31 januari, 14:57
Als ik mijn bikini aan heb doe ik het jurkje er boven aan. In de spiegel sta ik een minuut naar mezelf te kijken. Kan mezelf soms niet uitstaan, zoals nu.
Mijn haar doe ik in een knot en pak de zonnebrand. Ik smeer alleen de plekjes, waar ik het snelste verbrand. Dan loop ik naar beneden met een tas. Als iedereen klaar is gaan we met de auto van oma en nog een van mijn opa. Ze hebben er twee.
Laten we zeggen dat mijn familie niet bepaald arm is aan die kant van de familie. Ik zit met mijn oma, moeder, zusje en Kathy in de auto. Onderweg hebben ze het over Kathy's nieuwe vriendje. Mijn moeder zit naast me en wrijft over mijn been. Zij weet al die verhalen over mij en hem.
Als ik aan die verhalen hoor, herken ik hem helemaal niet meer. Best apart. Het ergste is dat ik hem weer heel vaak ga zien.
Na een hel of een rit zijn we bij het strand. Gelukkig is het niet zo druk met toeristen. Het is natuurlijk ook geen zomer. We lopen dan over het stenen gedeelte naar het Strand. Het is een stukje lopen, maar dan heb je ook wat. Tijdens het lopen moet ik poseren van me moeder voor een foto.
Deze foto post ik later op de dag ook op mijn insta. Gelijk zie ik ook dat Toby me weer volgt. Gaat hij me nou stalken?
TobyySchaar en 748.739 andere vinden de foto leuk
¡con mi familia en el país más bonito de España!
Reacties:
Matthy: mijn meisje 😍
JuultjeTieleman: Girll stunning❤️
NinaWarink: wowww!
TobyySchaar: knapppSorry hoor vind het een beetje raar dat hij dit reageert onder mijn post. Wel vind ik het grappig dat Matthy onder hem heeft gereageerd. Ik bedoel dat doen we bijna nooit bij elkaar.
Stiekem vind ik het echt wel leuk. Nou goed na de wandeling komen we aan op het strand. Ik leg een handdoek neer op het zand en doe mijn jurkje uit. Het is toch best warm. Dat merk je aan de zon. Ik smeer me toch maar voor de zekerheid helemaal in.
Als ik naar mijn lichaam kijk, word ik toch helemaal onzeker. Zo'n kriebeling krijg ik in mijn lichaam. Het ergste is dat ik dit zelf heb voorgesteld. Stien haalt me uit mijn gedachtes en trekt me omhoog. Zo rennen we naar de zee. Ik zeg:" is het niet veel te koud?" Stien zegt:" boeiee we gaan gewoon tegelijkertijd!" Ik lach en knik.
Samen rennen we dan de zee in. Het valt echt wel mee! Toch is het best wel warm. Dan klooien we helemaal in het water. Zo zwemmen we iets verder naar het diepe. Het water is zo prachtig helder. Veel mooier dan in Nederland.
Stien en ik maken helemaal lol in het water. Uiteindelijk komen Sam en Kathy er ook bij. Mijn tante Kim en mijn ouders zijn bezig met mij opa en oma. Opeens tilt Sam me op en gooit hij me verder in het water. Zo ga ik onderwater. Als ik weer boven ben klim ik op zijn rug.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Ficção AdolescenteVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...