104~

859 9 1
                                    

27 augustus, 10:09

Ik word wakker van het geluid van buiten die door de raam galmt. Zo kreun ik wat en wil ik nog een keer omdraaien. Als ik even kijk hoelaat het is, is het eigenlijk al best laat. Zo ga ik recht op zitten en draai ik me een kwart slag. Ik staat een beetje voor me uit met men voeren op de grond.

Na wat treuzelen sta ik op en doe ik al mijn kleren uit en doe ik een spijkerbroek aan met een wit topje. Zo loop ik naar de badkamer waar ik me op fris. Mijn make-up doe ik, mijn haar in een knot en poets me tanden. Daarna loop ik naar beneden en zie ik mijn vader pan cakes bakken.

Hij zegt:" wilde net je moeder naar boven sturen om je wakker te maken." Ik lach en zeg:" nou volgensmij ben ik niks veranderd dan de puber versie van me." Mam moet om men reactie lachen en zegt:" klopt haha." Dan geeft pap me een bord met pancakes aan. Ik doe hier wat stroop over heen. Met zen drieën eten we dit dan op. Dan stelt mijn vader in het gesprek:" wil Matthy eigenlijk kinderen." Ik zeg:" nou ik weet dat Matthy's droom is om vader te worden met mij als moeder van het kindje. Dus ja beide! Het staat nog niet in planning, maar als het gebeurd is het zeker welkom!"

Ik weet dat mijn ouders super graag oma en opa willen worden. Kijk Sam en Julia zijn hier nog niet mee bezig. Stien en Jack zijn er ook nog niet mee begonnen. Ook goed ook, want ze zijn nog best jong. Kijk ik en Matthy hebben een leeftijd verschil van ongeveer anderhalf jaar. Vind ik wel mee vallen. Ik ben nu 24 en Matthy 26. Hij is al aan de kant van de dertig aan het gaan. Een echte Boomer dus:) ik wordt in december weer 25 dus ga ik die kant ook op.

Maar goed na het ontbijtje kletsen we nog een beetje verder. Dan word ik gebeld door Max. Hij vraagt of dat hij al naar me toe kan komen. Ik zeg dat het prima is! Ik denk dat ik rond twaalf uur ook sowieso weer ga. Bedoel dan is Matthy denk ik ook wel onderweg.

Na ongeveer twintig minuutjes gaat de bel al. Men vader loopt naar de deur en maakt open. Zo kom hij dan naast ons zitten. Ik maak wat leuke foto's met hem, wat er ook weer idioot uit ziet. Mam kletst dan wat met Max over zijn leventje. Gisteren had ik hem echt voor mezelf met kletsen ahah. Ik heb het met men vader over men oude school die straks 50 jaar bestaat en er een reünie voor oud-leerlingen is. Na ja, waarschijnlijk moet ik er dan ook wel bij zijn. Gaat echt erg wordenn.

Kijk ik ben ondertussen daar wel bekend. Iedereen kent me. Als ik daar zou komen, weet ik gewoon dat er leerlingen allemaal foto's met me willen, wat hartstikke leuk is. Behalve als echt iedereen dat wil! Kijk waarschijnlijk gaat Matthy dan ook mee. Wil wel zijn steun dan hebben en natuurlijk mijn middelbare school laten zien en de plekjes die ik heb achtergelaten:) maar ja, dan is het nog heftiger.

Na nog een hele tijd gekletst te hebben, besluiten Max en ik te gaan. Ik geef mam en pap een hele dikke knuffel. Daarna ren ik naar men slaapkamer waar ik me tas heb neergezet. Zo ren ik weer helemaal naar beneden. Max lacht me uit, maar goed. Daarna gaan we naar mijn auto. Ik mag wel gewoon rijden. Soms is het best wel intimiderend dat je langs een coureur moet zitten.

Ik leg mijn tas achter op de achterbank en rijd aan. Tijdens het rijden zet Max muziek op. Ook kletsen we een beetje. Zo beschrijf ik men huis, wat hij dadelijk gaat zien en hebben we het over de race in Nederland. Dit keer heeft hij best een grote kans om kampioen te wordenn. Kijk ik ga mee naar Abu Dhabi om het zien te gebeuren. Matthy en Robbie die gaan ook mee, alleen hun zijn gesponsord door Red Bull Nederland. We gaan dus wel apart. Matthy wil dat ik bij hem en Robbie slaap en ik wil juist hun lekker laten gaan:) nog steeds discussie over.

Na een uur rijden komen we aan, bij men huisje. Ik zie dat de polo van Matthy er al staat. Hij is er dus al. Zo stappen Max en ik uit en pak ik mijn tas van de achterbank. Met zen tweeën loop ik dan naar de deur. Max belt aan, zo kunnen we zen reactie zien. Na wat wachten word de deur opengemaakt door hem. Hij zegt gelijk:" hee Max!" Max geeft hem een stevige hand en loopt met hem naar binnen. Ik sluit de deur maar achter me en loop achter ze aan.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu