2 februari, 17:52
Ondertussen hebben we al gegeten. Sinds die foto heb ik nog niet op men telefoon gekeken. Wil dat gewoon niet, omdat ik dan continue wil gaan kijken ben ik bang. De reden dat er de hele tijd Matthyas staat omdat dat echt zijn volledige naam is en met zo'n bericht is dat wel zo netjes vind ik:).
Nou goed ik loop dan naar boven om een outfit voor het feestje aan te doen. Ik kan kiezen voor een rok wat veel te koud is of een zwangerschap broek. Andere dingen kan ik niet aan haha. Besluit voor de zwangerschap broek te gaan met een wit topje. Is dus zwart met wit ahah. Als ik de outfit aan heb, doe ik men haar en mijn make-up goed. Opeens staat Matthy dan achter me, waarvan ik van schrik waardoor de mascara over men wang zit.
Matthy gaat helemaal stuk. Ik pak gelijk een doekje en haal het ervan af. Zo steek ik dan men middelvinger naar hem op. Nu moet alles weer opnieuw aan die kant. Als ik dat heb gedaan, kijk ik naar Matthy die zen trui aan het aandoen is. Alleen dan word ik weer een beetje misselijk. Niet dat ik moet kosten ofzo, maar onder in je maag.
Opeens ben ik gewoon helemaal blij, geen idee hoe ookal ben ik misselijk. Nou goed merk niet dat ik slaap te kort heb, dus is goed! Voor het eten wel, alleen ja toen was ik ook in slaap gevallen voor maar tien minuutjes ofzo. Dan als Matthy klaar is, lopen we naar beneden en doe ik men schoenen aan.
Matthy doet het zelfde. Alleen ja dan is het tijd om te gaan. Zo pak ik men tas en lopen we naar buiten. Ik doe de deur dan goed op slot. Samen lopen we dan door naar zijn auto. Hij gaat ook rijden. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd zachtjes tegen het raam. Ik zeg dan:" zal ik men telefoon open of?" Matthy zegt:" kijk nou gewoon, waarover ben je bang?" Ik zeg:" umhh kut reacties misschien?" Hij lacht en zegt:" er kan letterlijk niks kuts over jou worden gezegd."
Besluit het om het toch maar te doen. Zo kijk ik naar de reacties onder mijn en Matthy's post. We hebben beide iets online gezet. Nou goed als ik door mijn reacties heen scroll zie ik van vele mensen die ik ken reacties:
JuultjeTieleman: is jullie gegund ❤️
NinaWarink: altijd al de moeder van de groep😘🤫
Sophieekls: OMGG💙💗
JamieDekkers: nog steeds enorm blij!❤️
RobbievandeGraaf: ❤️
JamieOmmel: ahhww gefeliciteerd!!
MiloterReegen: een na knapste vrouw zwanger @Matthy hoe heb je dat gedaan?
Charlotteeigenraam: 💙💗
Koenvanheest: nog nooit zo blij geweest voor iemand❤️
Raoulyoshua: ben nu niet meer de papa van de groep, maar gefeliciteerd!!❤️❤️
LiekeScheurs: jajaa❤️
GieldeWinter: Gefeliciteerd!!!❤️
ThomasvandeVlucht: nooit verwacht ❤️
StefanJurriens: 😍😍😍
Dee: zo enorm blij voor jullie!! ❤️❤️❤️
MaxVerstappen: 😍😍
KellyPiquit: 😘😘
StiendeKemps: tanteee😘😘
SamdeKemps: nooit verwacht dat jij eerder moeder zou worden 😂😘
KatthydeKemps: gefeliciteerd Matthy!!
Maan: Sjulieee dit meen jee❤️
RolfSanchez: felizz!!
Snelle: gefeliciteerd jullie twee!!
Flemming: 😍😍😍
Antoon: gefeliciteerd ❤️❤️
Bram Krikke: gefeliciteerd maatje en maatje
StefandeVries: gefeliciteerd!!!❤️
JuliadenBosch: jaaa!! Gefeliciteerd!!
SeanDemmers: ❤️
Juliaheetman: gefeliciteerd schatt!
Hanne: 💗💗💗
MartheK3: schattiee
IrisventHoven: OMGGG❤️❤️Enzz gaat het door. Raak hier zo enorm blij van. Wel zitten er enorm veel fangirls bij die allemaal het kindje willen zien. Maar ja dat gaat niet gebeuren... Maar goed ik lees alles voor aan Matthy wat er staat. Matthy gaat dan met zen andere hand over mijn been. Ik begin dan een beetje moe te raken, terwijl het een aantal minuten geleden echt andersom was.
Ik val dan ook gewoon rustig in slaap tegen het raam. Een tijdje later, word ik wakker gemaakt door Matthy. Ik schrik een beetje, waardoor hij moet lachen. Dan als ik een beetje wakker word, zie ik dat we echt midden in een weiland staan met een groot schuur idee. Ik sta dan op uit de auto en doe men haar goed. Matthy moet om mij lachen en vraagt of dat het gaat.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...