154~

626 11 0
                                    

12 september, 16:58

Als we thuis aankomen doe ik men schoenen uit. Matthy doet precies hetzelfde. Ik heb Elise vast die tegen me ligt te slapen. Met Matthy loop ik dan de woonkamer in en zo naar buiten. Het is heerlijk weer! Ik ga op het tuinbankje liggen, terwijl Elise op me ligt te slapen. Matthy is wat te drinken aan het pakken voor ons.

Als ik een kussen onder me hoofd leg, word ze wakker en kijkt ze met haar kleine oogjes me aan. Ik lach en begin dan tegen de praten. Opeens begint ze dan ook kleine geluidjes terug te zeggen. Op dat moment komt Matthy naar buiten gelopen met twee glazen Rivella. Hij zegt als hij naast me komt zitten:" is ze weer aan het praten." Ik knik lachend. Matthy zit aan de kant waar men hoofd ligt. Hij zegt dan:" leg je hoofd op mijn schoot, ligt voor je waarschijnlijk veel makkelijker.

Ik doe dit en kijk naar Elise hoe ze geluidjes aan het maken is. Matthy kijkt ook mee. Ik zeg dan tegen Matthy:" Vandaag kan nog erger... Drie foto's in men DM van foto's van ja een mannelijke geslacht deel..." Matthy zegt:" wtf, wat bezielt hun?" Ik zeg:" geen idee.." Hij zegt dan:" dan zijn die fangirls van mij echt niet erg.. die doen dat te minste niet." Ik zeg:" ach bij jou rennen ze achter je aan en zoeken ze rare dingen over je op.."

Matthy zegt:" maar echt, super kut voor je.." Ik zeg:" nu ik nog geen doodsbedreigingen krijg vind het ik minder erg." Hij knikt en geeft me dan een kusje op men mond. Ik lig heerlijk in de warme zon en het prachtige meisje die allemaal geluiden aan het maken is. Ik begin haar dan heel zachtjes te kietelen. Ze begint te lachen en schopt me een beetje in men buik. Niet dat ik het voel maar goed.

Matthy zit te lachen en zegt dan:" Jullie twee zijn echt veel te schattig." Ik lach en zeg:" jij bent pas schattig met haar samen." Matthy zegt:" nou dan beide." Ik knik en vraag dan aan hem:" kunnen we van de week een keer baby zwemmen.. nu mag het!" Hij zegt:" is goed! Kijk vanavond in de planning van me." Ik ben blij en zeg:" topp!!" Samen genieten we dan gewoon van dit moment. Eventjes later krijgt Matthy het bloedheet en doet hij zijn T-shirt uit.

Ik lig nog steeds op zen schoot, dus dat uitzicht is nu wel verandert haha. Elise is weer in slaap gevallen. Ik zeg dan:" jij wilt dit gewoon showen hè? Jou lichaam.." Matthy lacht en zegt met een grijnzend gezicht:" oh dus je geniet van je uitzicht?" Ik zeg:" ja dat wel hoorr." Hij zegt dan:" weet je gewoon dat je hier van geniet." Ik moet lachen en ga recht op zitten om te drinken. Elise leg ik tegen me aan, want die ligt nog steeds heerlijk te slapen. Ik pak een slok Rivella, daarna zet ik het glas weer op tafel.

Ik leg dan mijn hoofd op zijn schouder, zodat ik tegen hem aanzitten. Hij zegt dan:" je bent weer moe of niet?" Ik zeg:" jupp... nachtje heeft weer veel impact op me." Hij zegt:" vannacht ben ik er voor je! Morgen middag ga ik weg voor dat nieuwe liedje, en dan ben ik er weer vroeg in de avond." Ik knik en zeg:" ben wel benieuwd hoor!" Hij lacht en zegt:" verwacht er nou maar niet te veel van, jouw liedjes hebben te minste een goed nagedachtenis." Ik lach en zeg:" maar jullie hebben hele andere liedjes en een hele knappe leadzanger."

Matthy lacht en zegt:" simp." Ik zeg:" jaja dat men ik wel.." Dan word Elise wakker en begint ze te huilen. Matthy pakt haar van me en legt haar tegen zen borst. Ze snikt nog een beetje, alleen al snel stopt ze. Ik kijk verliefd naar Elise en Matthy, die twee zijn zoveel waard..

Na een tijdje, gaan we naar binnen. Ik heb het ondertussen ook zo warm gekregen. Daarom leg ik Elise in bedje en loop ik naar boven om me om te kleden. Ik doe een wit rokje aan en een zwart bikini topje. Zo loop ik weer naar beneden en kijk ik hoe Matthy zit te zoeken voor wat we kunnen eten. Ik help hem en overleg wat we gaan eten. Uiteindelijk gaan we voor salade met fruit wat we nog over hebben.

Ik pak een pak rucola en doe het in twee borden. Matthy pakt het fruit zoals de druiven en frambozen en snijd die in tweeën. Ik pak de kipfilet die in de koelkast ligt. Zo'n blokje en snijd die in stukjes. Dit verdeel ik in twee. Zo hebben we een bord vol met lekkere dingen. Hierover heen doen we een aantal druppeltjes balsamico. Dan gaan we met deze borden aan tafel zitten en beginnen we met eten.

Samen hebben we het erover Spanje. Hij gaat met de jongens, Bankzitters naar ene samenwerking in Barcalona. Ik ga dan met Elise naar opa en oma in Spanje, ook toevallig in Barcalona. Ik ben der al helemaal niet meer geweest, sinds de zwangerschap wegens dat opa ziek was en ik niet mocht vliegen. Het gaat gelukkig weer beter met hem! Dus ik kan met haar. De bedoeling is dan dat de hele familie mee gaat, waaronder die kut Toby en Kathy. Maar Matthy overnacht dan met de jongens één dag in een hotel en komt de volgende dag naar mij enz.

Heb wel weet echt zin in Spanje! Bedoel sowieso zijn we niet op vakantie geweest, dus ff weg vind ik wel heerlijk. Na ja als het eten op is ruimen we het op in de vaatwasser. Matthy zegt dan tegen me:" Wat wil je vandaag doen?" Ik zeg:" umhh mij maakt het niet uit, behalve dingen die actief zijn." Hij zegt half smekend:" eerst samen douchen?" Ik zeg:" is goed haha." Ik pak Elise uit de box en neem der mee naar boven.

Ik de kamer leg ik haar even op bed en pak ik een luchtige pyjama voor dadelijk en schone ondergoed. Dan pak ik Elise weer op en loop ik met Matthy naar zolder. Ik zeg:" moet ik Elise in het minibadje leggen, zodat we echt samen samen kunnen douchen of gewoon met haar?" Matthy zegt:" wat jij wil." Ze ligt al weer te slapen in men armen.. ik besluit haar gewoon in het lege badje te leggen met een handdoekje zodat ze lekker kan liggen.

Ik doe dan men bikini topje uit en mijn rok en ondergoed. Matthy hoeft alleen zijn broek uit te doen. Dan zet ik de douche aan en zet ik hem op een aangename temperatuur. Matthy doet dan mijn haar in een knot. Als de temperatuur fijn is, stappen we er samen in.

Matthy legt dan zijn armen om men nek en komt dichterbij staan. Ik kijk in zen prachtige blauwe ogen en probeer even mijn spieren te ontspannen. Dan laat hij zijn armen van me af en pakt hij zeep voor in mijn haren. Ik draai me om, zodat hij men haar kan doen.

Als hij dat heeft gedaan, doet hij zijn eigen haar. Ik zeep men lichaam in, want ja dat warme weer laat je wel zweten. Als dat is gedaan trekt Matthy me dicht tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hand echt helemaal tegen hem aan, maar dat vind hij echt niet erg. Hij heeft een hand op mijn rug waar hij een beetje mee op en neer gaat. Ik vind dit echt super fijn, echt gewoon zo erg!

Maar dit mannetje is gewoon alles voor me, waaronder ook Elise. Hij is diegene waar ik mee praat als er iets is, hij laat me goed voelen, hij zorgt dat ik minder onzeker word en laat mij het meeste plezier in alles hebben zonder dingen die niet mogen. Ben eigenlijk heel vrij in alles, wat ik niet had met Toby.

Nou goed dan zijn we klaar met douchen en stappen we eruit. Ik droog mezelf af en kleed me om. Als ik klaar ben pak ik Elise en knuffel ik haar. Matthy drukt me dan tegen de wastafel en staat zo tussen men benen. Elise is niet in verdrukking maar ligt tegen mijn en Matthy's huid. Hij zoent me dan op men mond. Ik zoen hem kort terug en zeg:" ik hou van je schatje.." Hij zegt:" ik ook van jou." Ik lach bescheiden en loop dan naar beneden met hem en Elise. Ik begin te gapen, omdat ik zo moe ben.

Matthy zegt dan:" schat ga jij nou maar slapen.. ik bel wel met de mannen of ga FIFA spelen. Je bent zo enorm moe.." ik zeg:" oké dan.. ik kolf dan even snel voor vannacht oké?" Hij knik en geeft me nog snel een kusje. Ik pak de kolf dingen en doe dit in de keuken. Matthy zit met Elise te spelen. Als km heb gekolfd wens ik Matthy alvast welterustenn en loop ik naar zolder. Hier slik ik de pil en poets ik men tanden.

Als ik helemaal klaar ben loop ik naar de slaapkamer en kleed ik me weer uit. Ik leg men telefoon aan het stroom en stuur Matthy de tijden voor het drinken van Elise. Dan leg ik men telefoon weg en ga ik goed liggen. Ik staar wat naar het plafond, maar al snel val ik in slaap~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu