20 september, 18:38
We zijn weer omgekleed na het douchen. Ik heb een ander jurkje aan die Matthy dus heeft ingepakt. Hij heeft zelf een lange broek aan met rode trui. Die hem zo leuk staat. Nou goed ik kam nog snel door men haar. Matthy föhn zen haar. Hij wil er dus ook goed uitzien haha.
Wel heeft hij een bril op, wat ik er super uit vind zien bij hem, alleen hij zelf niet. Hij heeft last van zen ogen dus doet hij maar een bril op. Ik vind het absoluut dus niet ergg haha. Ik pak na hem de föhn. Bij mij ziet alles er weer veels te chaotisch uit, maar goed als het haar droog is, ga ik er met een kam door heen.
Dan zit het wel mooi uit. Ik doe dan nog wat sieraden om. Ik pak dan een tas voor mijn portemonnee en onze telefoons. Samen lopen we dan naar beneden via de lift. In de lift zeg ik:" vind dit wel echt zo gezellig met jou..." Hij lacht bescheiden en zegt:" ik ook." Dan als de lift beneden is lopen we naar het restaurantje. Hier kunnen we gewoon gaan zitten. We gaan aan een tafeltje zitten, waar ik dan al gelijk wordt herkent door twee meiden.
Matthy niet, fijn voor hem! Ik neem een selfie met die twee. Daarna ga ik weer zitten. Matthy moet lachen en zegt:" ach ik kan niet eens meer in het buitenland lopen zonder niet één keer herkent te worden. Hij moet lachen en pakt dan men hand die op tafel ligt. Ik wring men vingers er tussen en zo kijk ik hem verliefd aan in zen blauwe prachtige oogjes.
Dan komt er een serveerder. Ik bestel als drinken cola zero en als voorgerecht carpaccio! Dit negen maanden niet mogen etenn dus heb hier wel echt zin in. Matthy gaat voor een beef tataki. Tijdens het wachten op het eten hebben we hele gesprekken over allerlei dingen. Opeens word ik dan gebeld.
Ik pak mijn telefoon uit men tas en zie dat het nummer is van songfestival leiding Nederland? Ik laat het Matthy zien en hij zegt:" loopt maar ff naar de gang want dit moet je wel opnemen." Ik knik en loop het restaurantje uit en neem op, bij een stil hoekje.
Persoon: hallo met Sjulie de Kemps klopt dat?
Sjulie: ja inderdaad!
Persoon: ja, nou u staat wel bekend bij het Songfestival, en voor Nederland zijner bezig geweest wie het gaat performen, alleen wij komen er niet uit met de inzendingen van dit jaar.. zo hebben we nagedacht en het lijkt ons wat als u aan een liedje gaat werken met producers en dat aan ons wil presenteren-
(Ik onderbreek hem)
Sjulie: je bedoelt dat ik een kandidaat ben voor Nederland voor het Eurovisiesongfestival volgend jaar?
Persoon: ja eigenlijk wel, we geven u een kans en als het goed is, bent u diegene.
Sjulie: nou umhh het lijkt me vet! Is het goed als ik ergens deze week terug bel voor meer informatie?
Persoon: is goed, fijne avond.
Sjulie: ja u ook!Als ik heb opgehangen ben ik helemaal in shock. Ze willen mij laten optreden voor Nederland, mij? Wanneer ik een beetje ben bijgekomen loop ik weer het restaurant in. Als ik weer zit zegt Matthy:" schat je lijkt een beetje geschokt?" Ik zeg lachend:" ja dat ben ik ook, wacht ik app het je wel ff, want moet het geheim houden denk ik."
Ik app zo Matthy:" Eurovision Nederland belde me en zei dat ik een liedje moet gaan schrijven voor volgend jaar met Eurovision songfestival en Nederland mag gaan tegenwoordigenn als het liedje goed is😅." Matthy stuurt gelijk:" Sjuul wat is dit cool voor je!!!" We kijken elkaar dan aan en leggen onze telefoons weer weg. Matthy pakt dan men hand weer en zegt:" gefeliciteerddd lieverd!!" Ik kijk weer blij en zeg:" dank je." Dan komt de serveerder aanlopen met ons voorgerecht en drinken.
