15 december, 09:10
Ik word wakker van de wekker van Matthy's telefoon. Het is echt een super vervelend geluid. Matthy zegt met zijn ochtendstem:" Goedemorguhh!" Ik zeg heel zachtjes:" morgennn.." Dan pakt hij opeens mijn heupen vast en legt hij me helemaal tegen hem aan. Ik begin te lachen en kruip helemaal van hem weg.
Hij lacht nu ook en trekt me helemaal weer naar haar toe. Dit keer ga ik er wel in mee. Ik geef hem een knuffel. Het voelt echt fijn in zijn armen. Vandaag gaan we weer naar huis. Morgen moet ik weer werken. Voor mijn nieuwe baan. Heb daar dan wel weer zin in.
Na de lange knuffel stoppen we. Gelijk stap ik uit bed en doe ik schone kleren aan. Een broek met T-shirt en vest. Matthy kleed zich ook aan. Ik loop daarna naar de badkamer om mijn haar en gezicht te doen. Mijn haar doe ik in een hoge staart met twee plukjes eruit. De make-up die ik op doe is lichtjes.
De koffers had ik gisteren al ingepakt behalve de spulletjes die we nu gebruiken. Dus zijn we echt al bijna klaar. Matthy komt naast me staan en doet zijn haar. Ook doet hij weer zijn bril op. Ik zeg weer:" staat je goed!" Hij zegt:" neeee!" Ik pak zijn gezicht vast en fluister zacht:" well!" en geef hem daarna een zoen op zijn mond. Daarna lopen we naar de woonkamer en keuken gedeelte. Ik snijd twee broodjes voor mij en Matthy.
Matthy maakt het huisje een beetje netjes. Ik ben echt superblij dat hij dit voor me heeft geregeld. Het was echt superleuk en super gezellig met hem. Dan als de broodjes klaar zijn eten we die op, op de bank. We kletsen nog en ik vertel hoe leuk ik enzo het vond. Hij is daarmee eens en zegt dat we dit vaker moeten doen.
Dan als we alles klaar hebben besluiten we te gaan. We moeten voor 11 uur het huisje uit zijn en het is al half 11 dus ja. Matthy legt alle spullen in de auto, terwijl ik alles opslot doe. Dan ga ik naast hem in de auto zitten. Matthy rijd richting het gebouw waar de sleutel ingeleverd moet worden. Als we daar zijn stap ik uit. Ik wandel dan het gebouw in. Aan de balie geef ik de sleutel. De meneer neemt hem aan en vraagt of dat alles na me zin was. Ik zeg van wel en neem weer afscheid.
Gelijk loop ik weer naar buiten en ga ik in de auto zitten. Matthy rijd dan weer weg. In leg mijn hoofd op zijn schouder. Nu moeten we weer een eindje rijden naar Nieuwegein. Wel zielig dat hij daarna weer helemaal terug naar Rhoon moet rijden, maar goed.
Tijdens de rit mag ik weer muziek op zetten. Ik kies voor Davina Michelle, Snelle, Maan enn hem zelf. ".. Niks niks niks aan het appen met wat chicks chicks chicks .. " Zo gaat het door. Ondertussen ken ik ook heel de tekst uit mijn hoofd. Toch wel een leuk lied dus.
Vandaag ga ik aan de surprise werken voor Ezra. Heb het dus eigenlijk best druk. Wel vind ik knutselen helemaal geweldig dus komt wel goed. Halverwege besluiten we om naar de Mac te gaan.
Matthy parkeert de auto op de parkeerplaats. Daarna stappen we uit en lopen we naar binnen. Samen gaan we bij zo'n bord staan. Matthy begint met bestellen. Hij tikt een simpele burger aan. Ik bestel daarna wat frietjes en kipnuggets. Wanneer ik mijn pinpas aan het pakken ben betaald Matthy al. Ik kijk hem aan met een blik waardoor hij moet lachen. Hij zegt dan:" je hebt al genoeg betaald johh!" Ik zeg net iets te hard:" jij hebt een vakantiee geboekt!" Nu lacht hij nog harder.
We pakken dan een bordje en lopen naar de tafel waar we moeten zitten. Toevallig ook precies naast een groep jongeren. Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Samen gaan we zitten aan die tafel. Gelukkig is die wel schoon. Dit is echt weer een hele tijd geleden dat ik maccie op heb. Matthy verklaart me voor gek. Wat ik dan ook wel weer snap. Alleen hun, de Bankzitters eten het ook echt alleen maar. Na een tijd komt de bestelling.
De meneer herkent ons niet dus geen foto, yess. Dan beginnen we met eten. Het is toch wel een keer weer eens lekker. Ik geniet wel echt van mijn kipnuggets ahah. Matthy pakt er ook een paar van mij, wat hij ofc gewoon mag. Als we het op hebben staan we op. Op dat moment zegt een jongen:" ben jij Matthy?" Matthy zegt:" jupp!" Al die jongens willen met hem op de foto. Ik sta der naast als een statief, maar goed.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...