22 december, 09:38
Ik word wakker door het geluid van de douche. Nou Matthy is dus wakker. Ben echt nog kapot en wil eigenlijk nog even slapen. Ik kruip naar Matthy's plekje en ga weer warm liggen. Al snel val ik weer in slaap~
Na nog een half uur geslapen te hebben word ik weer wakker. Dit keer doordat Matthy zich aan het omkleden is. Ik ga recht op zitten en wrijf wat door mijn ogen. Matthy zegt:" Goedemorguhh!" Ik zeg slaperig:" morgenn" Dan besluit ik om gewoon weer onder de dekens te gaan liggen. Wil gewoon nog slapen. Na een aantal seconde ben ik ook gewoon weer van de aardbodem verdwenen~
Dan weer na een uur word ik wakker. Dit keer besluit ik erom toch maar uit te gaan. Moet ook nog mijn koffer inpakken enz. Na wat getreuzel klim ik uit bed. In mijn pyjama loop ik slaperig naar de woonkamer. Matthy zit op de bank met zijn telefoon en heeft nog niet door dat ik al wakker ben. Daarom besluit ik hem te laten schrikken.
Ik kruip over de grond om naar de bank te gaan. Heel kinderachtig dit, maarrr wel leuuk. Dan als ik bij de bank met aangebroken roep ik hard:" boe!" Matthy vliegt letterlijk van de bank af. Ik lig daardoor helemaal in een deuk. Matthy gilde echt als een meisje.
Hij komt bij me zitten, terwijl het me niet meer lukt om bij te komen. Matthy aait wat over mijn rug om rustig te worden. Dan als ik bijgekomen ben van het lachen geeft hij mij een kusje en zegt hij:" dankjewel dat je me hebt meegenomen." Ik zeg:" kijk ik kan wel lief zijn!" Hij lacht nu heel bescheiden en tilt me van de grond af.
Ik vertel dat ik mijn koffer nu nog moet inpakken. Daar begin ik gelijk mee. Ik neem van alles mee. Moet namelijk ook iets chics en feestelijks in. Ik kijk tussen al mijn kleren en kan van alles in. Ook moet ik mijn surprise meenemen. Hopelijk gaat die niet kapot onderweg. Belangrijk is ook dat Matthy hem niet mag zien.
Dan als ik alles heb Ingepakt kleed ik me om in een lange rok en T-shirt. Vind dat op dit moment helemaal geweldig. Als ik helemaal klaar ben en ook mijn haar en make-up heb gedaan loop ik weer naar de woonkamer. Matthy zit weer lui in de bank, wat ik het liefste ook had gewild. Ik ga helemaal dichtbij hem zitten. Hij slaat gelijk een arm om mij heen.
Na wat gechilled te hebben, besluiten we om naar de auto te gaan en naar Casa Del Huts te rijden. De surprise heb ik in een grote tas gedaan, zodat hij niet kan zien wat het is. Daarom draagt hij mijn koffer die propvol zit en ik alleen de tas van mijn surprise.
We gaan natuurlijk met mijn auto, want ja hij heeft er geen mee. Als we in de auto zijn, legt Matthy alles in de achterbak. Ik ga achter het stuur zitten. Matthy komt dan naast me zitten. Ik rijd daarna weg. Onder het rijden luisteren we de muziek die Matthy heeft opgezet. We kletsen ook gewoon over wat we allemaal gaan doen in deze week. Heb er wel enorm zin in. Vanavond geven ze een feest. Daar heb ik ook wel veel zin in!
Na de rit komen we eindelijk aan in Rhoon. Ik parkeer de auto naast die van Robbie. De echte leasebak. Dan als die goed staat stappen we uit. Matthy pakt weer mijn koffer en ik de grote tas. Samen lopen we dan naar de voordeur. We bellen dan aan, want Matthy heeft geen sleutel mee. Koen maakt open. Hij roept gelijk:" heyy maatje!" Matthy geeft hem een boxshake ofzo en loopt naar binnen. Ik loop natuurlijk ook naar binnen. Gelijk doe ik mijn jas uit en hang ik hem op aan de kapstok.
Daarna lopen we door naar de woonkamer. Daar zit alleen Robbie. Ik geef hem een knuffel. Hij zegt dan gelijk:" vanavond feestje hè?" Ik zeg:" ja ja zin inn!" Dan lopen Matthy en ik door naar de slaapkamer van hem, om mijn spullen neer te zetten. Dan als ik buig voor de surprise neer zetten slaat hij zachtjes op mijn kont. Ik draai me snel om en kijk hem met een grijnsend gezicht aan.
Hij lacht helemaal. Ik zeg:" vanavond gaat het echt niet gebeuren hè!" Hij zegt:" en nu?" Ik zeg:" viezerikk en nee.." Nu kijkt hij me met een sip gezicht aan. Ik steek men tong uit en ren naar de woonkamer. Daar ga ik achter Robbie staan. Matthy komt al snel achter me aangerend.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Roman pour AdolescentsVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...