7 oktober, 10:38
Ik word wakker door het geluid van de vogeltjes die aan het fluiten zijn. Matthy ligt al niet meer naast me. Vandaag heb ik het festival. Heb er enorm veel zin inn. Zo stap ik gelijk uit bed en loop ik naar de badkamer. Vandaag ben ik nog wel ongesteld naar al de laatste daagjes. Plus wat ook mooi voor me is, dat het stukke minder heftig is.
Ik verschoon men maandverbandje en doe andere zaakjes in de badkamer zoals tandenpoetsen enzz. Ook doe ik alvast men make-up en haar. Matthy gaat vandaag ook mee met Robbie en Milo. Die hebben wel zin in een feestje haha. Als men gezicht klaar is, loop ik naar de slaapkamer en pak ik men outfit. Heb een zwarte broek met wit topje en geruite vestje. Dit doe ik mooi aan. Als ik mezelf mooi genoeg vind loop ik naar beneden.
Matthy heeft ook al zichzelf omgekleed en is al aan het werk. Ik geef hem van achter een knuffel en zeg:" goedemorgen! Hij draait zich gelijk om en zegt:" goedemorgenn. Je ziet er goed uit!" Ik zeg:" ja? Is het goed voor vandaag?" Matthy schut hard ja. Ik pak dan nog wat te drinken en iets te eten.
Dan gaat de bel. Zijn vast Milo en Robbie. Matthy loopt naar de deur om open te maken. Ik maak mezelf nog een beetje klaar. Ben toch wel weer helemaal zenuwachtig. Maar waar ik wel zin in heb is het nieuwe liedje gaan zingen met Antoon. Kijk er is alleen nog maar een heel klein stukje geplaatst op Instagram, en dat ging al helemaal los. Dus dat komt wel goed:).
Milo en Robbie komen dan naar binnen gelopen. Dit is ook de eerste keer dat Milo er is. Hij kijkt helemaal rond en zegt:" woww ik wist niet dat jullie zo mooi wonen!" Ik lach bescheiden en zeg:" bedankt! Matthy leid hem dan rond. Ik klets wat met Robbie. Dan als Matthy en Milo weer beneden zijn, is het tijd om te gaan. Ik pak men tas en loop met de jongens naar de auto van Robbie. Hij is de bob.
Zo rijd hij naar het festival. Ik zit tussen achterin met Matthy. Alleen ik heb heel gezellig men oortjes in. Maar Matthy snapt me. Ik luister nog even alle liedjes. Ik zit in de auto echt helemaal in men eigen wereldje. Na een tijdje zijn we er. Ik heb Robbie een parkeerplaats gegeven die word bewaakt. Voor de artiesten. Dan stap ik uit en zie dat ik al geseind word om te komen.
Ik geef Matthy nog snel een kus en wens de jongens veel plezier. Met mijn oortjes nog in loop ik naar de mensen. Doe ze daar dan uit. Gelijk krijg ik speciale oortjes in en krijg ik een microfoon om. Het is al enorm druk. Heb er echt al heel veel zin in. Dan zie ik Maan. Ze geeft me gelijk een knuffel. Zo kletsen we even over wat er dadelijk allemaal gaat gebeuren.
Bedoel dit is de eerste keer dat ik zelf echt zo'n soort optreden ga doen. Met Maan was maar een liedje van moment. Die ga ik straks ook weer met haar zingen. Als iedereen van de artiesten voor vandaag er zijn wens ik iedereen succes. Eerst gaan Maan en Snelle openen. Zij gaan natuurlijk blijven slapen zingen. Ik begin heel erg zenuwachtig. Flemming ook enorm. Dit is beide voor ons de echte eerste keer. Antoon ook hoor.
Achter de schermen horen we Maan en Snelle echt prachtig zingen en er al een feestje van bouwen. Ik moet hierna al gelijk op met Maan voor moment met Kriss Kross Amsterdam en Kraantje Pappie. Als het liedje is afgelopen ga ik klaar staan. Snelle rent terug terwijl ik nog een keer goed in en uit adem.
Als er mij een teken word gegeven ren ik met Kraantje Pappie het podium. Ik roep door de microfoon:" HEBBEN JULLIE ER ZIN INN?" Het podium roept al best wel hard: JAA!" Ik, Maan en Kraantje kijken elkaar aan en zeggen:" dit kan wel harder.. hebben jullie er zin inn!!?" Heel het publiek roept:" JAA!!" Dan zet Kriss Kross Amsterdam de muziek aan.
Ik en Maan lopen naar voren en beginnen te zingen. Ik doe het stukje van Tabitha dus moet ook echt beginnen. Ik en Maan dansen een beetje op het podium als Kraantje aan het zingen is. Dan kijken we elkaar weer diep in de ogen aan en zingen we weer. We zorgen ook dat het publiek een beetje mee doet. Met veel plezier sta ik op het podium. Er zit echt een speciale energie in je.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...