24 December, 09:24
Ik word wakker in bed met Matthy die nog slaapt. Hij ligt echt heel schattig. Zachtjes sta ik op en loop ik naar de badkamer. Daar doe ik de deur opslot, want ik ga even een snelle douche nemen. Matthy en ik wilde in de middag namelijk er al zijn.
Ik doe mijn pyjama uit en stap de douche in. De kraan draai ik op een warme temperatuur. Mijn kater is gelukkig ook weer helemaal weg. Daar ben ik echt superblij mee. Ik was mijn haar met shampoo en met conditioner. Als de conditioner intrekt was ik mijn lichaam met Ritualss. De kleur blauw heb ik hier staan. Die ruikt ook heerlijk!
Dan als ik helemaal klaar ben stap ik eruit en droog ik me af met de zachte handdoek waar ik verliefd op ben geworden naast Matthy. Als ik me heb afgedroogd sla ik de handdoek om mee heen. Ben vergeten mijn kleren mee te brengen. Wel kam ik mijn haar alvast door en poets ik mijn tanden.
Daarna loop ik naar Matthy's kamer waar hij nog vredig lig te slapen. Als outfit doe ik vandaag een lange blauwe spijkerbroek met een witte trui. Als ik de kleren klaar lag om aan te doen, doe ik mijn handdoek van me af. Op dat moment hoor ik Matthy iets zeggen:" zo wil ik vaker wel wakker worden." Ik begin te lachen en zeg:" jammer genoeg dat dat niet gaat gebeuren." Hij kijkt me met een prullipje aan.
Ik doe mijn donker groene ondergoed aan en loop naar hem toe en geef hem een kusje. Ik vraag hoe het gisteren ging. Hij verteld alles in de details terwijl hij met zijn ogen naar me kijkt. Ik lach daardoor, maar doe ook snel mijn kleren aan om hem te pesten.
Hij klimt uit bed en pakt me vast bij mijn middel. Ik lach erom en probeer weg te komen. Alleen hij tilt me op en legt me op zijn bed. Daar begint hij me te zoenen. Ik zoen hem natuurlijk terug. Dan duw ik hem van me af en zeg ik:" we moeten ons echt gaan klaar maken voor straks!" Hij lacht en knikt. Dan pakt hij zijn kleding.
Als ik mijn kleren aan heb, pak ik in de tas in voor vanavond. Vannacht gaan we weer slapen bij zijn ouders. Dus word het weer krap liggen jeejj. Vind Matthy vast niet erg. Dan als de tas is ingepakt doe ik mijn make-up en haar in de badkamer.
Ik krul heel mijn haar tot dat het perfect is. Matthy komt daarna er ook bij staan om zijn haar te doen. Ik begin dan aan mijn make-up. Beetje simpel, maar wel wat. Gewoon dat ik er mooi uit zie. Daarna ben ik ook gewoon al klaar! Als Matthy dat ook is lopen we naar de woonkamer.
Niemand is wakker behalve wij twee. Matthy en ik hoeven ook niet te ontbijten. Waarschijnlijk hebben we straks namelijk enorm veel eten. Manouk en Joep hebben namelijk best wel veel eten gemaakt zelf.
In de woonkamer staat nu ook een grote tas met de surprise van Matthy. Kan helaas niet zien wat het is. Heb ook echt geen flauw idee wie hij heeft. We gaan nog even chillen op de bank. Hij zit soort van in de hoek en ik heb mijn hoofd op zijn borst gelegd. Zo lig ik helemaal lui op de bank.
Als het elf uur is geweest besluiten we om te gaan. Alleen Robbie is pas beneden. Ik geef hem nog een knuffel. Dan doen Matthy en ik onze jassen en schoenen aan. Ik pak mijn surprise tas en Matthy de zijne. Ook tilt hij de tas met onze spullen. Met al die spullen gaan we in de auto zitten.
Nu 40 minuutjes rijden! Matthy en ik kletsen over hoe hun de traditie altijd doen. We gaan straks eerst brunchen, daarna doen we surprise en in de avond hebben ze allemaal cadeautjes onder de kerstboom. Ik ben al gelijk in de stres omdat ik geen cadeaus voor hun heb. Matthy zegt gelijk:" ik en mam wisten beide dat je zo ging reageren. Het was de bedoeling dat je niks ging regelen. Ik en zij willen dat je een leuke eerste kerst gaat hebben en dat je het verdient."
Er komt weer een awhh naar buiten. Hij lacht en gaat met zijn hand door zijn haar. Ik wil hem nu een knuffel geven, alleen ja dat gaat niet. Dan mag ik van hem muziek op zetten. Ik kies natuurlijk voor 100% kerstmuziek. Alvast inkomen in de vibe.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...