36~

1.3K 13 0
                                    

28 november, 19:12

Als we allemaal klaar zijn lopen we naar de auto. Matthy, ik en Robbie gaan in de auto van Matthy. De rest in de auto van Raoul. In de auto hebben we het over wat we van de film kunnen verwachten. Matthy weet dat ik fan ben van Elton. Ik zit voorin bij Matthy. Hij heeft zijn hand weer eens op mijn been gelegd. Onderweg luisteren we muziek van hem.

We moeten naar Amsterdam voor de première. Robbie en ik zingen hard mee met de liedjes. Maar ik merk dat ik de tekst wel veel meer ken.

~ tijdje later

Na wat minuten zijn we er. Matthy zegt:" zijn we er klaar voor!" Ik zeg:" denk het!" Robbie stapt al uit. Matthy geeft me een snel kusje op men mond. Daarna stappen we uit. Het is al druk zien we aan de overkant van de staat. We lopen met zen 3e naar de andere Bankzitters.

Met zen alle lopen we naar de bioscoop. Matthy en ik lopen naast elkaar. Onderweg kletsen we bij. Dan vraag ik:" blijf je vannacht slapen?" Matthy zegt:" als dat mag!" Dan horen we de andere jongens roepen:" mogen wij ook blijven slapen?" Ik kijk Matthy lachend aan. Matthy fluistert:" wat jij wil hè?" Ik zeg:" isg jongens blijf maar slapen!" We horen ze overdreven juichen.

Als we bij de bioscoop aankomen nemen we afscheid van de jongens. Matthy en ik moeten over de rode loper.  Dan zie ik Nina klaar staan. Als we elkaar zien rennen we naar elkaar toe. We geven elkaar een knuffel. Matthy en Kelvin begroeten elkaar. Nina en ik kletsen bij over hoe het met elkaar gaat. Matthy en Kelvin hebben het over ons. Helaas kunnen we het beide niet horen waarover het gaat.

Dan is het tijd voor de rode loper. Ik ga naast Matthy staan. Hij zegt:" ben je er klaar voor?" Ik knik zachtjes, want ben toch wel zenuwachtig. Geen idee of dat we geïnterviewd gaan worden. Eerst mogen Nina en Kelvin. Als van hun foto's zijn gemaakt mogen wij.

Ik en Matthy stappen de rode loper op en gaan richting de fotograaf. Hij vraagt:" wow wat zijn jullie mooi! Maar kunnen jullie dicht tegen elkaar aan staan?" Matthy zegt:" doe ik met liefde!" Ik geef hem zachtjes een por. Wel ga ik helemaal tegen hem aan staan. Als de een aantal foto's zijn gemaakt, moeten we naar iemand toe die ons gaat interviewen. Dus gaat het wel gebeuren.

Matthy en ik lopen naar de man toe. Hij zegt:" hallo Matthy en Sjulie hebben jullie zin in de film!" Ik zeg:" ja enorm!" Dan zegt hij:" top! Wie is de grootste fan?" Matthy zegt:" sowieso Sjulie, ik denk dat ze bijna alle liedjes helemaal uit haar hoofd kent!" Hij zegt:" dan inderdaad! Maar hoe is het met jullie?" Matthy zegt:" heel goed!" Ik zeg:" inderdaad!" We krijgen nog wat vragen over ons, maar veel dingen kap ik of Matthy af. We vinden namelijk dat het gewoon privé is.

Dan mogen we door naar de zaal, waar de vip plekken zijn. Nina en ik zitten naast elkaar. Naast mij zit ook nog Matthy. Als er geen camera's meer op ons gericht zijn geeft hij me een klein kusje op de wang. Ik zeg:" het ging toch wel goed of niet?" Matthy zegt:" ja tuurlijk!" Dan klets ik met Nina hoe het met Kelvin ging.

Dan gaan alle lampen uit in de zaal en begint de film. Na ja de reclame eerst. Ik leg mijn hoofd op Matthy's schouder. Na de reclame begint de film.

~ pauze

In de pauze komen er mensen langs die ons drinken en popcorn geven. Matthy en ik kijken elkaar gelijk aan. Volgensmij denkt hij ook terug na de laatste keer in de bios dat we met popcorn klooide. Heel mijn bed lach toen helemaal vol door wat hij allemaal in mijn haar had gedaan. Dan zegt Matthy:" eyy popcorn weet je wat ik daarmee kan doen!" Ik zeg:" nee, nee nee meneer!" Hij gaat helemaal stuk.

Dan begint de film weer. Ik vind hem helemaal geweldig. Ook soms zielig. Als er zo'n stukje komt, rolt er een traan over mijn wang. Ik merk dat Matthy het ziet. Hij wrijft met zijn hand over mijn rug. Nina ziet het dan ook en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik wrijf met mijn hand mijn traan weg en kijk verder.

~ na de film

Als de film afgelopen is wachten we even tot de meeste mensen weg zijn. Nou ja de fans bedoelen we daarmee. We weten dat fans ons buiten staan te op wachten.

