115~

869 9 1
                                    

12 december, 11:01

Ik word wakker van gebonk op de deur. Met een vermoeide stem roep ik:" kom er aan." Beetje eng dit wel. Maar goed ik stap uit bed en loop richting de deur. Heb een korte pyjama aan hoor. Door het kijk gaatje kijk ik wie er staan. Zo zie ik dat het Robbie en Matthy zijn. Gelijk maak ik open. De mannen komen zingend naar binnen. Ik moet lachen en bedank ze. Van Matthy krijg ik een kusje en van Robbie een knuffel.

Zo gaan ze bij me op bed zitten en vraag ik hoe hun het hier beleven. Ze vertellen hoe leuk het is. Dit is de eerste keer weer dat ik ze zie. Gisteren de hele dag met Victoria geweest. Maar dan krijg ik een cadeautje van de heren. Het eerste pakje maak ik heel voorzichtig open. Het is een super leuk armbandje. Ik bedank de heren. Ik moet plassen dus loop naar de badkamer.

Terwijl ik bezig ben hoor ik Robbie zeggen:" waarom staan hier zwangerschap vitamines?" Matthy weet niet wat hij moet zeggen. In mezelf denk ik:" waarom moesten die pillen nou precies daar staan... Nou dan gaat hij de eerste zijn die het gaat weten. Zo als ik klaar ben geef ik een teken aan Matthy dat hij het wel mag vertellen.

Zo zegt hij:" die pillen zijn voor Sjuul." Robbies gezicht word helemaal blij echt niet te beschrijven hoe. Hij zegt:" omg gefeliciteerd beidee!!" Dan geeft hij mij en Matthy een knuffel. Robbie vraagt op een lieve manier:" hoeveel weken of dagen ben je al?" Ik zeg:" 5+4 weken al." Zo kletsen we nog even door. Maar na een tijdje laat Robbie ons even alleen en loopt hij naar de kamer.

Ik ga op bed liggen en mompel wat woorden. Matthy moet lachen en komt bij me liggen. Hij vraagt dan op een hele lieve manier:" hoe gaat het met je." Ik ga iets tegen hem aanliggen en zeg:" voel me vanaf vrijdag middag al niet zo lekker.. maarrr er is al wel echt iets veranderd." Hij zegt:" wat dan?" Ik sta staan en laat men buikje zien die al iets meer naar volgende staat. Matthy zegt:" Sjuul kan die al van de baby zijn? Haha." Ik lach en zeg:" nee, men organen zijn plek aan het maken maar ja."

Hij gaat staan en geeft me een warme knuffel. Ik zeg dan:" veel plezier nog met Robbie hè!" Hij lacht en zegt:" dankjewell, jij ook met de andere en pas op jezelf." Ik zeg:" ja doe ikk! Word weer veel smoesjes bedenken jeejj." Matthy lacht en zegt:" nu al veel smoesjes nodig gehad dan??" Ik lach en zeg:" je die meiden wilde een alcoholische cocktail en ik zei dat ik ongesteld ben en aan medicatie zit ahhaa." Matthy zegt:" het komt wel goed!"

Ik geef hem nog een kus en loop met hem mee naar de deur. Hij gaat al weer terug. Zo begin ik me dan om te kleden. Ik doe ondergoed aan en pak een spijkerbroek met een red bull topje die ik heb gekocht. Gewoon zo'n T-shirt.

Als ik dit aan heb doe ik mijn gezicht en haar. Men haar doe ik in een sportieve staart. Ik doe nog wat sieraden om en werk men mascara bij. Dan is het tijd om te gaan. De race gaat beginnen om vier uur s'middags. Zo loop ik naar beneden en loop ik het centrum in. Ga even een broodje halen.

Onderweg daarheen heb ik oortjes van muziek in. Zo luister ik het liedje van mij en Antoon, baldadig, rode wijn van mij en Kraantje pappie, blijf bij mij enzz. Bij de broodjes zaak bestel ik een broodje ham kaas. Dit eet ik lekker op zittend aan een tafeltje. Had gewoon geen zin in dat hele uitgebreide ontbijt. Nou als ik dat heb gegeten, loop ik weer richting het hotel. Dadelijk met de taxi naar het circuit.

Bij het hotel komen er allemaal heren op me af met oranje T-shirt. Ik ga vrolijk met ze op de foto. Vind het soms toch wel leuk, alleen ja sommige momenten komt het gewoon niet uit.

Dan besluit ik om even te gaan chillen. In een stoel begin ik me een beetje raar te voelen. Voor je gevoel net de laatste dagen als je net ziek bent geweest ofzo. Maar goed ik weet dat het komt door een wezentje wat in me zit. Ik negeer het maar en luister naar de muziek in men oortjes. Morgen ga ik weer naar huis samen met de mannen Robbie en Matthy.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu