94~

914 8 0
                                    

29 mei, 09:57

Ik word wakker door het zonlicht door de witte gordijnen. Langzaam word ik een beetje wakker. Dan voel ik dat Matthy nog helemaal tegen we me aanligt. Zo ga ik nog dichter tegen hem aanliggen. Hij is nu officieel zessen twintig!

Als ik me om draai zie ik hoe schattig hij slaapt. Zo ga ik met mijn hand door zijn haar. Dan zie ik zijn ogen open gaan. Hij zegt dan:" goedemorgenn!" Ik zeg gelijk:" goedemorgen schatt, happy birthday!" Matthy lacht en zegt:" thank youu!" Dan geef ik hem een zoen op zen mond.

Hierna trekt hij me in een knuffel. Ik geniet er helemaal van. Na dat zeg ik:" er moeten zo gaan!" Matthy zegt lachend:" wat heb je nu weer geregeld?" Ik zeg:" dat vertel ik wel als je bent aangekleed!" Zo sta ik op en loop ik naar de badkamer. Hier vervang ik mijn maandverband en doe ik de rest van de routine. Als ik daarmee klaar ben loop ik naar de kast met alle kleding ik de gang.

Ik ga voor een korte spijkerbroek met topje. Dit doe ik aan in een rustig tempo. Heb namelijk enorm veel last van me buik. Zo als jullie denk ik wel doorhebben heb ik hele erge ongesteldheid klachten. Niet hoe een normaal iemand die heeft. Ben enorm blij dat Matthy zo lief voor me is.

Nou goed als ik het aan heb, is Matthy ook klaar. Hij heeft een video online gezet, want hij zit nog steeds in de maand dat hij elke dag moet opnemen. Gelukkig heeft hij vooruit gewerkt!

Ik pak de tas met spullen die we nodig hebben. Dan gaan we richting de uitgang. Ik vraag aan Matthy:" enn ben je al gebeld door mensen die je hebben gefeliciteerdd?" Matthy zegt:" ja familie, vriendengroep uit Ameide en vooral veel fans." Ik zeg:" en je jongens dann?" Matthy lacht en zegt:" die zijn waarschijnlijk nog aan het slapen." Ik lach en zeg:" luie honden!" Matthy lacht om de opmerking.

Nou goed als we bij de uitgang zijn lopen we richting het centrum. Ik heb vandaag kaartjes geregeld voor een Barcalona wedstrijd tegen Juventus. Laten we zeggen Messi tegen Ronaldo is best een voetbalwedstrijd waar mensen graag heen willen. Niets vermoedend voor Matthy lopen we daarheen.

Halverwege halen we een smoothie voor ontbijt. Matthy neemt de smaken cabeza de mono. Dit is in het Nederlands apenkop haha. Het is met bananen, spinazie en kokosnoten. Maar goed apenkoppen is wel echt iets voor Matthy. Ik neem dan een bebida de época roja. Past wel op dit moment. Het echte rode drankje. Hier zitten aardbeien, frambozen en kersen in. Als ze het hebben gemaakt rekent Matthy af.

Zo lopen we verder met onze smoothie in de hand. Tijdens het wandelen kletsen we over wat voor feestjes we altijd gaven toen we klein waren. Ik ging bijvoorbeeld naar een zwembad met vriendinnetjes of juist thuis een slaapfeestje. Toen ik heel klein was gingen we naar de Hullies. Dat was pas geweldig haha. Een plek waar je kan klim en klauteren en ruimtes hebt om te spelen. Dat is gewoon een deel van mijn jeugd.

Maar goed Matthy gaf altijd feestjes zoals trampoline springen, voetballenn en speurtochten. Nou goed zo kletsen we verder. Opeens zegt Matthy:" waar neem je me naar toe ahah? Heb helemaal niks door!" Ik lach en zeg:" kijk maar eens om de hoek." Hij stapt gelijk naar voren en ziet het FC Barcelona stadion. Hij zegt:" nee toch??" Ik knik lachend wel.

Dan krijg ik opeens een kus op me wang. Ik lach en zeg:" je raad nooit tegen wie ze spelen." Matthy zegt:" umhh real Madrid?" Ik zeg:" nope!" Matthy blijft naar clubs raden, maar elke keer is het fout. Ik zeg dan:" wat dacht je van Juventus?" Matthy zegt:" nee meen jee!?" Ik lach en zeg:" ja hoor!"

Matthy lijkt nu net een klein kind ahah. Maar goed zo lopen we richting de ingang. We mogen door de officiële ingang. Hier lopen we naar de plek waar de kaartjes gescand moeten worden. Zo lopen we door naar binnen. Als we langs de wc's lopen gaan we beide even. Natuurlijk ik in de vrouwen wc en Matthy in de mannen.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu