7 maart, 04:02
Ik word wakker doordat ik weer moet plassen. Zuchtend sta ik op en loop ik naar boven. In de badkamer laat ik men blaas leeg lopen, daarna was ik men handen en loop ik weer naar beneden. Vandaag 18 weekjes. Ben er wel dolblij met dit kleintje in me. Men buik is weer gegroeid en nu wel echt echt zichtbaar als je snapt wat ik bedoel..
Als ik beneden ben, ga ik weer in bed liggen. Ik ga weer goed liggen en kruip in Matthy's armen. Hij zegt dan opeens met een zware stem:" moest je nou weer plassen." Ik zeg:" jupp.." Hij trekt me dan helemaal in een knuffel. Ik ga in zijn armen liggen en zeg:" Matt, is vanavond die dag dat je weggaat en logeren bij Raoul?" Hij zegt:" ja, dat is vanavond.. hzo schat?" Ik zeg:" nee, vroeg het me gewoon af..." Hij zegt:" ik ben niet al te ver weg dus komt goed." Ik mompel wat, alleen ja ik val dan al weer in slaap.
Vier uur later word ik weer wakker. Matthy is ondertussen al weg. Ik zucht en kruip nog een keer onder de wol. Ben echt helemaal kapot. Maar goed dat is ook wel logisch na een prachtige tijd in Parijs. Het was zo leuk met hem. We zijn nog naar een museum geweest, een aquarium waar ze echt supermooie vissen hadden en nog meer dingen. Nou ja vanmiddag moet ik weer werken om twaalf uur. Daarna komen Juultje en Nina hier logeren. Het word dus een leuke, maar zware dag voor me.
Ik sta dan op en pak wat kleren uit de kast. Dit doe ik aan. Dan loop ik naar de spiegel om men make-up en haar te doen. Zelf vind ik echt dat ik er vreselijk uit zie vandaag. Echt gewoon om te janken. Ik negeer het maar en loop naar beneden. Hier pak ik een een bak yoghurt als ontbijt. Dit eet ik op, op de bank. Ondertussen zet ik weer iets op men verhaal op insta.
Dan zie ik dat ik een appje heb van Matthy:" ik kom vandaag niet meer naar huis. Dus als er iets is app me❤️" Ik zucht en leg men telefoon naast me neer. Soms is het werk van Matthy wel lastig hoor. Geen vast ritme ofzo, dus nooit een vaste tijd thuis enz. Het is voor hun wel chill een hele vrijheid, alleen voor de vriendinnen van hun is dit wel lastig.
Nou goed ik loop dan eventjes naar buiten om de post uit de brievenbus te halen. Als het goed is zouden de echo foto's zo snel mogelijk komen. We hebben ze al wel via de mail gehad alleen nog niet in het origineel. Sara zei dat er een hele storing was dus ja.. In de postbus liggen ze. Ik ben gelijk helemaal blij en loop naar binnen.
Zonder twijfel open ik ze gelijk. Natuurlijk wel voorzichtig, want ze mogen niet kapot. Alle foto's zitten erin. Ik kijk gelijk heel aandachtig en heb een grote smile op men gezicht. Dan loop ik naar boven en leg ik ze op de kast. Ben al helemaal verliefd op dit meisje in me. Ik zeg dan tegen men buikje:" liefje ik kan niet wachten tot dat je hier bent.." Ik pak dan men werktas is, en maak me klaar om te gaan.
Dit doe ik lekker op een rustig tempo. Als ik klaar ben pak ik de tas en loop ik naar buiten. De deur doe ik goed op slot en zo loop ik naar men auto. Hier zet ik de tas naast me neer en zet ik de stoelverwarming aan. Zo rijd ik dan aan naar radio 538 kantoor! Onderweg luister ik muziek van Queen, Elton John, Bowie en Madonna.
Als ik op kantoor ben aangekomen, krijg ik een knuffel van Iris. Samen kletsen we eventjes bij over allerlei dingen. Over Parijs, haar vriendje en met men buikje. Dan moeten we aan het werk. Ik open men laptop en kijk wat er op de planning staat. Sowieso eerst Instagram post maken. Zo pak ik men telefoon en edit ik het filmpje wat online gezet moet worden.
Dan als dat is gedaan, zie ik dat Iris bezig is met het promoten van het Koningsdag festival. Er word weer een groot event gehouden met allemaal bn'ers die gaan zingen. Als ik de lijst door scroll zie ik al snel de Bankzitters staan. Ik vraag aan Iris:" Bankzitters? Is dit echt?" Ze lacht en zegt:" ja ze gaan een optreden van máár 5 minuten." Ik lach en zeg:" weten hun al dat ze zo kort mogen?" Iris schut nee. Ik moet lachen en zeg:" dit gaat echt een valse boel worden, maar wel geweldig.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...