15 Januari, 16:29
Als ik men pyjama en schone ondergoed heb gepakt loop ik naar boven. Gelijk laat ik het bad vol stromen. Even ontspannen is denk ik wel goed voor me. Ik doe men kleren uit en kijk mezelf aan in de spiegel. Voel me zo enorm, hoe laten we zeggen zwak ofzo. Weer begin ik te janken, wat sowieso komt door hormonen. Ik word op mezelf ook gewoon een beetje boos. Zo zeg ik:" kom op Sjuul, doe normaal." Maar toch blijven de tranen maar rollen.
Als het bad een beetje vol is, ga ik er maar in. De tranen blijven rollen en probeer het te stoppen maar het lukt gewoon niet! Probeer mezelf maar gewoon af te leiden door aan het laatste optreden die ik ga geven. Ik heb alle shows met Carnaval niet geaccepteerd.
Wel ga ik dus één keer optreden in de Ziggo Dome. Met allerlei andere artiesten zoals Maan, Emma Heester, Flemming, Snelle, Suzan en Freek, Tabitha, Kriss Kross Amsterdam, Antoon, Kraantje pappie, Lil kleine, Rolf Sanchez, Bilal, Ronnie flex, Martijn Hoogkamer en nog meer. Best wel wat bekendere mensen. De reden voor dit optreden wel is omdat ik als het goed is maar vier liedjes zing en dan is dat rond de tijd dat ik als goed is me weer goed voel.
Nou goed hierdoor ben ik eindelijk gestopt met janken. Ik begin zo een beetje men buik te voelen. Hij is nog niet zo groot hoor, maar wel kan je het een klein beetje zien:). Eigenlijk ben ik wel enorm blij met de baby samen met Matthy. Misschien laat ik dat te weinig zien aan Matthy alleen het is wel zo.
Je bent gewoon dood ziek op dit moment en ik heb echt de zwangerschap onderschat. Maar ook gewoon heel erg. Gelukkig heb ik Matthy die me enorm erg steunt. Plus ik droom ervan om moeder te worden en het is in een keer gelukt, ookal was het niet gepland maarrr ben er enorm blij mee:). Kijk om te zeggen van ja het kind is niet gepland, vind ik zo stom om te zeggen. Het lijkt dan net of dat je er liever geen had gewild ofzo en om dat zo te zeggen kan ik gewoon niet.
Nou na nog wat genieten en vooral ontspannen in bad ga ik eruit en loop ik nog even snel de douche in. Even het zeep van men afspoelen. Snel was ik ook even men haar met shampoo. Dit spoel ik er na een minuutje er ook weer uit. Dan ga ik eruit en pak ik een zachte handdoek waar ik me mee afdroog. Als ik droog ben doe ik de kleren aan die ik had klaargelegd.
Mijn haar kam ik door en doe ik in een knot. Zo droogt het misschien iets sneller. Dan loop ik weer naar beneden. Matthy is net begonnen met koken. Ik kom bij hem staan en vraag of dat het lukt. Hij zegt:" ja hoor! Alleen hopelijk dat het lekker is:)." Ik moet lachen en zeg:" vast wel!"
Dan geef ik hem een kusje op zen wang. Hij lacht schattig en vraagt of dat het al beter gaat. Ik reageer erop met:" ja eigenlijk wel! Sorry dat ik me zo kut gedroeg." Matthy lacht en zegt:" Schat daar kan je niks aandoen en daar hoef je al helemaal geen sorry voor te zeggen." Ik knik en maak een filmpje voor mijn Instagram verhaal dat hij aan het koken is:). Even men vriendje in de shine zetten dat hij wel gewoon kan koken.
Nou goed dan help ik hem een beetje mee met het snijden van de groenten. We eten roti. Een soort van rap met kip, aardappelen, boontjes en verschillende kruiden die ik wel mag hebben. De rest laat ik Matthy doen. Van hem moest ik gaan zitten haha. Op de stoel aan de tafel drink ik een glas water, omdat ik vandaag veel te weinig heb gedronken. Dan krijg ik op eens een appje van Juultje die een beetje in paniek is.
Zo sta ik op en loop ik naar de gang om video te bellen. Ze zegt op haar echt bangerig maar ook een beetje bozige stem:" Sean of die Stefan heeft een filmpje geplaatst dat ik Koen zoen en nu gaat dat helemaal rond en heeft kut roddelpraat gezegd dat ik vreemd ga." Ik zeg gelijk:" wtff! Da kunnen ze niet maken het is echt al lang uit met Don. Niks van aantrekken Juul.. Schat je weet dat dit niet waar is, en die mensen daar zoeken gewoon weer aandacht. Juul zegt:" maar waarom ook. Waarom laten ze mij gewoon niet met rust... Gotverdomme." Ik zeg:" Juul bel Koen en vraagt of dat jullie er ff kunnen over hebben."
Juul zegt:" ja doe ikk... Dankjewel dat ik even men woord bij je kon doen. Maar hoe gaat het met je eiggg?" Ik zeg:" ben enorm misselijk en vermoeid maar voor de rest gaat het prima!" Juul zegt:" ahhw wat vervelend! Maar schat zorg goed voor je zelf en binnenkort gaan we weer afspreken oké!?" Ik lach en zeg:" ja doen we en hij ook hè!" Dan nemen we afscheid en loop ik weer naar binnen.
Matthy vraagt gelijk of dat er iets is. Ik vertel over Juultje en roddelpraat. Hij toont gelijk medeleven en vraagt over hoe het met Juul is. Na goed na dat gesprek is het eten ook wel klaar. Matthy schept op en geeft het bord aan mij.
Samen aan tafel eten we het dan op. Onder het eten kletsen we gezellig over allerlei dingen. Vanavond gezellig met Nina bellen, zo kom ik de avond wel door:). Het eten wat Matthy heeft gemaakt is wel enorm lekker. Heb hem ook wel een beetje geholpen met het koken van smaak samenstellingen enz.
Dan is het is voor Matthy al tijd om te gaan. Hij geeft me een knuffel en zegt:" tot straks!" Ik zeg:" ja tot straks en jij veel plezier!" Zo pakt hij zen tas en loopt hij de deur uit. Ik loop dan terug naar de woonkamer en ruim alles een beetje op in de keuken.
Hierna loop ik naar boven om de was te doen. Nu gaat het namelijk al een stuk beter. Boven haal ik eerst alles uit de wasmachine en hang ik de kleding op aan de waslijn. Dan loop ik naar beneden, om de wasmand leeg te halen, zo kan ik ook mijn nieuwe kleding ook gelijk in de was gooien.
Dit neem ik mee naar zolder en die ik in de wasmachine gooi. Dan besluit ik om even alles netjes te maken. Ik ga alle kamers langs, behalve Matthy's opname kamer. Wel is het echt top dat we in een groter huis zijn gaan wonen. We hebben namelijk nog twee kamers die we gebruiken voor opslag alleen eentje kan er nu gebruikt gaan worden als kinderkamer:). Heb wel zin om die in te gaan richten.
Over de 16 weken echo hebben Matthy en ik het ook al over gehad. We gaan dan het gewoon te weten krijgen via een envelop die we dan thuis openmaken. Niet een grote gender reveal ofzo, daar hebben we beide geen behoefte aan. Bedoel Matthy is half mensenschuw en ik hoef al die aandacht niet op me, op dit moment.
Maar goed dan als het rond acht uur is, ga ik op bed liggen en bel ik Nien. We hadden rond deze tijd afgesproken. Gelijk neemt ze op. Zo ligt zij op de bank met een dekentje. Kelvin ging vandaag opnemen. Gelijk hebben we een heel gesprek over van alles. Ik heb haar enorm gemist en zij mij. Zo hebben we het echt over van alles. Zij heeft weer nieuwe designs voor haar kledingmerk en bij mij gaat het vooral over men buikje. Wat denk ik ook wel logisch is.
We hebben het echt nog over veel meer. De tijd vliegt ook echt voorbij. Zo is al het snel twee uur later. Steeds zijn we aan het kletsen, alleen toch begin ik moe te raken. Nien merkt het aan me en zegt:" lieverd ga nou maar slapen, dat heb je nodig! Binnenkort kletsen we wel in het echt bij." Ik zeg:" oké isgg! Tot dan, dan Schat!" Nina zegt:" ik stuur morgen wel wanneer ik kan en jij zorg goed voor je zelf!" Ik lach en neem afscheid van der.
Als ik ben gestopt met bellen loop ik naar boven om men avond-routine te doen. Ik doe men haar, poets men tanden, pak de vitamines ect. Wanneer ik klaar ben loop ik naar men slaapkamer en ga ik in bed liggen. Ik claim Matthy's plekje dit keer. Weet niet maar als hij weg is doe ik dit bijna altijd:) dat is denk ik echt iets wat bij mij hoort.
Ik lig heerlijk en kruip een beetje in elkaar zodat ik het warm heb. Heb alleen men ondergoed aan, want dit zit wel op dit moment iets fijner. Maar ja al snel val ik in slaap door men vermoeidheid.
Na een hele tijd voel ik dat Matthy naast me is gaan liggen. Ik kreun een beetje als ik wakker word. Matthy zegt lachend:" sorry dat ik je heb wakker gemaakt." Ik mompel wat in men halve slaap en ga op zen borst liggen. Ik hoor Matthy nog lachen, maar al snel val ik weer diep in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...