Als de zaal bijna leeg is bij de niet-vips gedeelte lopen we eruit. De film was echt superleuk. Vooral de eind scène hadden ze leuk gedaan. Als we uit de zaal zijn zien we al van de kinderen ons staan op de wachten. Matthy zegt:" klaar voor?" Ik zeg:" jupp!" Dan lopen we naar buiten. Veel mensen filmen ons. Ik ga met iedere fan op de foto en Matthy ook. Daarna komen de andere Bankzitters ook naar buiten gelopen. Nu moeten hun ook nog met iedereen op de foto.

Na al dat geneuzel, kunnen we gaan. Dan zegt Milo:" kut wij hebben een biertje gepakt dus kunnen we niet meer rijden!" Ik zeg:" ik en Matthy hebben geen alcohol op." Raoul zegt:" kunnen jullie dan rijden?" Matthy zegt:" ja joh ik ga wel in jou auto, Raoul. Sjuul ga jij dan in de mijne?" Ik knik. Daarna krijg ik de autosleutels van Matthy. Dit voelt eigenlijk echt heel bijzonder..

Robbie en Milo stappen bij mij in. Ik doe de sleutel in het sleutelgat en start de auto. Ik rijd voor en Matthy achter mij aan. Onderweg roddelen Milo en Robbie over Koen hoe idioot hij is. Ik lach er ook wel om.

Als we thuis zijn ploffen de jongens al gelijk op de bank. Ik zeg:" umhh even kijken of dat ik wel genoeg luchtbedden hebb." Iedereen knikt maar blijven wel lui zitten. Ik loop maar door naar de gang om te kijken. In de kast zie ik nog een nieuwe en een oudere 2 persoonsluchtbed liggen. Dus eigenlijk precies goed! Ik pak ze en sleep ze mee naar de woonkamer.

Daarna loop ik terug voor de pomp. Die gasten van mij doen echt helemaal niks. Laat staan dat ik dat bij hun ook deed. Ook niet zo vriendelijk. Ben er nu al klaar mee. Als ik de pomp heb gevonden loop ik terug. Ik gooi het op de bank en loop daarna terug naar de slaapkamer. Geen zin in dit.

Ik doe mijn jurk uit en mijn lange warme pyjama aan. Daarna loop ik door naar de badkamer. Hier haal ik mijn make-up eraf en doe ik mijn haar goed. Dan gaat opeens de badkamer deur open en staat Matthy er. Ik zeg:" hee." Hij komt achter me staan en geeft me een knuffel. Ik draai me om en geef hem een knuffel.

Hij zegt:" de jongens hebben de luchtbedden al opgeblaasd. Heb je nog dekens en kussens?" Ik adem in en uit. Daarna zeg ik:" dekens liggen in het laatje in de kast in de woonkamer en kussens op de bank. Matthy zegt:" heel lief dat ze mogen blijven van je." Ik knik vriendelijk en loop daarna weer met Matthy naar de jongens. Ik pak de dekens en gooi de kussen naar ze toe.

Dan besluiten we om met zen alle nog een spelletje te doen. Robbie mag van mij uitzoeken. Hij kiest Uno uit. We gaan met zen alle aan de tafel zitten en begin met spelen. Het eerste potje wint Koen. Na een aantal potjes win ik eindelijk.

~ tijdje later

Na een heel aantal potjes stoppen we. De jongens zijn moe en willen slapen. Iedereen behalve Matthy en ik gaan op het luchtbed liggen. Ik zeg:" Welterusten!" Daarna doe ik alle lampen uit. Matthy en ik lopen naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe mijn skinroutine. Matthy kamt door zijn haar en poets zijn tanden.

Dan lopen we naar de slaapkamer. We horen achter de deur de jongens nog kletsen. Ik ga gelijk in bed liggen. Matthy komt naast me liggen. Dan doet hij zijn benen om mij, zodat ik weer helemaal tegen hem aanlig. Dan trek ik mijn T-shirt uit om dat ik het heet krijg.

Als ik weer tegen hem lig begint hij op mijn rug te kriebelen. Dan herriner ik mijn appje van me tante die van Stefan:

Hee lieverd! Het is binnekort weer Sinterklaas tijd. En Stefan wilde heel graag dat heel de familie naar ons toe komt om het te vieren, nou ja pakjes avond! Zou je ook gezellig willen komen? Je knappe vriendje mag je ook mee nemen;)

Ik ga rechtop zitten en pak de telefoon van mijn nachtkastje. Dan ga ik naar Whatsapp en laat ik het aan Matthy zien.

Op zijn gezicht komt een lach te voorschijn. Dan zegt hij:" ik zou graag met je mee willen!" Ik geef hem een klein kusje op zijn mond. Daarna leg ik mijn telefoon weer weg. Ik ga helemaal in zijn armen liggen. Dan val ik daarna in slaap~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu