14 mei, 01:03
Als we het podium af zijn geef Jan, Nikki en Edsilla een knuffel. Dan vraag ik aan een van de werkneemster of dat we mogen gaan. Ze zegt van wel. Dus ieder vier van ons gaat naar de hen eigen kleedkamer.
Hier doe ik gelijk de rode jurk uit, en doe ik de joggingspak aan die ik had meegenomen voor vannacht. Dit zit een stuk lekkerder dan een jurk. Dan doe ik de hakken uit en mijn sneakers aan. Op mijn telefoon zie ik dat Matthy me belt. Ik neem gelijk op.
Hij verteld dat ze allemaal bij de uitgaan staan te wachten op me. Ik zeg dat ik er zo snel mogelijk aan kom. Daarom hang ik gelijk op en vraag ik nog iemand wat er met de spullen moet gebeuren. De man verteld dat alles hier moet blijven en alleen de spullen die van mij zijn, dat ik die moet meenemen.
Ik pak de tas en verlaat de kleedkamer. Dan kom ik op de gang nog Martin tegen. Ik bedank hem nog voor deze kans. Hij verteld dat ik super goed was, en trots op mezelf moet zijn. Daarna nemen we afscheid. Zo loop ik dan door naar de uitgang. Iedereen is nu ook al gewoon weg van het publiek.
Zo zie ik dan de mensen staan die speciaal voor mij zijn gekomen. Loop gelijk op ze af. Dan als Matthy me ziet geeft hij me gelijk een knuffel. Ik knuffel hem heel stevig terug. Dan lach ik en loop ik naar de andere. Eerst zegt mijn familie allemaal hoe goed is was. Ik bedank ze.
Dan loop ik naar de meiden. Die geef ik allemaal een knuffel. Dee is helemaal trots op me. Net zoals de andere meiden hoor. Nina en Juultje trekken me in een knuffel waar ik echt niet meer uitkom. Zo gaat langzaam iedereen weer na alle bedankjes. Dan blijven alleen de Bankzitters, vriendinnen van hun en ik over.
Ik geef ze allemaal een knuffel. Iedereen geeft me alleen maar complimenten. Dan vraag ik waar ze vannacht slapen. Koen zegt dat hij kamers heeft geregeld in het zelfde hotel. Nou goed we pakken een taxi naar het hotel.
In de taxi zit ik achterin met Matthy. Matt gaat met zijn hand over mijn been. Ik heb mijn hoofd al op zijn schouder gelegd. Dan als we terug zijn stappen we uit en lopen we naar binnen. Hier wachten we nog even tot dat de andere er ook zijn. Na een aantal minuten komt iedereen al. Ik wens iedereen dan welterustenn. Daarna loop ik met Matthy al naar boven.
In de lift staat dan toevallig ook Tix. Met mijn Engels zeg ik hoe goed ik hem vond. Tix is ook zo lief dat hij mij ook complimenten geeft. Daarna stappen Matthy en ik de lift uit op de juiste verdieping. Zo lopen we door naar mijn kamer en maak ik de deur open.
Hier doe ik dan gelijk mijn schoenen uit. Ik vraag dan aan Matthy:" is het verstandig om nu nog te douchen?" Matthy zegt:" is misschien wel lekker voor het slapen." Ik knik en die mijn kleren uit. Zo vraag ik of dat hij ook mee wilt. Matthy zegt natuurlijk ja. Voordat ik het weet is hij ook al weer uitgekleed.
Samen lopen we dan naar de badkamer. Hier zet ik de kraan aan. Als het water warm is stappen we erin. Ik was men lichaam met zeep en mijn haar met conditioner. Als de conditioner moet intrekken knuffel ik Matthy. Hij houdt me stevig vast met zijn armen. Zo klets ik wat met hem.
Dan spoel ik het uit mijn haar. Samen stappen we dan uit de douche. Ik pak dan een handdoek waar ik mee afdrooog. Matthy doet dat natuurlijk ook. Dan doe ik een slipje aan met een pyjama. Matthy slaapt gewoon weer in zijn boxer.
Zo gaan we dan in bed liggen. Ik leg gelijk mijn telefoon aan het stroom. Matthy doet precies hetzelfde. Daarna kruip ik onder de dunne dekens. Dit word de laatste nacht hier. Was wel een bijzondere ervaring wat ik nooit van vergeten dit.
Bedoel EUROVISION SONGFESTIVAL! Maar goed dan ga ik lekker warm tegen hem aanliggen. Matthy doet gelijk een van zijn benen om mij, zodat ik echt helemaal tegen hem aanlig. Gelijk doe ik mijn ogen dicht en probeer ik in slaap te vallen. In no time lukt dat~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...