23 november, 16:28
Na een hele dag gewerkt te hebben mag ik eindelijk naar huis. Het was vandaag wel weer leuk. De video van Raoul is ondertussen ook goed bekeken. Vandaag hebben we de statements video met Milo opgenomen. Heb hem nog beter leren kennen. Ook dingen die ik niet perse hoefde te weten. Dat hij bijvoorbeeld drugs gebruikt en het al met 15 chicks heeft gedaan. Maar goed ik loop vanuit mijn kantoor door naar mijn auto.
In de auto zet ik muziek op van p!nk. Onderweg zing ik gewoon lekker mee. Vanavond ga ik naar Sam en Julia. Heb er super veel zin in.
~ tijd later
Na een half uur kom ik weer aan in Nieuwegein. Ik parkeer mijn auto in de parkeergarage. Daarna loop ik naar de lift. Ik ben niet de enige die de lift dan in staat. Mijn buurmeisje is er ook. Ze zegt:" hey Sjulie!" Ik zeg:" hey Olivia! Hoe gaat het liefie?" Zij zegt:" wel goed!" Ik zeg:" wat fijnn!" Daarna lopen we samen de lift in. In de lift kletsen we nog. Ze verteld dat ze naar de bakker moest gaan voor eten en dat dit de eerste keer was dat ze zelf mocht.
Dan als de lift boven is neem ik afscheid van haar. Ik loop naar mijn appartement en ga naar binnen. Dan zet ik mijn tas neer op de grond. Ik gooi dan mijn schoenen uit en hang ik mijn jas op. Daarna loop ik naar de keuken om avondeten klaar te maken. Dit keer maak ik teriyaki kip met rijst en groenten.
Ik snijd de kip in stukjes en gooi het in de pan. Daar doe ik saus bij. De rijst kook ik. Als de kip gaar is gooi ik er de groenten bij die ik lekker vind. Al snel is het dan al klaar. Ik pak een bord en schep er wat in. De rest laat ik afkoelen, zodat ik er morgen nog wat van kan eten. Met mijn bord plof ik op de bank. De tv zet ik aan en bekijk ik een bak programma.
Als ik het eten op heb stop ik alles in de vaatwasser. Dan pak ik een bakje waar ik het overige in doe. Dat stop ik dan weer in de koelkast. Hierna loop ik naar mijn slaapkamer om een schone outfit aan te doen. Ik kies voor een spijkerbroek met een witte trui.
Daarna werk ik mijn make-up nog een beetje bij. Mijn haar doe ik op een hoge staart. Dan pak ik mijn tasje met mijn telefoon en andere spulletjes. Ik doe dan mijn jas aan. Als ik hem aan heb loop ik de voordeur uit.
Weer in de auto rijd ik naar Utrecht. Hier woont Sam met Julia. Onderweg bel ik met Nina. We hebben elkaar al een tijdje niet meer kunnen zien helaas. Na een aantal minuten ben ik eral. Ze wonen in een klein huisje. Wel groter dan mijn appartement. Ik parkeer mijn auto voor hun huis. Daarna stap ik uit en loop ik naar de voordeur. Dan bel ik aan. Gelijk maakt Julia de deur open. We vliegen gelijk in elkaars armen. Ik zeg:" heb je gemistt!" Ze zegt:" ik jouu ook!" Dan loop ik naar binnen. Zij sluit de deur.
Ik hang mijn jas op en loop met Julia de woonkamer in. Sam zit op de bank. Als hij mij ziet staat hij gelijk al op. Sam geeft me een grote knuffel. We horen Julia zeggen:" ahww!" Sam begint helemaal te lachen. We laten dan ook los.
Julia pakt wat te drinken voor ons 3e. Iets van zero frisdrank. Dan komt ze bij ons zitten op de bank. We kletsen wat over hoe het met ons alle gaat. Veel vragen krijg ik over Matthy. Matthy en ik hebben elkaar niet meer gezien sinds vorige week. Ene keer heeft hij het de druk met werk en de andere keer ik. Dit vind ik wel lastig, maar ja.
Dan besluiten we om spelletjes te doen. Ik heb ze overgehaald om te monopolyen. Geen idee of dat een woord is. Nou goed. Ik ben het hondje zoals altijd. Later zou ik graag ook een hond willen hebben met Matthy. Heb het er nog nooit over gehad, maar ja. Ik ben 100% een honden mens.
Tijdens het spel snoepen we wat lekkers. Sam heeft verse popcorn gemaakt. Heerlijk tochh! Onder het spel kletsen we gewoon lekker door. Dan vraagt Sam:" zou je me willen helpen met het promoten van mijn bedrijf?" Ik zeg:" tuurlijk! Heel graag zelfs." Sam heeft een eigen telefoonabonnement bedrijf. Hij gaat al erg goed, maar kan altijd beter!
Na wat rondes gaat Julia het beste. Ze heeft enorm veel geld. Alleen ik heb de meeste straatjes! Waaronder ook de Kalverstraat en Leidsestraat. De 2 blauwe! Maar goed daar gaat het niet om. Sam is al bijna blut. Julia en ik werken een beetje samen om hem te laten verliezen. Het is super gezellig heel de avond met die 2.
Een paar rondes later komt Sam op de Kalverstraat. Hier staat een hotel op, en moet hij enorm veel betalen. Op dat moment is hij blut. Bij Julia gaat het ook slechter. Doordat ik enorm veel geld krijg van Sam heb ik het meeste geld. We besluiten om dan ook maar te stoppen. Ik heb gewonnenn!
Ik ruim het spelletje op en ga terug bij Sam en Julia op de bank zitten. Weer krijg ik iets te drinken aangeboden. Sam knoeit op dat moment op zijn kleren. Ik lach hem uit. Sam gaat dan even naar boven om zich om te kleden. Julia en ik lopen naar de gang om grappige selfie foto op te nemen.
Als Sam richting beneden komt staat hij ons uit te lachen op de trap. Wel komt hij gewoon weer naar beneden. Ik en Julia stoppen en lopen weer naar de woonkamer. We kletsen nog een lange tijd door tot dat het tijd voor mij is om te gaan. Moet morgen gewoon weer werken. Ik geef ze beide een knuffel. Dan lopen we naar de gang. Ik doe mijn jas aan. Daarna ga ik naar mijn auto. Sam en Julia zwaaien mij uit. Ik stap de auto in en zwaai nog vriendelijk terug. Dan rijd ik aan.
Onderweg luister ik gewoon de top 40. Morgen mag ik mijn handtekening gaan zetten voor de nieuwe baan! Dan is het echt echt officieel. Dat is het al, maar dan op papier. Mijn rooster is ookal bekent. Ik moet dan elke Maandag, Dinsdag, Donderdag te werken op kantoor en Vrijdag thuis online. Valt eigenlijk echt mee! Heel het weekend heb ik dan sowieso vrij.
Na een half uur ben ik al weer thuis. Ik schop mijn schoenen uit en hang mijn jas op. Dan loop ik naar de keuken voor een glas water. Heb namelijk veel dorst. Als ik het glas op heb loop ik naar de badkamer. Daar doe ik heel mijn avond routine. Ik poets mijn tanden, doe mijn haar in een knot, smeer cremetjes op mijn gezicht en verwissel mijn maandverband. Ben ongesteld. Gelukkig niet zo erg. Dit is al mijn 4e dag dus ben er al bijna vanaf.
Matthy heeft me veel lieve en kleffe berichtjes gestuurd toen ik vertelde dat ik ongesteld was. Hij kon echt niet komen. Of misschien wilde hij het gewoon niet omdat ik dan chagrijnig ben? Nou ja geen idee. Als ik klaar ben in de badkamer loop ik naar mijn slaapkamer. Ik doe mijn kleren uit en ga in bed liggen. Wel ga ik eerst lezen. Ben begonnen in een nieuw boek genaamd:" Lost in the Woods. Echt een geweldig boek. Wel is het fantasie.
Ik lees tot bladzijde 55. Dan stop ik er mee. Mijn telefoon leg ik aan het stroom. Dan ga ik goed liggen om te slapen. Ik zeg ik mezelf welterusten. Na een aantal minuten schrik ik op, want ben mijn wekker vergeten te zetten. Snel doe ik dat. Daarna ga ik weer goed liggen. Nu val ik wel kalm in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...