1 maart, 9:00
Ik word wakker van de wekker die afgaat thuis. Voorzichtig word ik wakker. Vandaag gaan Matthy en ik met onze ouders en broers en zusje uit etenn. Ben ik er zenuwachtig voor? Niet perse. Kijk onze moeders hebben elkaar gezien tijdens middelbare school, onze vader kennen elkaar echt niet.
Het komt vast wel goed! Zo kom ik langzaam uit bed en loop ik naar de badkamer om me op te frissen. In de spiegel kijk ik me aan. Zie der echt niet uit vandaag. Waarom dann! Ken je bad Hair Day. Dat heb ik op dit moment vind ik zelf. Nou dan moet ik er iets van gaan maken.
Ik pak de krultang en begin met krullen maken. Dit doe ik voorzichtig want wil geen brandplekken. En zo'n onhandige kluns als ik, moet dat wel. Als dat helemaal goed is gegaan, loop ik naar de kledingkast voor mijn outfit. Het weer begint wel weer lekkerder te worden dus besluit ik een lange rok met witte trui aan te doen. Beetje chic, maar zit wel lekker. We gaan ook uit eten dus ik vind dat het mag:)
Dan doe ik mijn make-up, wel gewoon simpel. Ik heb met Matthy afgesproken dat ik naar hem rijd en dan met samen ga naar de bestemming waar we hebben afgesproken met onze familie. Vannacht blijf ik ook weer bij hem slapen. Heb dat wel weer even gemist. Van de week deden we dat wel, alleen we hadden gedronken + de volgende ochtend moest ik weer gaan wegens werk. Na carnaval moest ik gewoon werken. In mijn brein was ik helemaal kapot.
Heb wel allemaal hele leuke reacties gehad van mijn optreden. Hier was ik zo blij mee. Dit heb ik ook in mijn journey boek geschreven. Nou ja van heel het weekend. Ook heb ik de outfit met mijn witte en zwarte kleding gehouden. Er staan echt geweldige dingen op. Dit ga ik niet zo maar weggooien.
Maar goed ik pak al mijn spullen in, in een tas voor het logeren. Als ik de pil pak begin ik misselijk te worden. Heb dit steeds meer. Het is ook een bijwerking. Het is nog niet te heftig, dus Matthy hoeft het ook nog niet echt te weten toch? Dan ben je wel echt een zeikerd. En dit is veel beter dan een spiraaltje en al die andere dingen. Althans dat vind ik.
Zou veel te bang zijn om een spiraal te krijgen. Sorry hoor, dan moet je zo gaan zitten en word het naar binnen gebracht. Nee bedankt zeg ik hiervoor. Als ik alles heb ingepakt besluit ik om gewoon al te gaan. Bedoel ik heb er best wel zin in om Matt weer te zien.
Zo doe ik mijn schoenen en jas aan. Dan pak ik mijn spullen en loop ik de deur uit. Ik ga richting de auto en stap ik in. Dan rijd ik aan naar Casa Del Huts.
Onderweg luister ik muziek. Denk aan Davina Michelle, Snelle, Maan en zelfs Sanne. Zachtjes zing ik ook wel mee op de nummers.
Dann na een hele tijd ben ik err. Ik parkeer de auto en stap uit met mijn spullen. Gelijk loop ik door naar de voordeur. Daar bel ik aan. Via de andere ramen zie ik Matthy al aankomen met zijn arm in gips. Echt super sneuu.
Als hij in de gang ik maakt hij open. Ik stap gelijk naar binnen en geef hem een voorzichtige knuffel. Hij slaat in hand om mijn lichaam heen. Andere kan natuurlijk niet. Dan geef ik hem een kusje op zijn mond.
Samen lopen we dan naar de woonkamer. Hier zit Koen op de bank, waar wij bij gaan zitten. Hij vertelt gelijk over hoe ik aan het feesten was en hoe leuk het eruit zag op tiktok. Koen was er niet bij. Ik bedank hem. Dan verteld hij dat hij een meisje leuk vind. Ik vraag gelijk alles over haar. Matthy zit me uit te lachen.
Als hij mij de naam geeft pak ik mijn telefoon en zoek ik haar op. Ze heet Jamie Ommel. De eerste reactie vind ik haar er wel echt leuk uitzien. Nou misschien wordt het wel iets! Zou het leuk voor hem vindenn.
Nou goed ik besluit dan met Matthy samen naar zijn slaapkamer te lopen. Eventjes lekker alleen met hem. Zo ploft Matthy gelijk op zijn stoel en klopt hij op zijn schoot.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Dla nastolatkówVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...