5 oktober, 06:30
Ik word wakker van de wekker die Matthy voor me heeft gezet. Matthy wordt ook wakker. Hij zegt:" Goedemorguhh schat!" Ik zeg:" Goedemorgenn!" We geven elkaar een snel kusje. Ik sta op en loop naar de badkamer om mijn maandverband te verwisselen. Daarna loop ik weer naar de slaapkamer om kleren aan te doen. Als outfit doe ik een lange broer en trui aan. Beetje simpel maar ja. Mijn haar doe ik in een gewone staart. Ook doe ik een laagje make-up op. Matthy zegt:" is het goed als ik je naar werk breng en dan ook weer ophaal, zodat we dan doorgaan naar mijn ouders?" Ik zeg:" isg liefie!" Hij is ondertussen ook omgekleed.
Ik giet yoghurt in twee bakjes voor ons beide en beginnen we te eten. Als we klaar zijn pak ik mijn tas voor werk. Matthy ruimt het ontbijt ondertussen op. Dan lopen we naar buiten en sluit ik de deur. We lopen naar de lift en daarna door naar de parkeergarage naar zijn auto. De wel bekende zwarte polo. In de auto vraag ik:" wanneer kan je komen voor Statements?" Hij zegt:" ik denk volgende week of vandaag." Ik zeg:" jaa kom vandaag! Zal ik anders nu Bram bellen?" Matthy zegt:" isg!" Ik zeg:" wel stil houden hè?" Hij knikt braaf. Dan bel ik bram.
S: hee Brammetje Baas!
B: hoii Sjuul! Kan je niet wachten om me te horen?
S: gatverdamme Bram, maar is het goed als we vandaag de video met Matthyas het Lam opnemen, hij kan toevallig vandaag?
B: is goed! Bel jij hem?
S: ja doe ik! Byee
B: doeggDan hang ik op. Matthy lacht over het gesprek. Dat ik hem Matthyas het Lam heb genoemd. We rijden dan naar Amsterdam. Ik bereid hem voor voor de video. Ook gaan we gewoon net alsof doen dat we elkaar niet kennen. Wanneer we bij het kantoor aankomen stappen we beide gewoon uit. Ik loop iets eerder het kantoor binnen naar mijn eigen ruimte. Daar leg ik alle spullen neer. Ik zie uit het raam dat Matthy nu naar binnen loopt en dat Bram hem opvangt. Snel pak ik de statements erbij en lees ik de even door. We hebben niks over liefdes levensvragen. Dus dat komt wel weer goed.
Na een aantal minuten wordt er op mijn deur geklopt. Ik sta op en maak open, Bram en Matthy staan er. Gelijkt stelt hij zichzelf voor. Ik lach erom, maar laat het niet merken. Dan lopen we door naar de studio's. Bram en Matthy kletsen wat samen terwijl mijn make up wordt bijgewerkt. Dan moet Bram weg. Matthy sleurt me mee naar een ruimte waar niemand is. Dan geeft hij me een snel kusje. Ik zeg:" klaar voor?" Hij zegt:" ja joh gaat wel goedkomen!" Daarna lopen we weer terug. Niemand had ons door dus doen gewoon weer zo als straks. Wanneer de producent ons roept gaan we klaar zitten en nemen we de video op.
Na de video wil Bram een drankje halen, geen alcohol natuurlijk. Ik ga niet mee, want moet nog werk doen. Dus loop ik naar mijn kantoor. Ik pak mijn laptop weer en start met het werk wat er nog open stond in de tabbladen. Opeens kreeg ik een mailtje binnen van .... Stefan de Vries. Ik open hem gelijk:
Hee Sjulie de Kemps. Stefan hier, ik zou het vet vinden als je met mij, Sean en Julia mee gaat naar Spanje voor video's. De bedoeling is dan dat we naar een Vila gaan en een distrack maken over de Bankzitters. We hebben van Koen gehoord dat je er vaak bent, dus kan je ons misschien helpen. Ook wil ik en de andere je graag beter leren kennen! x Stefan
Wow.. dit had ik absoluut niet verwacht. Kijk ik ben niet het enigste meisje, maar ik bedoel ik ga Matthy dan tegen werken. Ook wel grappig, maar dadelijk vind hij dat niet. Weet je ik reageer nog even niet, kan ik er nog overnadenken. Stefan en de andere weten ook niet dat ik een relatie met hem heb dus ja. En heeft Koen nou verteld dat ik vaak bij ze ben? Dit was niet echt de afspraak. Maar ja ik ga gewoon weer verder aan het werk.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Genç KurguVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...