28 Augustus, 12:29
Ik word wakker in een vreemde kamer. Oh ja die van Matthy. Hij ligt helemaal tegen me aan. Niet dat ik het erg vind:). Hij slaapt nog diep. Als ik iets omhoog ga met mijn lichaam krijg ik een pijnscheut in mijn hoofd. Een kater, kut. Gelukkig heb ik me ziek gemeld. Ik ga weer liggen in het bed. Ik ga met mijn hoofd richting die van Matt liggen. Even later val ik toch weer in slaap.
~even later
Nu word ik nog een keer wakker, alleen lig ik helemaal in Matthy's armen. Hij word zo te zien ook net wakker. Hij zegt met een ochtendstem:" goede morgen Sjuul!" Ik zeg:" goedemorgen Matt!" Dan ga ik rechtop zitten. Hij zegt:" nou ga terug liggen!" Ik doe wat hij zegt en ga weer met mijn hoofd op zijn borst liggen. Hij kriebelt een beetje door mijn haar. Na een tijdje gaan we uit bed. Ik pak mijn legging en doe een T-shirt er boven aan. Perongelijk kleed ik me ook gewoon om midden in zijn kamer. Hij zit stiekem naar te me gluren, wat ik gisteren bij hem deed.
Als ik mijn kleren aan heb, heeft hij die ookal aan. We lopen samen richting de woonkamer. Niemand is al wakker behalve wij. Ik besluit maar om op te gaan ruimen. Matthy helpt gelukkig mee. Ook valt het wel mee, samen zijn we best snel klaar. Dan plof ik samen op de bank met Matthy. Hij zet de tv aan, om een film op te zetten. Uiteindelijk kiezen we voor de film dangerous lies. Ik lig helemaal tegen hem aan.
Als de film afgelopen is horen we dat er iemand van de trap af loopt. Het is Koen. Als hij binnen loopt zegt hij gelijk:" goedemorgen Matt en Sjulie, ook een kater?" Ik zeg:" valt wel mee! Jij wel zo te zien!" Dan zegt Matt:" inderdaad jij lijkt op iemand die voor de derde keer is doorgegaan, maar bij mij valt het ook wel mee!" Dan ploft hij naast Matthy op de bank. Het is ondertussen ookal 14:35. Koen zegt:" ik ga de rest wakker maken!" Dan loopt Koen de kamer uit.
Woensdag ging ik weer op vakantie alleen dan met mijn ouders, zusje en broer. Met slam kreeg ik 3 weken vakantie alleen niet aan elkaar. Ik heb een week al gehad en toen ging ik met mijn vriendinnen op vakantie. En ja nu ga ik met mijn ouders en broer en zus. Ook gezellig. Met hun ga ik naar Rome. Heb er superveel zin in. Dit keer met de auto, gaat een hel worden, maar boeie.
Als iedereen beneden is, loop ik naar Matthy. Ik zeg:" ik moet zo gaan, helaas maar het was echt super gezellig!" Hij zegt:" okee jammer, maar inderdaad was super gezellig. We moeten zeker vaker afspreken oké?" Ik zeg:" tuurlijk wil ik dat met jouw!" Dan loop ik naar zijn slaapkamer om spullen in te pakken. Hij loopt mee om te helpen. Als ik alles heb geef ik hem een knuffel. Hij zegt nog:" ga je missen!" Ik zeg:" ik jouw ook Matt!"
We kletsen nog kort. Dan lopen we naar de woonkamer. Ik neem van iedereen afscheid en geef iedereen een knuffel. Bij Matthy ook, alleen hij wil me niet los laten. Ik hem ook niet... Dan roept Koen:" get a room!" Ik lach en laat gelijk los. Daarna loop ik naar de voordeur richting mijn auto. Matthy draagt me tas en zet die achterin. Hij zegt nog heel lief:" tot snel!" Ik zeg:" doeii Matt! Het was echt superlgezel!"
Dan rijd ik weer richting huis. Ik denk na over alles wat er is gebeurd. Ik bedoel hoe dan. Matthy is zo lief, aardig, zorgzaam en ontzettend knap. Maar vind ik hem leuk en wat vind hij van mij? Ik heb nog geen idee, maar ja.
Als ik thuis aankom, plof ik gelijk op de bank. Morgen moet ik weer werken en daarna ga ik op vakantie. Heb er weer zin in om Stien en Sam te zien. Ja we heten allemaal met een s, wel grappig haha. Ik heb met zen alle 3 een hele goede band. Mijn broer is 26, mijn zusje is 18 en ik 24. Wanneer ik een beetje tot rust ben weer loop ik naar de keuken. Als avond eten maak ik dit keer rijst met kip en boontjes. Simpel maar lekker. Als dat klaar is loop ik naar de tafel om te eten. Ondertussen bel ik met mijn zusje. We hebben het over wat we allemaal willen doen enz. Ook over Matthy! Ze verteld dat ze het zo leuk voor me vind enzz. Na een echte zussen praat moet ze gaan.
Ik loop naar de badkamer en laat het bad vol stromen. Ondertussen post ik weer iets op Instagram. Dit keer mag ik van het merk Zara iets weggeven qua geld. Een winactie dus!
NinaHatty en 829.928 andere vinden deze foto leuk
Opgelet! Wil jij een geld prijs van 200 euro winnen voor het merk...... ZARA! Tag je beste vriendin in de reactie en volg ZaraNL. Ik kies op 1 September een winnaar uit. Succes! x
Reacties + 1.4 k
Wow ze reageren er vol op. Als het bad vol is ga ik erin liggen. Al mijn spieren ontspannen. Dit keer doe ik er een badbom in. Een soort van bruisbal alleen dan vol met zeep. Na een tijdje ga ik eruit. Dan pak ik mijn boek en ga ik lezen. Tot dat ik gebeld word door Matthyy!
Ik neem gelijk op. We besluiten om te videobellen. Matthy en ik kletsen over van alles. Ik ken hem ondertussen ook zo goed en hij mij. Na 3 uur hangen we op. Ik doe dan mijn was en loop richting de badkamer. Ik smeer weer een crème op me gezicht en poets me tanden. Mijn haren vlecht ik. Dan loop ik naar men slaapkamer en ga ik op bed liggen. Dan val ik snel in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...