62~

1.1K 8 0
                                    

31 januari, 09:00

Ik word wakker van de wekker die op mijn telefoon af gaat. Voorzichtig ga ik recht op zitten en open ik mijn ogen. Ik zie dat ik helemaal tegen Matthy heb geslapen en ook echt helemaal aan zijn kant lig. Hij valt er bijna uit.

Dan hoor ik Matthy gapen. Ik lach erom en strek me uit. Op dat moment trekt Matthy me naar beneden voor een knuffel. Ik ga daar helemaal in mee natuurlijk. Na wat geknuffeld te hebben met de liefste man van allemaal sta ik op. Nou ja ik klim uit bed en pak een legging met trui die ik aan ga doen, voor tijdens het vliegen.

Matthy zit me aan te kijken als ik me omkleed. Ik lach erom en doe mijn make-up voor de grote spiegel. Hij ziet dan het boek liggen, mijn journey. Matt vraagt wat het is. Ik krap achter mijn hoofd en spring op bed. Dan zeg ik:" nou dat is een boek waar ik eigenlijk alles in opschrijf over mijn gevoelens en nog meer.." Matt reageert er wel fijn op. Daar ben ik wel blij mee.

Dan sta ik weer op en ga ik weer verder. Matthy staat ook op om zichzelf om te kleden. Dan zegt hij:" Milo komt me hier zo ophalen oké?" Ik schut ja. Als ik klaar ben met mijn kleding en make-up loop ik met Matthy naar de keuken voor een ontbijtje. Ik geef hem een bak kwark die nog op moet. Ben ik daar lekker van af en eet zelf een cracker met kaas. Simpel, maar gewoon prima.

Tijdens het eten kletsen we een beetje over Spanjeee. Dan vraagt hij of dat ik deze zomer op vakantie ga. Ik vertel dat dat gewoon bijna niet gaat nu met werk enzo. Wil het wel, maar Juultje gaat met Don, Nina gaat met Kelvin en ga echt niet met familie. Andere mensen die ik ken vind ik geweldig, alleen kennen mij nog niet 100 % en Matthy zou ik super graag willen, alleen dat gaat gewoon niet met zijn werk. Althans dat denk ik.

Matthy zegt dat hij met de Bankzitters naar Alicante gaat. Ik vind het natuurlijk helemaal leuk voor hem. Matthy zegt dan:" kunnen wij niet samen ergens een weekje op vakantie dan?" Ik zeg:" lijkt mij wel leukk!" Matthy pakt zijn telefoon erbij en kijkt naar bestemmingen. Hij vraagt wat voor vakantie ik wil. Ik zeg:" nou het liefste een warm landd en gewoon dingen met je kan ondernemen!" Matthy knikt en wilt dat ook. Samen kijken we een beetje naar plekken waar 1 je dingen kan doen, 2 niet dichtbij huis en 3 waar we gewoon samen kunnen genieten.

Dann zie ik bij plekken om met je vriendje heen te gaan Tenerife staan. Dit laat ik gelijk aan Matthy zien. Hij lijkt het ook wel leuk. Snel pak ik mijn laptop en kijk met Matthy naar hotels. Ik krijg er al helemaal zin in als we hier samen naar kijken.

Na wat scrollen zien we echt een supermooi hotel. Matthy kijkt echt heel specifiek naar dingen. Ik raak al helemaal blij van de foto's. Dan als ik zie dat het kwart over tien is gaat de bel. Het is waarschijnlijk Milo. Ik loop naar de deur en maak hem open. Het is inderdaad Milo. Ik geef hem een knuffel en laat hem binnen.

Dan staat Matthy op en zegt hij:" we kijken als je terug komt verder!" Ik geef hem dan een knuffel. Milo zegt:" hoezo staat er een koffer?" Ik zeg:" ik ga naar Spanje." Milo:" zo zo hoezo dat dann?" Ik zeg:" familie woont er!" Dan gaat weer de bel. Ik denk dat dat Sam is. Gelijk loop ik naar de deur en maak ik open. Enn inderdaad het is Sam.

Samen met hem loop ik naar de woonkamer. Dan pakt Matthy zijn spullen en geeft Milo mijn broer een hand. Zij lijken het goed met elkaar te kunnen vinden. Dan loop ik naar mijn kamer waar Matthy nog bezig is. Snel help ik hem een beetje. Dan als hij klaar is pakt hij me vast bij mijn heup.

Hij zegt dan:" veel plezier en als er iets is bel me oké?" Ik knik lachend en geef hem een kusje. Dan lopen we terug naar de andere. Milo zegt:" nou het was gezellig ahha wij gaan maar eens!" Ze zwaaien en lopen uit de voordeur. Dan zeg ik tegen Sam:" nou gaan wij ook?" Hij zegt van ja.

Ik doe mijn schoenen en jas aan. Daarna pak ik mijn koffer. Samen lopen we deur uit en ik doe hem op slot. Dan gaan we naar zijn auto. Daar leg ik de koffer in de achterbak bij die van me broer. Hierna ga ik voorin zitten naast hem in de auto.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu