136~

685 11 0
                                    

7 mei, 07:00

Ik word wakker van de wekker die ik heb gezet. Rustig word ik wakker en wrijf ik door men ogen. Matthy kreunt wat en zegt dan:" Goedemorguhh." Ik zeg Goedemorgenn terug en kruip in Matthy's armen. Hij houdt me stevig vast en ligt helemaal tegen me aan. Opeens krijg ik dan een harde buik tijdens de knuffel.

Ik ga met men hand naar men buik en voel er wat op. Matthy vraagt gelijk bezorgd aan me wat er is. Ik zeg dat ik opeens een harde buik heb en dat het super raar gevoel is.

Matthy gaat met zijn hand naar mijn buik en voelt zachtjes. Hij weet dat hij dit gewoon mag. Matthy geeft me dan een kusje op men mond. Ik zoen hem terug, hierna ga ik recht tegen de muur zitten. Men buikje begint langzaam wel echt in de weg te zitten.

Matthy staat dan op en loopt naar de kledingkast om iets aan te doen. Ik moet nog echt wakker worden en blijf op bed zitten. Ook wegens men harde buik. Je moet dan gewoon rustig aan doen. Als het minder is, sta ik op om om te kleden. Ik ga voor een panty, rokje en een T-shirt.

Ook doe ik schone ondergoed aan. Als ik omgekleed ben, doe ik in de spiegel men make-up en haar. Vandaag brengt Matthy me naar kantoor en gaan we ook weer samen naar huis.

Is net zo makkelijk. Als ik klaar ben met heel men uiterlijk, loop ik naar beneden voor een ontbijtje. Ga voor muesli met yoghurt. Dit doe ik mooi in een schaaltje en eet ik op, op de bank. Matthy eet een simpele boterham.

Als we beide klaar zijn, lopen we naar de auto van Matt om te gaan. Ik doe de deur goed op slot en loop met hem mee naar de auto. Hier ga ik zitten. Matthy rijd dan aan naar kantoor van mij.

Onderweg kletsen we een beetje over dingentjes. Vandaag heb ik een halve dag, dus dat komt wel goed. Bedoel het is wel zwaar voor om te werken met dit meisje in me. Dat is ook wel logisch. Na een tijdje ben ik op kantoor en neem ik afscheid van Matthy.

Rustig loop ik kantoor binnen. Onderweg maak ik kort een praatje met men collega's. Hierna loop ik door naar mijn werkplek. Hier is Iris dan ook al hard aan het werk. Ik geef haar een knuffel en klets met haar hoe het is. Dan help ik haar mee met waar ze mee bezig was.

Dit doen we tot dat het pauze is. We lopen dan naar de kantine en gaan we aan de tafel zitten. Hier kletsen we met andere collega's. Het meeste gaat weer eens over mij, maar echt na een tijdje vind je dat echt niet meer leuk. Ik hoef niet al die aandacht op dit soort momenten.

Nou goed na de pauze gaan we verder aan het werk. Ik werk alles bij op insta en doe de plannen van deze maand af maken. Ook werk ik het tabel bij met alle geldprijzen wat we hebben verdiend aan Instagram post en tiktoks. Hier krijg je natuurlijk ook allemaal geld van.

Heel de middag werk ik hard door, maar ook echt. Zit helemaal in de flow. Wat natuurlijk super knap is eigenlijk. Tijdens het werken heb ik ook een mailtje ontvangen van Antoon over wanneer het album uit komt met dat liedje wat ik heb geschreven. Waar ik enorm trots op ben. Ook heb ik nog meegeholpen met het liedje Olivia. Ze kwamen er niet helemaal uit dus heb 2 van de 3 liedjes meegeholpen. Nu hopen dat ze goed gaan in de wereld.

Na ja dan ben ik klaar met werken om drie uur. Ik neem afscheid van Iris middels in knuffel. Ze loopt dan nog mee naar de uitgang. Hier nemen we definitief afscheid voor vandaag. Ik doe dan men oortjes in en loop richting Bankzitters kantoor. Ik vibe helemaal op de muziek de weg daarheen. Onderweg word ik wel gefilmd, maar dat boeit me geen ene reet op dit moment.

Als ik aan de voorkant van het kantoor sta druk ik op de bel. Demi maakt de deur open en laat me binnen via boven. Ik loop naar de lift en stap erin. Hier doe ik dan men oortjes uit. Als de lift boven is, stap ik eruit en loop ik naar de ingang van het kantoor. De deur is open dus ik kan gewoon naar binnen lopen.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu