20 september, 20:34
Smut warning extreme
Na een halfuurtje zegt Matthy:" nouu zullen we gaan beginnen met dat ene spelletje?" Ik moet lachen en zeg:" is goedd, kan je niet wachten het lammetje?" Hij schut nee met zen hoofd. Ik klim tussen zijn benen uit en sta op. Ik pak uit de koffer een kort pyjama broekje en topje. Bedoel het is een sensueel spelletje.
Matthy houdt die kleren aan, weet zeker dat dat is om mij te pesten. Hij staan dan op om het spel te pakken. Het spel heet ultiem verlangen, we hebben gewoon het basisspel gekocht, want ja geen idee of dat we dit leuk vinden. Ik pak dan twee glazen uit een kastje. Matthy geef ik een biertje en voor mezelf pak ik een colaatje. Geen alcohol voor mij. Dan als ik terug kom lopen staat het spel al klaar.
Ik geef Matthy het biertje aan en ga zelf of bed zitten tegenover hem. Hij zegt dan:" enn klaar voor?" Ik zeg:" ik denk het!" Van Matthy moet ik beginnen. Zo pak ik de dobbelsteen waarmee je alleen 1, 2 of 3 kunt gooien. Ik gooi 2 en kom op het gele vlak met oranje stip. Ik pak het kaartje voor Matthy en lees het op. Dit vakje is een intieme vraag. Ik lees:" Wanneer krijg jij eerder een erectie als ik iets speciaal doe?" Matthy zegt gelijk:" Wanneer je in men armen ligt of iets heel sexy's tegen me zegt."
Ik knik en zeg:" dus kan ik je daarmee plagen als je bij de jongens bent?" Hij zegt lachend:" ja dat zou kunnen maar ga je niet doenn!" Ik doe men schouders omhoog en steek snel men tong uitt. Maar goed dan dobbelt hij 1. Hij komt op een zwart vakje met een blauwe stip, een tedere opdracht voor mij, waaromm nu all. Hij zegt lachend:" laat je door je partner blinddoeken en doe vervolgens je mond open. Het moet eetbaar of drinkbaar zijn hahah." Ik leg men hoofd lachend op men benen, terwijl Matthy een blinddoek pakt. Hij gaat achter me op zen knieën zitten en doet hem op. Ik zeg lachend:" Alsjeblieft doe iets normaalsss haha!" Matthy lacht en zegt:" komt goedd!"
Ik hoor hem opstaan en naar de koelkast lopen. Heb geen idee wat er nog meer in lach, maar ben echt zenuwachtig. Ik hoor hem lachen dus ja dat is ook niet echt iets goed. Hij komt dan weer terug gelopen en gaat voor me neus zitten. Matthy zegt dan:" nou we hebben hier bijna niks op de kamer, maar ik heb drie dingen gevonden." Ik zeg:" laat het iets normaalss zijn plss!" Hij lacht en ik doe mijn mond open. Als legt er iets in en ik proef dat het chocolade is. Ik zeg dan:" Welke smaak is dit, deze is zo lekker!?" Hij zegt:" melk met hazelnoten." Ik knik, maar dan moet ik weer men mond open doen. De eerste viel ten minste mee. Dan als tweede krijg ik super veel borrelnootjes. Ik zeg:" dit valtt wel mee!" Matthy zegt:" ja en nu het laatste." Ik doe men mond weer open en dit keer is het een bounty en dat vind ik smerig!
Ik zeg ook gewoon hard op:" gatverdammmee!" Matthy doet men blinddoek af en geeft me men cola. Ik drink een aantal slokken om die vieze smaak weg te krijgen. Matthy moet lachen van mijn gezicht. Dan zegt hij:" we hadden echt helemaal niks haha."
Nou dan ben ik weer, ik pak de dobbelsteen en gooi 3. Een zwart vakje met een blauwe stip. Dus een tedere opdracht voor meneer. Ik pak het kaartje en lees het voor:" laat je partner je tongen, maar jij moet je handen thuis laten voor 30 seconden." Hij zegt lachend:" nou kom maar op!" ik pak het zandlopertje en draai die om als ik tegenover Matthy zit. Ik zeg:" klaarvoor?" hij knikt. Ik leg mijn handen op zijn nek en laat hem de zandloper omdraaien. Dan plant ik men lippen op de zijne en zorg ik dat hij men tong binnen laat. Matthy heeft zen armen achter zijn rug, maar ik merk dat hij er wel echt moeite mee heeft hoor. Maar goed ik zit lekker te tongen, en ik zorg dat hij het moeilijk heeft. Als de zandloper af is, laat ik los en zeg ik grijnzend:" toch wel lastiger dan dat je dacht. Hij knikt en geeft me dan snel een zoen.
Hij gooit dan de dobbelsteen op twee, op een geel vlakje dus algemene kennisvraag. De vraag voor me is:" Hoeveel erecties krijgt een man ongeveer per dag?" Ik zeg:" weet ik veel, drie?" Matt zegt:" nope vijf, jammerr nu moet je een kledingstuk uitdoen." Ik doe men mond open en zeg:" nee serieus? nou moet jij kiezen of mag ik?" Matthy zegt:" ik mag kiezen haha:" nou doe maar je sokken uit, valt nog mee toch?" Ik knik lachend en pak dan weer de dobbelsteen.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...