7 mei, 16:02
In de baby kamer zien we alle dozen staan met de spullen die we een aantal weken hadden gekocht. De muur is al wel geverfd door Matthy met Robbie en Raoul. Het ziet er wel netjes uit. En Robbie was helemaal blij dat hij iemands ander muur mocht verven ahha. Nou goed het roze was geweest vond ik het ook niet erg, alleen lichtgroen is wel mijn kleurtje:).
Matthy zegt tegen me:" nou als ik dan begin met het bedje van de baby kan je daarna alles klaar maken ja? Want dat zijn maar een paar dingen schroeven." Ik knik en zeg:" isg! Ik help je wel met de dingen aangeven." Hij geeft een teken dat het goed is en opent de doos. Ik loop naar beneden om het gereedschap kistje te halen voor hem. Als ik hem heb gevonden loop ik weer naar boven.
Matthy zit ondertussen te kijken in het boekje hoe het moet gebeuren. We hebben al wel besproken waar alles gaat staan, dus bouwen we hem ook daar. Het bedje hebben we tegen de wand aan de deur kant. Dit is namelijk uit de zon en heb je aan de andere kant van de kamer veel ruimte voor de commode en de andere spullen:).
Nou goed dan beginnen we. Ik zit op de grond en geef het gereedschap aan, aan Matthy als hij dat nodig heeft. Ook de kleine spijkertjes enz. Na een uurtje is de ledikant af. Ik geef Matthy een kusje op zen wang en zegt dat hij het goed heeft gedaan. Hij staat ook al op de goede plek dus dat is top!
Naast de ledikant komt de kledingkast, alleen daar heeft Matthy echt hulp voor nodig. En ik dan dat nu echt niet met men bekken en rug. Als ik wil op staan wat een beetje moeizaam gaat, beweegt het meisje in me weer. Matthy houdt me stevig vast en vraagt of dat het gaat. Ik schrok er namelijk van. Ik zeg:" ja het gaat, dametje is me kleine schopjes aan het geven." Matthy vraagt:" mag ik voelen?" Ik zeg:" tuurlijk!" Zo legt hij dan zen handen op men buik. Ik heb men broek wel lager gedaan, want ja anders voel je het slecht.
Matthy zegt:" kickbokser is het haha." Ik moet lachen en kijk Matthy dan aan die recht voor me staan. Ben toch wel echt dolgelukkig. Net een uur geleden had ik het zwaar wegens een stripper die Matthy heeft berijd en nu zijn men hormonen weer helemaal gestoord en helemaal blij. Ik zeg dan:" sorry dat ik zo kut reageerde, maar ja die hormonen.." Matthy lacht en zegt:" hey maakt niet uit.. is logisch die reactie." Ik knik en geef Matthy een kusje op zen mond. Hij zoent me dan terug en zet zen handen op men middel.
De zoen is heel rustig, maar wel echt vol met liefde en gevoel. Ik laat dan los en ga met men ene hand door zijn prachtige haar. Matthy kijkt me diep in men ogen aan en zegt dan:" hopelijk krijgt het kindje jou prachtige ogen." Ik lach en zeg:" en ik hoop jou lach." Hij lacht en geeft me een laatste kusje op men mond.
Dan gaat opeens men telefoon. Matthy laat me los en laat het me opnemen. Het is een onbekend nummer. Ik neem maar gewoon op, want ja ik heb vele mensen waar ik mee werk.
Onbekend: hello am I speaking to Sjulie de Kemps?
Sjulie: Yes that's me. how can I be of assistance?
Onbekend: I'm from Italy for the Eurosong Contest. Because you performed last year, you can come and watch the final in Italy with another person at no cost.
Sjulie: wow! With hotel and flight tickets or?
Onbekend: Yes, that too. If you call me back today I can register everything
Sjulie: Ok great, thank youMatthy zegt als ik heb op gehangen:" hoezo praatte je Engels ahha." Ik zeg:" umhh we kunnen samen naar Italië voor het Eurosongfestival, wegens dat vorig jaar heb gepresenteerd krijg ik nu voor de finale alles gratis." Matthy zegt:" Schat kan je überhaupt wel gaan?" Ik zeg:" Ik heb geen idee.." Matthy zegt:" mij lijkt het heel vet, alleen denk niet dat het zo'n goed plan is.."
Ik zeg:" Eerlijk denk ik zelf ook van niet zeker niet als die rug en bekken klachten erger worden." Matthy zegt:" mag je eigenlijk nog wel in een vliegtuig omdat je rond die tijd dan 28 weken bent?" Ik kijk snel op internet en zie inderdaad dan je bij sommige vliegtuigen niet mag vliegen." Ik zeg dan op de meest nuchtere manier:" dan gaan we niet."
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...