59~

1K 10 2
                                    

11 januari, 06:30

Ik word wakker van het stomme wekkergeluid van mijn telefoon. Dit heb dus totaal niet gemist. Na wat extra sloom wakker worden stap ik uit mijn bed. Langzaam loop ik dan naar de badkamer om me op te frissen. Mijn haar doe ik dit keer in een hoge staart.

Dan als ik mijn make-up heb gedaan, loop ik terug naar mijn kamer voor om me om te kleden. Ik doe gewoon een spijkerbroek met een lange trui aan. Dit doe ik aan, omdat het echt koud is. Dan loop ik naar de woonkamer en keuken voor ontbijt. Ik besluit om het laatste beetje kwark te eten. Gatverdamme maar ja.

Als ik dat op heb, pak ik mijn werk spullen in. Wanneer dat is gedaan ben ik er eigenlijk klaar om te gaan. Ik doe mijn schoenen en jas aan. Daarna ga ik. Met alle spullen loop ik naar de auto.

Daar zet ik gelijk weer muziek op. Dit keer ga ik voor een playlist die ik heb aangemaakt vorig jaar. Ben benieuwd wat ik er allemaal in heb gedaan. Het is opzich wel grappig. Die liedjes heb ik echt al lang niet meer gehoord.

Dan als ik aankom bij kantoor parkeer ik mijn auto helemaal vooraan. Ik weet dat het gaat regenen straks dus hoef ik niet helemaal nat te worden. Dan stap ik uit en loop ik naar binnen. Gelijk ga ik door naar mijn kantoortje. Daar zie ik Charlotte al zitten. Ik geef haar een knuffel en drop mijn spullen op de grond.

Dan ga ik met haar op een bankje zitten om even gewoon bij te kletsen. Zij heeft vooral veel gefeest. Ik natuurlijk met Matthy en andere leuke dingen. Daarna gaan we echt aan het werk. Ik ga achter mijn bureau zitten en pak mijn laptop.

Ik start het bestand op en ga der aan verder werken. Charlotte tekent het idee verder uit. Vanmiddag mogen we het gaan presenteren aan Finn. Stiekem vinden we het samen best wel zenuwachtig. Ik bedoel we hebben hier wel enorm veel aan gewerkt en dadelijk word dat weggeslagen .

Als we klaar zijn, besluiten we om samen de website te optimaliseren. Hiervoor moeten we wel opletten wat we doen, alles wordt gelijk live gezet als we op een knop drukken. Met twee onhandige kneuzen is dat echt slim.

Rond één uur stoppen we en gaan we samen naar de kantine. We pakken dan het tafeltje met een bank. Die zitten veel lekkerder. Samen kletsen we gewoon weer verder, waar we waren gebleven. Dan komen er opeens twee nieuwe jongens bij ons zitten.

Zonder te vragen ook gewoon. Ik zeg:" heyy kennen wij jullie ergens van?" Een blonde jongen zegt:" nee, wij zijn hier nieuw. Ik ben Joris en dit is Tim." Dan steekt hij zijn hand uit. Ik schut hem de hand terug en Tim ook. Charlotte vraagt wat ze hier doen qua werk. Tim verteld dat zij hier radio gaan doen.

Ik vertel dat ik dat ook doe. Vandaag mag ik dat om 15:00 tot 16:30 doen. Zij blijkbaar ook. Dus gaan we samen. Ze vertellen nog iets over hun zelf. Het zijn gewoon van die typische gasten wel van mijn en Charlottes leeftijd. Misschien zit er wel een voor haar.

Nou ja na de pauze gaan wij weer hard aan het werk. Dan als het twee uur is stoppen we. Nu moeten we naar Finns kantoor. We pakken mijn laptop en lopen erheen. Charlotte klopt op de deur. Dan als we horen:" binnen!" Lopen we naar binnen. We schudden de hand met hem.

Ik maak het weer wat luchter zodat het niet helemaal serieus is. Volgens mij vind Charlotte dit ook een stuk fijner. Dan verbind ik mijn laptop met het grote bord. Hier staat de PowerPoint waar alles uitgebreid staat over de reclame. Gelijk beginnen we gewoon met praten.

Charlotte verteld alles over de dingen die we gewoon nodig hebben enzo. Ik praat wat echt de dingen die we willen en nog wat bulchit zodat het echt leuk word. Dit is gewoon praten waar ik dan wel weer goed in bed.

Als dat allemaal is verteld, begint Finn met zijn praatje. Hem lijkt het het heel leuk en ook haalbaar. Qua prijs en het merk waar we mee willen samenwerken. Namelijk KPN. Dan als zijn woorden zijn:" nou goed bezig dames! Ik vind dat het mag dus ... " Zo verteld hij wat we nu allemaal moeten gaan doen. Niet wij alleen maar gewoon qua alles.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu