43~

1.3K 9 1
                                    

12 december, 09:00

Ik word wakker van de wekker uit Matthy's telefoon. Gelijk zit ik recht op in bed en wrijf ik door mijn ogen. Lig helemaal aan de zijkant van het bed, zou er makkelijk uit kunnen vallen. Als Matthy een beetje wakker is zegt hij:" gefeliciteerd schatt!" Ik bedank hem en geef hem een kusje op zijn mond. Daarna sta ik op uit bed. Matthy laat me niet me kamer uit gaan. Als hij omgekleed is mag ik lopen.

Ik zie dat alles versierd is en er taart op de tafel staat met 25 jaar. Gelijk draai ik me om naar Matthy en geef ik hem een knuffel. Dan zegt hij:" happy birthday!" Ik lach en geef hem een zoen. Ook heeft hij ballonnen omgehangen met 25 jaar. Naast de taart staan alcoholvrije champagne voor in de ochtend. Samen ga ik met hem aan tafel zitten.

Matthy pakt de mes en snijd aan. Ik giet twee glazen champagne in. Daarna genieten we van de taart. Het is een red velvet smaak. Echt heerlijk! Matthy helpt me ook even met de Instagram foto, want ey influenza.

@Tinaa en 689

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


@Tinaa en 689.389 andere vinden de foto leuk

Voortaan dichter bij de 30 dan de 20!⏳

De felicitaties blijven maar binnen stromen. Ook word ik al veel geappt. Ik reageer op alle Whatsapp berichten. Daarna genieten we verder. Ik ben nog steeds benieuwd wat ik met hem ga doen. Dan zegt hij:" wacht hier ik ben zo terug!" Ik knik en zie hem lopen naar mijn slaapkamer.

Tijdens het wachten bel ik met Nina en Juultje die me videobellen. Ze zingen voor me en feliciteren mij. Hun weten blijkbaar al wat ik ga doen. Dus ik ben de enigste die het nog niet weett. Althans dat gevoel heb ik.

Na een aantal minuten hang ik op. Nu wachten tot dat hij er weer is. Ik zit ook letterlijk nog in mijn ondergoed en T-shirt haha. Dan komt hij weer naar binnen gelopen met mijn koffer die prop vol zit.

Dan zegt hij:" ga je maar omkleden! We moeten zo gaan." Ik zegg:" omgg Matt meen je ditt! Wat moet ik aan en-" Matthy zegt:" wat hij wil, kan ook gewoon een joggingspak of heel chic." Ik lach, want nu weet ik het nog niet. Toch loop ik gewoon naar mijn kamer.

Ik doe schoon ondergoed aan en trek een rokje met een trui aan. Dan doe ik make-up op. Ik zie dat het meeste weg is, maar heb het nieuwe van Julia en Sam enz. Zitten ook echt hele leuke dingen bij.

Daarna loop ik weet naar Matthy. Als hij mij ziet vraagt hij of dat we kunnen gaan. Ik knik ja. Dan pakt hij zijn en mijn koffer. We doen beide onze jas en schoenen aan. Daarna lopen we de deur uit.

Als we in de auto zitten kijk ik op het dashboard kastje waar we naar toe gaan. Net als hij de bestemming invoert word ik gebeld en kijk ik op mijn telefoon. Kut zooi. Nou ja het is mijn zusje dus neem ik lief op. Wel geef ik een dodelijke blik naar Matthy. Hij krijgt de slappe lach. Na het telefoongesprek met mijn zusje hang ik op. Nu op naar geen idee bestemming!

Onderweg luisteren we muziek. Via de borden kan ik wel zien dat we naar het noorden gaan van het land. Dus yea that was it. We kletsen tuurlijk ook wel, maar ben vooral bezig met feliciteren op mijn telefoon zodat ik hem dadelijk helemaal uit kan zetten. Stien en ik hebben ook nog afgesproken om binnenkort samen te gaan logeren. Gewoon gezellig ahha.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu