~25

1.8K 25 4
                                    

4 november, 08:13

Ik word wakker helemaal in de armen van Matthy gedrukt. Hij wordt precies nu ook wakker. Mijn lichaam zit helemaal vol adrenaline. Komt vast omdat we vandaag gewoon weer naar de attractie park mogen! Hij merkt het volgensmij ookal, want ben al uit bed gesprongen. Ik loop naar mijn koffer en haal er kleren uit. Gewoon een spijkerbroek en een trui. Snel doe ik het aan. Dan loop ik naar de grote spiegel en doe ik make-up op. Mijn haar kam ik goed door en doe ik in een staart.

Matthy komt ook uit bed en kleed zich ook om. Hij komt naast me staan. Ik draai me om naar hem en geef hem een zoen. Wanneer we beide omgekleed zijn lopen we alvast naar het ontbijt halletje. We weten dat de andere straks pas gaan, want die willen wel uitslagen. Matthy heeft pech, omdat hij met mij is gegaan:)

Als ontbijt neem ik een frikandel broodje. Super lang geleden voor mij. Matthy daarin tegen heeft er van de week al meerdere op, maar pakt er alsnog een. Vreetzak is hij ook. Als we het beide op hebben lopen we al naar de ingang van het park. Gezellig even met zen 2e is ook al wel weer een tijdje geleden. Laatste keer was 10 dagen geleden ofzo. Maar dan ben je nog niet alleen, want hij woont bij zen vrienden.

Als we in het park zijn lopen we gelijk door naar de symbolica. Hier waren we gisteren nog niet geweest. We zijn hier beide überhaupt nog nooit in geweest. In de rij worden we niet herkent gelukkig maar... Tijdens de rij kletsen we, nou ja roddelen we over de BANKZITTERS. Over de video ideeën die ze hebben en hoe dom ze waren geweest gister avond. Ik vertel wat over hoe ik vroeger was. De dingen die we nog niet wisten van elkaar.

Matthy gaat ook echt al super goed met zijn kanaal. Hij heeft al 603 k op YouTube en gaat het beste van al zijn vrienden. Opeens word ik gebeld door mijn moeder. Ik neem natuurlijk wel gewoon op.

M: hee Sjuul!
S: hee Mam
M: liefie heb je zin om langs te komen als papa en ik 30 jaar getrouwd zijn?
S: jaja tuurlijk!!
M: okee gezellig! Je mag dan ook best wel je vriendje komen voorstellenn hè
S: ik zal hem vragen!
M: okee isgg maar veel plezier nog in de Efteling!
S: dankuu
M: doegg

Dan hang ik op. Matthy heeft gewoon heel het gesprek gehoord. Hij vraagt:" wanneer is het?" Ik zeg:" 14 november!" Hij zegt:" ik kom mee!" Ik zeg:" jaa thank youu!" Ik vertel wat over mij ouders en familie. Dit is zo'n beetje de eerste keer dat ik over mijn familie vertel. Ik ken die van hem al wel. Zijn familie is super aardig.

Na een lange rij zijn we eindelijk in het binnen gedeelte. Dus de rij is bijna afgelopen. Matthy en kijken hoe mooi het hier binnen is.

~ na een lange wachtrij

We mogen eindelijk in een karretje stappen. De route die we hebben heet muziek. Past wel bij mij, vind Matthy. We stappen in het karretje. De attractie is nu dus gestart. We volgen de route en tikken op het scherm, wanneer het moet. Heel kinderachtig deze attractie, maar wel prachtig.

Dan is de attractie afgelopen. We besluiten om naar de Joris en de Draak te gaan, omdat de wachtrij daar echt meevalt. En inderdaad de wachtrij is maar 20 minuten. In de rij maken we allemaal gekke selfies. Ook die ik dan hoe erge bochel hij pas heeft. Daar plaag ik hem een beetje mee. Dan pakken we tiktok erbij. Als ik maar door mijn fy scroll zien we alle fan edits van mij. Blijkbaar worden er nu ook verhalen over mij gemaakt. Van dat iemand zo'n jongen is en dat hij mijn vriendje wordt. Matthy en ik lachen erom. Maar er zijn dus echt minderjarige die mij leuk en blijkbaar lekker vinden... Dan zoek ik Matthy op. Ja hoor hij heeft nu dan alleen nog maar dan edits. Maar wel dat hij knap is. Mensen simpen echt om hem. Ik ben wel de grootste simper maar ja.

Matthy verteld ook dat hij het niet zo leuk vind. Wel vind hij dat hij niet mag zeuren, omdat het bij mij veel erger is. Ik vind het aan de ene kant echt verschrikkelijk kut, maar aan de andere kant is dit veel beter dan slecht in beeld te staan. Matthy is het met me eens.

Best snel later mogen Matthy en ik instappen. We zitten in kleur blauw. Dan start de attractie. Matthy en ik hebben een weddenschap gemaakt. Als een van ons gilt trakteert de andere op een ijsje. Ik probeer zo stil mogelijk te zijn. Als de bocht is geweest gaan we hard naar beneden. Ik gil dan niet, Matthy helaas ook niet. Dan komen de hobbels. Heel zachtjes hoor ik Matthy gillen. Ik lach en geef hem een zachte por. Hij gaat dan helemaal stuk als we beneden zijn. Ik praat als een klein kind die een ijsje mag. Nu nog niet, natuurlijk want het is ochtend.

Na de Joris en de Draak besluiten we om in de Python te gaan. In de rij kletsen we gewoon. Dan mogen we de achtbaan in. We zitten helemaal voorin. Best eng eigenlijk. Ik pak Matthy's hand stevig vast. Hij de mijne ook. Dan start de achtbaan. We gaan stijl omhoog. De zenuwen in mijn lichaam wordt steeds erger. Dan komt de bocht. Daarna begint de achtbaan. Ik gil kei hard als we naar beneden gaan. Het rare aan de achtbaan is dat hij ook snel weer klaar is.

We stappen uit en lopen naar een tafeltje. Dan wordt Matthy geappt dat de rest er ook aankomt. Het is nu al 11:38 al best laat. Matthy en ik lopen samen richting de ingang van de Efteling om de rest op te wachten. Het word nu ook al drukker. Tijdens het lopen worden we nu wel al een aantal keer herkent. Als we bij de ingang zijn, zien we de andere al komen aan lopen. We zwaaien zodat ze ons kunnen zien.

Gelukkig doen ze dat en lopen ze naar ons toe. We lopen dan richting het spookslot. Ondertussen klets ik wat met de meiden. Vooral dat Jamie en Robbie een leuke nacht hebben gehad. We lopen wel genoeg vooruit dat de jongens het niet kunnen horen. Roddelen doen we eigenlijk! Dat is gewoon super gezellig om dat te doen met de meiden.

We lopen met zen alle naar het spookslot. Hier is alleen wel een drukke rij maar ja. In de rij sta ik bij Raoul te kleren. We hebben het over dat hij de papa van de groep is. Dan verteld hij nog wat dingen over Matthy, wat ze vroeger allemaal samen hebben gedaan. Na een tijdje mogen we de hal in waar alles gaat gebeuren.

~ tijdje later

Het is al 17:28 en hebben zo'n beetje alle leuke attracties gehad. We besluiten om naar het pannekoeken huis te gaan. Hierna krijg ik het ijsje van Matthy. Als we bij het restaurant zijn bestel ik als drinken een colaatje. Wel zero natuurlijk. Dan bestellen we allemaal een pannekoek. Ik een witte chocolade spek pannenkoek.

Als de pannekoeken er zijn begint Milo. Hij vraagt aan de bediende:" Mag ik de bus stroop?" Ze haalt de stroop, ookal staan er al 3 flessen op tafel. Dan pakt hij hem op en gooit hij heel veel stroop op zijn pannenkoek. Iedereen lacht erom.

Als iedereen de pannekoeken op heeft gaan we naar de ijskraam. Matthy besteld voor mij een ijsje. Dan genieten we ervan. Ik plaag Matthy er een beetje mee dat hij heeft verloren.

Daarna lopen we terug naar het hotel. Ik en Jamie kletsen samen onderweg daarheen.

~ tijdje later

We hebben heel de avond nog gezellig iets met zen alle gedaan. Film gekeken en spelletjes gedaan. Nu ben ik mijn kleren aan het aan doen. Pyjama natuurlijk. Matthy doet een T-shirt aan. Samen gaan we dan in bed liggen. Mijn benen zijn helemaal kapot van al het gelopen. Ik en Matthy hebben nog diepe gesprekken over het leven. Daarna kijken we samen door tiktok naar de fans van ons. We zijn beide veel aan het lachen. Ook zijn we veel gefilmd in de Efteling.

Daar zijn ook superveel fan edits van gemaakt. Na wat gekeken te hebben besluiten we te gaan slapen. Nou ja. Mijn telefoon leg ik aan het stroom. Dan ga ik dicht tegen hem aanliggen. Hij begint me dan te kietelen. Ik probeer op te staan en weg te lopen. Niet dat het lukt. Matthy pakt mijn pols en trekt me weer op bed. Dan gaat hij boven me hangen en geeft hij me een kusje. Ik geef een kusje terug. Daarna ga ik liggen in bed. Matthy komt weer dicht naast me liggen. Dan zeg ik:" Welterusten schat!" Hij zegt:" Welterusten schatt!" Dan proberen we te slapen.

Ik merk dat ik al snel heel moe word. Na een tijdje val ik in slaap~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu