80~

908 6 1
                                    

18 april, 09:00

Ik word wakker van het geluid van mijn wekker. Gelijk druk op het snooze knopje. Dan ga ik recht op in bed zitten en wrijf ik met mijn hand door mijn ogen. Zo probeer ik een beetje wakker te worden. Dann als dat is gelukt sta ik op en loop ik naar de kledingkast. Hier zoek ik wat ik aan wil doen.

Ik ga voor een lange broek met een topje. Dit doe ik aan met natuurlijk schone ondergoed. Daarna loop ik naar de badkamer om me even op te frissen. Ook doe ik make-up op. Voor de gene die het niet wisten. Ik heb met Dee afgesproken om te gaan lunchen bij een restaurantje en daarna bij haar huis te chillen. Heb er helemaal zin in. We hebben al twee keer eerder afgesproken. Het is gewoon super gezellig met haar en we kunnen gewoon goed met elkaar praten.

Dan als ik alles heb gedaan om me klaar te maken, ga ik naar de keuken voor een ontbijtje. Dit keer ga ik gewoon voor een boterham. Doe er een plakje ham op met kaas. Zo geniet ik van mijn ontbijtje. Als ik dat op heb, pak ik mijn laptop en ga ik eventjes aan het werk.

Als het half een is, besluit ik om te gaan. Ik pak mijn kleine tasje en doe mijn schoenen aan. Met deze spullen loop ik naar de auto. In de auto app ik eerst Dee dat ik er aan kom. Dan leg ik hem weer weg en start ik de auto.

Onderweg luister ik de radio van Slam. Luisteren wat mijn collega's te zeggen hebben. Nou goed is gewoon prima. Dan kom ik aan bij het huis van Dee. Ik parkeer mijn auto in de straat en loop naar de voordeur. Zo bel ik daar aan. Na wat seconden word er al opgemaakt door Dee.

Ik zeg gelijk:" heyy meiidd!" Zij trekt me gelijk in een knuffel. Samen lopen we dan door naar de woonkamer. Hier lopen we door naar de keuken en gaan we op de krukjes zitten. Met zen twee kletsen we gezellig over dingen zoals haar studie en mijn werk.

Dan na een aantal minuten besluiten we om te gaan naar het terrasje. Dee sluit haar huis af, daarna lopen we aan naar het terrasje. We gaan gewoon lopend. Het is best dichtbij namelijk. Onderweg giechelen we echt over van alles.

Als we aankomen gaan we aan een tafeltje zitten lekker vol in de zon. Dee vlogt dan een klein stukje dat we samen zitten. Ik praat ook nog een beetje in de vlog. Dan legt ze de camera weer weg en kletsen we verder.

Na een aantal minuten komt er een serveerster onze bestelling vragen. Ik ga voor een uitsmijter met munt thee. Dee gaat precies voor het zelfde. Heerlijk is dit!

Tijdens het wachten hebben we het over bekend zijn. Ik bedoel zij volgt en is enorm bekend op Instagram. Kijk ik op de radio, YouTube door de Bankzitters en ook nog door insta. Kan niet meer zeggen dat ik onbekend ben.

Nou goed na een aantal minuten krijgen we onze heerlijke lunch met munt thee. Dit eten en drinken we gezellig op tijdens het kletsen. We hebben het ook nog even over onze liefdesleven. Zij heeft met een super lieve gozer genaamd Lars. Nog maar een jaartje, maar ze wonen nu al samen. Hoe schattig is dat! Matthy en ik kennen elkaar nog geen jaar. We zijn al wel het closeste koppeltje die ik ken!

We gaan natuurlijk nog niet samenwonen, want ja hij woont nog in Casa Del Huts met zijn vrienden. Als dit jaar en volgend jaar is geweest zijn we van plan om samen te gaan wonen. Denk nog wel dat we dan bij elkaar zijn. Althans is wel de bedoeling. Het is ook al echt een serieuze relatie.

Zo kletsen we gewoon gezellig door. We bestellen ook gewoon nog een lekker drankje. Ik ga voor een koude ice tea. Weer thee ahahah. Samen hebben we het over allerlei dingen, meiden kwaaltjes, onze exen en zelf muis haar kat.

Dan als we ons drankje op hebben besluiten we om weer richting haar huis te gaan. Ik betaal alles en geef de serveerster 5 euro fooi. De serveerster is helemaal blij aan haar gezicht te zien. Volgensmij is ze dus ook nieuw. Super schattig.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu