93~

926 8 0
                                    

28 mei, 13:04

Zo lopen we samen door naar de volgende winkel. Ja hoor de enige echte Tommy Hilfiger. Als eerst lopen we naar het mannen gedeelte voor Matthy. Hier ziet hij een zwembroek die hij leuk vind. Zo pakt hij die en loopt hij naar het kleedhokje.

Ik kijk dan snel een beetje rond bij het vrouwen gedeelte. Maar al snel loop ik terug naar Matthy. Hij is dan net klaar met omkleden. Zo stap ik dan bij het hem het hokje en zeg ik wat ik ervan vind. Ik vind hem leuk bij hem staan.

Dan geef ik hem een snel kusje. Daarna verlaat ik het hokje weer en wacht ik tot dat Matthy klaar is. Als hij eruit loopt vraagt hij:" heb je nog iets voor jezelf gevonden?" Ik zeg:" heb nog niet echt gekeken." Matthy sleurt me dan half mee en kijkt voor me. Ik kijk zelf ook een beetje rond. Dan zie ik een superleuke bikini. Ik kijk of dat ze men maat nog hebben. Matthy komt dan weer bij me staan en heeft ook iets voor me gevonden.

Hij heeft een kort topje en rokje die bij elkaar horen in zen handen. Ik vind hem echt zo enorm leuk. Dan laat ik die bikini aan Matthy zien. Matthy vind die ook leuk dus loop ik met al die kleren naar een pashokje. Zo doe ik als eerst de bikini aan. Wel natuurlijk met mijn onderbroek aan. Zo kijk ik in de spiegel wat ik er van vind.

Vind hem wel leuk, alleen ja je ziet wel je voorgevel goed. Zo laat ik Matthy het pashokje binnen komen en laat ik zien wat hij ervan vind. Hij zegt dat hij echt wel leuk is en me staat. Ik lach en zeg dat ik hem mee neem. Dan gaat hij weer en doe ik het pakje uit en het rokje en topje aan.

Omg ik ben hier echt verliefd op. Zo stap ik het hokje uit en laat ik het aan Matthy zien. Hij zegt dat ik deze sowieso moet meenemen. Dan ga ik weer het hokje in en kleed ik me uit en doe ik mijn andere weer aan. Daarna loop ik weer het hokje uit. Zo lopen we dan beide naar de kassa en betalen we.

Met onze tassen lopen we weer naar buiten en besluiten we om terug te gaan naar het hotel. Zo lopen we hand in hand terug. Ik heb zijn handen stevig vast. We lopen ook nog eens door de drukte.

Als we aankomen bij het hotel pakken we de lift naar boven zo naar onze kamer. Hier droppen we onze spullen. Dan vraagt Matthy:" zullen we dadelijk zwemmen?" Ik lach en zeg:" isgg!" Nu moet ik alleen wel een tampon aan, maar ja dat overleef ik wel.

Zo pak ik uit mijn tas een tampon en een bikini. Matthy vraagt dan:" wat pak je?" Ik lach en zeg:" weet jij nou echt helemaal niks? Ik ben toch ongesteld en als je wil zwemmen moet je een tampon inn." Matthy lacht en zegt:" omg sorry! Was helemaal vergeten dat je ongesteld was. Wil je überhaupt zwemmen dan?" Ik zeg:" ja tuurlijk!" Zo loop ik naar de badkamer en gooi ik het maandverbandje weg en stop ik een tampon in me.

Dan doe ik mijn bikini aan en zorg ik dat het touwtje is weggewerkt. Daarna loop ik weer naar Matthy. Hij heeft al een zwembroek aan gedaan met een T-shirt erover heen.

Ik doe daarom een jurkje aan. Zo zeg ik:" eerst lunchen beneden?" Matthy zegt:" isgg!" Dan pak ik snel een tas met twee handdoeken en met wat standaard spullen zoals zonnebrand. Dan lopen we richting de lift door naar het restaurantje in het hotel.

Daar gaan we zitten aan een tafel. We hebben voor een buiten plekje gekozen. Zo kijken we dan op de kaart wat we willen. We zijn nu ongeveer net iets meer dan een week in Spanje, dus kunnen we ook echt de gewoontes na doen. Matthy wil het wel eens proberen. Waar ik wel blij mee ben. Zo gaan we voor een echt typisch lunch uit Spanje. Je begint altijd met een soepje, daarna krijg je een vis- of vlees gerecht en als laatste gang een echt toetje.

Zo gaan we echt voor dat. Matthy heeft geen idee wat hij hiervan gaat verwachten haha. In Spanje is het lunch gerecht het belangrijkste van de dag. Het is nu ook pas drie uur. Wat echt vroeg is voor lunch. Maar vanavond gaan we pas rond negen uur lunchen. De siësta slaan we over voor vandaag. Morgen gaan we dat wel doen, alleen je moet dan eerst helemaal wennen. Als het voorgerechtje komt beginnen we met eten. Het is een tomatensoepje.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu