukkig ze is. Nina verteld wat over haar en Kelvin. Zij zijn gewoon het dream couple. Ik vind Don gewoon niks, maar dat is niet aan mij om dat te bepalen.
Na nog wat gekletst te hebben besluiten we om weer naar het podium te lopen. Dit keer staat Snelle op te treden. We zingen met zen alle hard mee op het liedje Reünie.
Onder het optreden krijgen we weer champagne aangeboden. We slaan weer niet af. Waarschijnlijk heb ik morgen een kater als het zo doorgaat. Morgen moet ik ook gewoon werken. Hopelijk komt dat goed.. ach boeie je kan toch soms wel van die dagen hebben?
De hele avond feesten we door. Champagne drinken we alleen maar. Blijkbaar is het gratis vandaag! Yess, dit is gewoon leven. Na nog wat optredens besluiten we te gaan. Het is bijna half twaalf. De taxi staat al klaar dus kunnen we eigenlijk gelijk gaan. Ik neem nog afscheid van de mensen die ik allemaal ken. Daarna stappen Nina, Juultje en ik in. Nu op naar Nieuwegein.
Na een hele rit in de taxi komen we aan bij men appartement. We stappen uit en lopen voorzichtig naar de ligt. Ik ben niet vooral stabiel meer. De andere twee meiden ook niet meer hoor. Na de lift lopen we naar mijn appartement. Als we dat hebben bereikt maak ik de deur open. Gelukkig heb ik al wel de matrassen klaar gelegd. We slapen met zen 3e in de woonkamer. Ik pak snel nog wat dekens en leg die op de matrassen. Ook de kussens leg ik klaar.
Daarna kleden we ons om. Gewoon bij elkaar, boeie. Iedereen doet wel gewoon een pyjama aan. Ik loop nog naar de badkamer om mijn make-up eraf te halen. De andere meiden doen dat ook. Mijn haar doe ik in een simpele knot. Daarna lopen we weer met zen alle naar de woonkamer. Alles is goed neergelegd. Ik zet de wekker op mijn telefoon om half 8. Dan moet ik al opstaan. Iedereen gaat liggen op het matras. We kletsen nog even over de dag. Daarna gaan we slapen. Ik val als eerste al gelijk in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...