Ik bedank hem en zeg eetsmakelijk tegen Matthy. Samen eten we het dan op tijdens het kletsen. Als hoofdgerecht heb ik biefstuk besteld, wat ik ook niet heb gegeten in maanden wegens zwangerschapje. Het voorgerecht is zo heerlijk, maar het hoofdgerecht ook. Die biefstuk is zo enorm lekker! Echt gewoon dat ik hier negen maanden zonder mee heb moeten leven.
Hierna zit ik eigenlijk wel vol en Matthy ook. Zo komt de serveerder naar ons toegelopen met het pinapparaat. Ik betaal, want Matthy heeft zogenaamd een hotelkamer geboekt voor 567 euro. Het eten en drinken kost eigenlijk 89.69 euro maar ik maar er 95 euro van. Fooi, want ze hebben ons te minste niet lastig gevallen.
Samen lopen we dan terug naar de hotelkamer. In de lift legt Matthy zijn arm om me heen. Ik lach en geef hem dan een kusje op zen mond. Als de lift boven is lopen we naar onze kamer. Hier zet ik het tasje op men nachtkastje. Maar dan zegt Matthy gelijk:" enn dan eerst heel onzeker zijn over het zingen en misschien in mei Eurovision songfestival gaan vertegenwoordigen!" Ik lach bescheiden, maar al gelijk krijg ik een knuffel van hem. Ik duik echt in zijn armen en zeg:" hoezo kiezen ze mij?? Bedoel Davina Michelle heeft een hele zangcarrière en ze kiezen voor mij?"
Matthy lacht en zegt:" Schat je hebt het al mogen presenteren en zingen. Plus jij kan dit wel echt!" Ik lach en krijg dan een kus op men mond gepland. Dann gaan we samen op bed zitten tegen de muur. De bloemblaadjes liggen nog steeds mooi in een hartje.
Zo maak ik een Instagram story, met een foto van het bed met het hartje van de stand waar wij liggen, dus niet met ons erop: drie geweldige jaartjes alweer❤️. Matthy herplaatst hem op zijn Instagram verhaal. Dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
Ik kriebelt met zijn arm op mijn rug en zo kletsen we een beetje. Matthy heeft blijkbaar wat filmpjes gekregen van Elise hoe blij ze is met Ezra. Ik kijk echt blij naar zen scherm. Bedoel het is zo schattig. Dan legt Matthy zijn telefoon weer weg, net zoals ik. Alleen dan word hij gebeld door Milo, video.
Hij zucht en neemt dan op. Milo zegt dan:" Ik zag net je story? Ben je nou baldadig bezig in dat ene hotel waar wij het ook gezellig hadden, maar eyy gefeliciteerd makker!" Ik ben ondertussen op gestaan, want ik moest nodig plassen hahha. Ik hoor wel al het gepraat. Matthy:" haha klopt! Maar dank je wel! Enn we liggen op precies dezelfde kamer." Milo zegt:" oehh nou veel plezier met der! Enn die set die kunnen jullie vast goed gebruiken!"
Ik kom dan net terug lopen, wat blijkbaar op beeld is van Matthy. Milo roept naar mij:" eyy Sjuul: gefeliciteerd hè, maak er maar een leuk nachtje van!" Ik moet lachen en zeg:" dankjewel Kale en dat komt wel goed." Milo zegt dan weer heel flauw:" en dit keer wel veilig doen hè?" Matthy zegt lachend:" jaja dat komt goed!"
Dan hangen ze op. Ik kruip bij Matthy langs hem dicht tegen hem aan. Hij legt zijn arm om me heen en duwt me echt helemaal tegen hem aan. Zo knuffelen we met elkaar. Matthy zegt dan tegen me:" doe je jurkje uit dan kriebel ik over je jurk." Ik knik doe men jurkje uit en leg die aan de andere kant van het bed. Ik ga dan tussen zen benen zitten en laat hem met zijn vingers over men rug gaan.
Matthy zegt dan lachend:" je hebt wel echt een veels te sexy ondergoed aangedaan." Ik zeg lachend:" ja dat is voor later vanavond hè." Hij lacht en gaat dan verder. Het is super lekker echt waar. Dan eventjes later ga ik gewoon tussen zijn benen liggen met mijn hoofd op zen buik/borst.
Samen hebben we het over de ervaringen die we samen al hebben meegemaakt in drie jaar. Echt niet normaal, het is allemaal zo snel gegaan. Niet dat ik daar niet blij mee ben! Bedoel het waren wel de leukste jaren in men leven met hem.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...