10 juli, 15:03
Eindelijk ben ik weer thuis. Zo parkeer ik de auto en stap ik uit. Ik loop dan gewoon langs het huis de tuin in. Ze zijn vast buiten. Ja hoor ik zie Koen in de zon liggen haha. Ik roep hard:" koen lig je lekker!" Koen schrikt ervan en roept:" ja hoorr!" Dan loop ik door naar binnen. Hier zie ik Matthy en Robbie zitten!" Gelijk vragen ze:" ennn gewonnen??" Ik moet lachen en zegt:" NEE DE LAASTE VIJF MINUTEN BEN IK GEPAKT!" Robbie ligt helemaal in een deuk.
Ik ga bij ze zitten en vertel heel het verhaal. Als ik op het stukje kom, hoe ik ben gepakt lig ik weer helemaal in een deuk. Matthy zegt zo lachend:" nou wie knuffelt beter ik of Thomas." Ik ga tegen Matthy liggen en zeg heel zachtjes lachend:" Thomass." Matthy lacht en zegt:" nou jij slaapt vannacht in de tuin!" Ik moet lachen en zeg:" nee hoor grapje jij veel beter!" Dan geeft hij me een kus op men mond.
Ik spring dan van de bank af en loop naar de slaapkamer om eventjes andere kleren aan te doen. Ga voor een bikini met daarop een rokje. Zo heb ik een bikini topje aan als top haha. Voordat ik dadelijk ga zwemmen na het F1. Het is ook gewoon heel warm. Ik kam ook nog snel in men haar. Daarna loop ik weer door naar de woonkamer.
Hier ga ik naast Matthy zitten en kijk ik mee het voorprogramma. Robbie komt dan aan met een biertje voor me. Hoort er wel weer bij. Na een tijdje begint dan de echte race. Dit keer in België, Spa. Zo beginnen we dan met kijken. Met volle focus richt ik me op Max. Tuurlijk ben ik voor hem, net zoals de andere. Behalve dat Matthy een petje heeft van Vettel, maarrr.
De start ging goed voor hem! Sowieso heel dit jaar al. Hij staat nu ook eerste in het kampioenschap. Het is een echt gevecht met Hamilton. Heb nooit echt iets gevonden van de Engels man. Maar weetje, het kan komen doordat ik bevriend ben met Max.
Tijdens het kijken, vloeken we veel op Hamilton. Met ons biertje erbij genieten we wel van de wedstrijd. Ik ben weer eens heel fel op Hamilton. Soms noem ik hem ook wel plankton. Snap je wel. Hahah is echt heel erg eigenlijk. En dan voorstellen dat ik in Augustus voor allemaal kinderen moet optreden haha. Ken bijna alle liedjes al. Met het Franse liedje heb ik wel nog het meeste moeite. Komt, omdat ik Spaanse uitspraak heb.
Het gaat uiteindelijk wel goedkomen! Met Hanne en Marthe heb ik al gebeld. Zij waren blijkbaar al helemaal excited dat de toer door kon gaan en dat ik haar moest vervangen. Hanne kent mij blijkbaar van de radio. Marthe mij van het songfestival. Nou goed het gaat goedkomen denken ze. Ze hebben me ook filmpjes gestuurd van de dansjes die ik moet kennen. Van de week ga ik ook oefenen met ze in Breda. Hier is een kantoor van studio 100. Er zijn er twee in Schelle en in Breda. Hier gaan we oefenen en foto's maken voor reclame.
Als de laatste ronde van F1 begint zitten we met zen drieën letterlijk op het randje van de bank. Plankton ligt recht achter Max. We zitten vol met spanning. Dan haalt Hamilton hem in. Ik roep iets te hard:" Kuttt!!" Maar goed dan als de laatste bocht komt, denk ik al van nou dat was het. Alleen op dat moment pakt Max de kleine bocht en haalt hij hem in! Ik juich weer helemaal en dan rijd hij zo over de finishlijn heen. Hij is eerste!
Ik stuur gelijk naar Max privé:" je hebt het weer eens spannend gemaakt vriend! Lekker bezigg! x" Matthy en ik hebben niet zo'n regel van dat je niet met jongens of meisjes mag appen. Dat was bij mij en Toby wel. Echt fuking irritant. Kijk Matthy appt niet enorm veel met meiden. Maar ik wel enorm veel met jongens door werk.
Dan als de prijsuitreiking is geweest, zetten we de tv uit en praten we over wat we willen gaan doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag zwemmennn. Matthy en Robbie willen ook, en lopen hun kamer om een zwembroek aan te doen. Ik loop met Matthy mee om zonnebrand te halen. In de slaapkamer zoek ik de zonnebrand om mee in te smeren.
Als ik hem heb gevonden, heeft Matthy zich al omgekleed. Dan smeer ik mezelf in. Men rug laat ik over aan Matthy. Hij doet er expres zo langzaam over. Met zijn handen gaat hij heerlijk over mijn rug. Dan mag ik zijn rug doen. Als ik daarmee klaar ben draait hij zich om en gaat hij met zijn hand door mijn haar. Ik geef hem dan een zacht kusje op zen wang. Hij lacht en neemt me mee naar buiten.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Ficção AdolescenteVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...