71~

785 7 0
                                    

24 februari, 23:59

Met zen vieren kletsen we gezellig door tot dat de drankjes op zijn. Samen lopen we dan weer naar de dansvloer. Hier word dan net Kachel hardrock versie afgespeeld. Helemaal geweldig dus.

We zingen met zen alle vol uit mee op de muziek. Ik bedoel het is geweldig. Dann komen er nog super veel liedjes, maar ook die ik niet ken.

Na een tijdje komt dan het lied ..... MEXICO. Dit lied ken ik heel de tekst. Jamie toevallig ook. Zo zing ik het eerst stuk:

" ... Ik ben naar mexico gekomen
Het land van liefde en van zon
'T was in de schaduw van de bomen
Dat net als in dromen een sprookje begon ... "

Jamie gaat dan zingenn:

" ... Ik was daar op een groot fiësta
En zag een Cabanero staan
We dansten samen toen de Rumba
En ja bij die Rumba
Is alles ontstaan ... "

Hierbij dansen we dan weer echt veel te sexy haha. De alcohol zit al in ons systeem.

Zo zingt heel de zaal:

" ... Mexico, Mexico
Ooh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek
Bracht je de romantiek voor hem naar mij
Mexico, Mexicooooooooooo ... "

Ik zing dan weer heel overdreven:

" ... Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waar Een paradijs zo waard Ja dat ben jij ... "

Zo doet Jamie mij na en zingt ze veels te blij:

" ... Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag cadeau
Ja het blijft mij steeds bekoren
Want ik heb mijn hart verloren in het mooie Mexico ... "

En dan weer heel de zaal:

" ... Mexico, Mexico Ooh land van al mijn dromen Met je gitaarmuziek
Bracht je de romantiek voor hem naar mij
Mexico, Mexico, Ik blijf er altijd wonen, Je bent me alles waar, Een paradijs zo waard
Ja dat ben jij, Mexico Mexico, Mexico Mexico ... "

Samen met Jamie roepen we dan hard

" ... Olé ! ... "

Heel ze zaal is helemaal in het dolle. Ik vond dit wel echt heel geweldig. Van al die drankjes moet ik wel naar de wc. Samen met Jamie loop ik dan naar de wc's die veel schoner zijn. Die zijn eigenlijk alleen voor het personeel, alleen ik mag die ook gebruiken van Simon.

Zo doen Jamie en ik beide onze eigen dingen en hebben we niet het gevoel van smetvrees. Dat krijg ik altijd zo erg bij smerige wc's en andere plekken. Echt gatverdamme. Zo lopen we weer terug naar het feest gedeelte. Door de drukte lopen we naar Robbie en Rick.

Daar gaan we weer verder dansen. Ik ga helemaal los met Jamie. De alcohol zit wel in mijn systeem hoor. Dat merk ik wel. Ook aan mijn benen merk ik dat ik gisteren al heb gefeest. Moet je voorstellen dat ik morgen voor een hele grote zaal feest ga vieren. Er hebben serieus 600 mensen een kaartje gekocht.

Het is helemaal uitverkochtt. Wist niet dat mensen me zo graag willen hebben in de wereld. Hahah ik word hier dan toch wel weer zelfverzekerder van. Terwijl ik echt onzeker van mezelf ben.

Maar goed ik feest lekker door tot dat het echt laat is en Rick en Jamie moe beginnen te worden. Robbie en ik kunnen nog wel doorgaan hoor. Niet dat dat verstandig voor mij is. Daarom besluiten we om te gaan. Ik loop nog naar de bar om Simon een knuffel te geven en afscheid te nemen.

Daarna lopen we de club uit. Samen met Rick loop ik achter Jamie en Robbie aan. Met Rick klets ik wat over dingen. Niet te diep gaande dingen want we zijn beide flink bezopen. Zo lopen we ook op heel rustig tempo.

Ik ben vooral echt aan het slungelen. Kan niet meer recht op mijn poten staan. Dit filmt Robbie ook weer. Als dit maar niet online komt. Daar denk ik natuurlijk nu niet aan. Dat snap je denk ik wel.

Zo lopen we verder naar het huis van Jamie. We hebben allemaal geen tijd bessef. Dus het zou zo al zes uur kunnen zijn. Het is ook niet heel donker meer ofzo. Niet dat de zon op is, maar een beetje schemerig.

Als we er weer zijn, gooi ik gelijk mijn schoenen aan de kant net zoals iedereen. Dan kijk ik op mijn telefoon hoe laat het is. We schrikken allemaal eigenlijk van de tijd. Het is namelijk alll 6:10. Echt super laat al. Daarom besluiten we om al naar boven te gaan. Ik en Jamie poetsen onze tanden en doen de avond-routine als eerste.

Na dat lopen we weer naar boven. De jongens zijn samen bezig met hun luchtbed opblazen. Dit is zo kut als je moe bent. Als ze dat is gelukt gaan hun naar de badkamer om alles te doen.

Ik en Jamie kleedden ons nu om. Dit keer doe ik even een langere pyjama aan. Weet van de vorige keer dat het hier best fris is. Dan doe ik nog mijn haar in een knot. Jamie en ik besluiten dan om al in bed te gaan liggen. We zijn echt op.

Na een tijdje komen de jongens weer terug, die ook gewoon gelijk in bed gaan liggen. Zo val ik eigenlijk gelijk in slaapp~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu