20 September, 20:47
Ik zeg:" woww Matthy!" Hij lacht en trekt me uit de auto. Dan loopt hij naar de achterklep van zen auto. Daar heeft hij 2 koffers in liggen. Ook een van mij. Ik vraag:" hoe kom jij nou aan mijn koffer??" Hij zegt:" Van Nina!" Ik zeg:" omgg daarom was ze zolang naar de wc!" Hij lacht erom en tilt de koffers uit de auto.
Dan lopen we samen het hotel binnen. Als we binnen zijn checkt Matthy voor ons in. Blijkbaar heeft Matthy al een kamer gereserveerd. Daarna lopen we samen naar de kamer. Het is een extra luxe. Dan opent Matthy de kamer met de sleutelpas. Voordat ik het weet word ik de kamer binnen gesleurd.
We zetten onze koffers in de hoek neer. Dan gooi ik mijn hakjes uit. Ik kan echt niet meer lopen vandaag. Dan vraag ik:" mag ik even douchen?" Hij zegt:" alleen als ik mee mag!" Omg ik ga hem voor het eerst naakt zien als ik ja zeg. Ik knik ja. Dan loop ik met hem naar de badkamer. We hebben een grote douche met allemaal stralen uit de muur en natuurlijk boven je. Als we binnen zijn vraag ik:" zou je de rits willen openen aan de achterkant. Natuurlijk doet hij het. Dan ben ik al half naakt. Hij doet zijn pak uit. Nu hebben we alleen nog maar ondergoed aan. Dan zet ik een stap dichterbij hem. Hij begint me dan te zoenen. Ik zoen heftig terug. Dan komt zijn tong er ook nog bij.
Als ik buiten adem ben haal ik zijn lippen van de mijne. Ondertussen doe ik mijn ondergoed uit, hij doet hetzelfde. Dan lopen we naar de douche. Ik zet de kraan aan op warm water. Dan komt hij er bij staan. Ik pak de shampoo van het hotel en doe het in zijn haar. Ook speel ik er een beetje mee. Dan draait hij me om zodat hij mijn haar kan doen.
Hij masseert dan mijn rug. Ik geniet helemaal. Het is gewoon heerlijk. Daarna draai ik me weer om zodat ik hem kan aankijken. Ik verdwaal ik zijn prachtige ogen. Dan voel ik zijn adem weer dichterbij komen. Ik zoen hem dan weer. Ik leg mijn armen over zijn nek. Hij legt zijn handen op mijn heup. Dan duwt hij me tegen de muur aan.
Hij begint zachtjes met zijn vingertoppen over mijn lichaam heen te gaan. Ik begin kippenvel te krijgen, maar geniet er wel van. Dan zet hij de douche uit en stappen we uit de douche cabine. Ik droog me af met een van de handdoeken van het hotel. Matthy doet het natuurlijk ook. Dan zegt hij:" doe iets warm aan oké?" Ik knik en pak iets uit de koffer die Nina voor mij heeft ingepakt. Als eerste doe ik ondergoed aan. Daarop doe ik een lange broek met een trui die ze blijkbaar heeft ingepakt.
Matthy heeft ondertussen ook een broek met een trui aan. Hij ziet er nerveus uit, maar ja. Dan loop ik achter hem aan in het hotel. Ik heb geen idee waar we heen gaan. Als we beneden zijn lopen we naar buiten. Dan pakt hij men hand vast. Ik bloos een beetje. Wanneer we buiten zijn zie ik een tafel met stoeltjes staan met kaarsen erom heen. Ja hoor daar lopen we naar toe.
Ik ga daar zitten met Matthy. We kletsen wat over vandaag. Dan vraagt hij:" wil je men vriendin zijn Sjulie?" Ik zeg:" ik wil niets liever!" Dan geef ik hem een kort zoentje. Ja we zijn officieel ben helemaal blij in mezelf!! Dan kletsen we nog over dingen. Dan vraag ik:" Hoe gaan we het dan doen ik het openbaar?" Hij zegt:" Mij maakt het helemaal niets uit! Tuurlijk wil ik het ook openbaar zijn, maar wil niet dat een van ons er last van gaat krijgen met al die fans.." Ik zeg:" Nou ja ik wil dat natuurlijk ook! Zullen we gewoon ons gedragen als stel buiten, maar niks bekend maken ofzo?" Hij zegt:" ik vind het goed!"
Dan besluiten we om weer eens naar de hotelkamer te gaan. Onderweg houden we onze handen vast. Als we in de hotelkamer komen doe ik mijn broek en trui uit. Uit mijn koffer pak ik alleen mijn pyjama T-shirt. Ik vraag aan Matthy of dat hij het erg vind. En nee tuurlijk vind hij het niet erg. Hij doet ook zijn kleren uit behalve zijn boxer.
Samen gaan we op bed liggen. Hij legt dan zijn hoofd op mijn buik. Ik kroel door zijn haar. Dan krijg ik opeens een melding van Instagram van mijn privé account. 'JairhetLam wil je volgen'. Ik vraag aan Matthy:" is dat familie van je?" Hij zegt:" ja dat is mijn broertje ahha!" Ik vraag met een grijns op men gezicht:" heb je over me verteld?" Hij lacht, maar ik weet dat hij ja bedoeld.
Dan kletsen we nog wat. Even later besluiten we te gaan slapen. Ik ga helemaal tegen hem aan liggen. Hij doet zijn armen over mij heen. Dan hoor ik hem al snel in slaap vallen. Hij begint ook te snurken. Dan pak ik mijn telefoon, Nina heeft me blijkbaar geappt.
Nina❤️
Hee meisiee en is het leukk?
Jaa! En ben niet meer singell🙃
Wel houden we het geheim dus jij ookk!Ik houd me mond dichtt!
Ben blij voor jee💞Ahww dankje well!
Dan besluit ik om mijn telefoon weer weg te leggen en te proberen te slapen. Na een tijdje is het gelukt en val ik in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...