127~

844 10 0
                                    

24 februari, 12:39

~een meisje~

Ik geef Matthy gelijk een knuffel. Hij gaat gelijk met zen armen om me heen. In mezelf ben ik zo enorm blij. Er loopt dan een traantje over men wang heen. Matthy zegt:" Sjuul niet huilen.." Toch blijven er tranen van geluk over men wangen stromen. Met zijn hand haalt hij de traantjes weg. Nog steeds zitten we in een knuffel houding.

Ik laat los en zeg:" we krijgen gewoon een meisje.." Matthy lacht en zegt:" Nou betekent wel dat je voortaan helemaal mag losgaan met shoppen voor kleding." Ik moet daarvan lachen en zeg:" wacht maar! Heb al echt niet allerlei dingentjes is men winkelmandje zitten online:)" Matthy zegt sarcastisch:" had ik ook echt niet verwacht ofzo." Ik lach en doe men haar achter men oor.

Ik sta dan op en hang het briefje aan het rekje die ik heb gekocht om de echo foto's en andere dingen aan op te hangen.  Dan zegt Matthy:" schat heb je vandaag nog iets te doen?" Ik schut mijn hoofd nee. Hij zegt:" wil je dan mee naar het optreden van mij met de andere Bankzitters voor carnaval, ben je toch nog een beetje in de carnaval stemming geweest dit jaar?" Ik lach en zeg:" Matt, komen er dan ook nog andere vriendinnen van de Bankzitters?" Hij zegt:" alleen Juultje niet, maar alleen als jij het wilt hè?"

Ik zeg:" ik ga wel mee, maar dan ga ik nu wel slapen haha." Matthy moet lachen en zegt:" isg! Ik maak je rond vier uur wel weer wakker oké?" Ik knik en geef hem een zoen op zen mond. Matthy is denk ik iets te blij dat ik hem zoen, want hij pakt me bij men heupen vast en gaat er echt veel in mee. Ik moet ervan lachen en laat los. Zachtjes zeg ik:" Matt, schat ik ben moe.." Hij lacht en zegt:" ik ga hier werken aan ik wil te goed, dus boven heb je geen last van me.

Ik bedank hem en loop naar boven. Boven in de slaapkamer doe ik al men kleren uit behalve men ondergoed en ga ik in bed liggen. In bed claim ik de kant van Matthy. Ik ga goed liggen en probeer in slaap te vallen. Dat lukt zo in no-time.

Een hele tijd later word ik wakker gemaakt door Matthy. Hij zit op het randje van het bed en gaat met zijn hand door men haar. Ik kreun wat en draai me weer om. Matthy moet lachen en zegt:" kom er uit Sjuul." Ik ga dan rustig recht op zitten wrijft door men ogen.

Ik sta dan op met nog steeds slaap in men ogen en pak een oufit voor vanavond. Ga voor een blauwe zwangerschapsbroek met wit topje. Matthy zit me dan aan te staren van achteren. Ik doe men broek aan en vraag dan aan Matthy:" wil je alsjeblieft mijn bh klipje los maken." Hij staat gelijk op, om het te doen. Als die los is, pak ik een bh die heerlijk zit en ook groot genoeg is, want echt mijn borsten op dit moment wel echt enorm gevoelig. Ook zijn ze gewoon al een maat gegroeid.

Als ik de kleren aan heb, loop ik naar boven om men make-up en haar te doen. Ik doe alles zo goed mogelijk, wil er straks wel degelijk uit zien. Snel plas ik, want ja men blaas is op dit moment wel echt enorm vervelend. Maar kan nu wel zeggen dat er een klein meisje in me groeit. Ben zo blij er mee. Je zie nu ook al wel echt dat ik zwanger ben.

Na ja ik loop dan helemaal naar beneden, waar Matthy al zijn tas heeft ingepakt voor vanavond. We gaan dadelijk met zen alle eten op kantoor. Ik stop men spullen er bij en zeg tegen Matthy dat ik klaar ben om te gaan. Doe nog snel men schoenen en jas aan, maar dan gaan we. Samen lopen we naar de auto. Ik ga voor het stuur zitten en rijd aan naar het Bankzitters kantoor. We gaan met Matthy's auto.

Onderweg hebben echt nog hele gesprekken over carnaval vieren met Matthy. Ik ga dadelijk een beetje achter staan en mee vieren, alleen kan en ga absoluut niet druk zijn. Nou goed als we aankomen in Utrecht, parkeer ik de auto in de parkeergarage en stappen we uit. Samen lopen we naar de lift. In de lift begin ik dan weer misselijk te worden.

Binnen no-time is de lift boven. Zo stappen we eruit en lopen we naar binnen. Gelijk worden we begroet door Raoul, Anton en Demi. Ik geef Demi een knuffel. Dan vraagt Raoul aan mij en Matthy:" Hoe was het bij de echo?" Matthy zegt:" heel goed!" Raoul zegt:" Wat fijnn! Hoeveel weken ben je nu?" Ik zeg:' 16+1 ahaha." Raoul vraagt:" weten jullie dan ook al het geslacht, over houden jullie dat geheim?" Ik kijk Matthy aan en hij geeft me een teken dat ik het gewoon mag zeggen. Zo zeg ik:" We krijgen een meisje!" Raoul reageert zo leuk. Echt super lief van hem.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu