44~

1.3K 13 2
                                    

12 december, 18:51

Na het lopen zijn we weer in het huisje. Gelijk doen we beide onze schoen en jas uit. Daarna hang ik de natte spullen op. Zodat we morgen weer kunnen als we willen. Daarna loop ik terug naar Matthy. Hij zit ondertussen op de bank. Ik ga aan de andere kant zitten.

Dan vraagt Matthy:" zal ik het bubbelbad laten vol lopen?" Ik knik heel heel veel ja. Zoveel dat hij er om moet lachen. Gelijk staat hij op en loopt hij naar het bad. Dan herriner ik me dat we helemaal niks in het huisje hebben.

Ik loop naar Matthy en zeg het. Matthy reageert met:" Als jij het bad in de gaten houd, dan ga ik even iets halen in het winkeltje!"  Ik vind het natuurlijk goed en pak een tas voor hem. Daarna gaat hij al. Ik zie dat Matthy zeep van mijn bad heeft meegenomen dus doe de olie erin. Zodat het al een beetje gaat schuimen. Ook zet ik de sauna aan. Sauna is gewoon zo lekker.

Tijdens het wachten op Matthy zit ik op een krukje op mijn telefoon. Mijn oma uit Spanje heeft me gebeld dus bel ik die terug. Ik kan al een beetje Spaans! Mijn oma kan wel Nederlands alleen ja, ze spreekt dat continu Spaans. Ze feliciteert me en vraagt wanneer we naar haar komen. Hebben namelijk allemaal kaartjes gekregen. De datum dat we gaan je nog geheim voor opa en oma. Maar op mijn kaartje staat 29 januari.

Heb er stiekem wel weer zin in. Spanje zou je toch gewoon willen wonen! Na een aantal minuten hoor ik de deur. Het bad is ook precies vol dus draai ik de kraan dicht. Dan gaat de deur van de badkamer ook openen. Matthy zegt:" we hebben nu genoeg dingen voor deze aantal dagen!" Ik zeg:" topp! Komm je erbij, passen we makkelijk in samen." Hij zegt:" ja tuurlijk wat dacht jij dan!" Dan kleed ik me uit, Matthy doet dat ook.

Daarna spoel ik me snel af in de douche en ga ik in bad zitten. Matthy doet precies hetzelfde. Het bubbelbad is zo groot als een half twee persoons bed. We kunnen dus wel gewoon nog ruim zitten. Als Matthy erbij komt zit het bad bom vol water. We gaan helemaal naast elkaar zitten.

Matthy legt zijn hand over om mijn rug, terwijl ik op de knop druk om bubbels aan te zetten. Daarna leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Zo genieten we van elkaar. We kletsen ook gewoon nog over van alles. Dan na een half uurtje stap ik eruit om iets te drinken voor ons te pakken. Ik sla een handdoek om me heen en loop naar de keuken. Nu kan ik ook zien wat hij allemaal heeft gehaald. Hele lekkere dingen. Ik pak een fles wijn en twee glazen. Daarmee loop ik weer terug.

Ik geef alles Matthy aan en doe de handdoek weer van me af. Daarna ga ik er weer bij liggen. We hebben het nu over de kerstvakantie indeling van elkaar. De dingen die ik ga doen zijn tot nu toe logeren met Stien, kerstgala met Nina en Juultje, kerst vieren bij familie van Matthy, nieuwjaar bij Casa Del Huts, logeren met Juultje en de prank van Stefan de Vries.

Matthy heeft het enorm druk verteld hij. Stiekem best wel zielig voor hem, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk.

Dan besluiten we om samen in de sauna te gaan. Ik spoel me eerst af in de douche, daarna Matthy ook. Samen gaan we dan in de sauna zitten. Nou ja ik ga liggen en laat alle warmte op en in me komen. Het is al 90 ° dus best wel warm.

Ik zeg dan voor de grap, wat niet fake is:" je ziet er wel goed uit met nat haar.." Hij doet dat onzekere lachje en zegt:" dat is zo niet waar!" Ik kom snel rechtop en zeg:" echt wel!" Hij zegt:" echt niet!" Ik zeg:" echt well!" Hij zegt weer:" echt niet!" Dan komt hij dichter bij me en kust hij me op de mond, zodat ik niet meer kan praten. Ik na een seconde los en fluister:" echt wel!" Nu stopt Matthy met nee zeggen.

Na een kwartier gaan we eruit. Samen stappen we in de douche. Het is krapjes, maar past wel! Ik was snel door mijn haar en doe zeep over me lichaam. Matthy doet zijn dingen. Daarna stappen we eruit en drogen we ons af. Ook doet hij voor de eerste keer een bril op, waar ik aanwezig ben. Ik zeg:" HEB JIJ EEN BRIL!" Hij reageert:" jupp! Heb altijd lenzen in." Ik zeg:" staat je wel." Hij zegt:" no way! Echt niet." Ik zeg weer op de zelfde toon als net:" echt well!" Nu lachen we allebij.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu