22 februari, 10:00
Ik word wakker van de wekker die afgaat op mijn telefoon. Gelijk probeer ik een beetje wakker te worden. Heb zoveel zin in vandaag. Nou ja deze halve week. Het is CARNAVAL TIJD. Vandaag ga ik naar Sophie en morgen ga ik het met haar vieren in het prachtige Den Bosch.
Als ik een beetje fit ben sta ik helemaal op en loop ik naar de badkamer om me op te frissen. Spring dus ook snel in de douche om me te wassen en te scheren aan mijn benen. Doe ook gewoon even de andere plekjes. Is allemaal best wel belangrijk.
Dan als ik klaar ben met douchen en dat andere zaakje droog ik me af met de handdoek. Dat gedaan te hebben doe ik een spijkerbroek en trui aan. Daarna begin ik met mijn tas in te pakken. Moet heel wat outfitjes meenemen. Voor morgen heb ik dus met Sophie het politie pak en met Jamie gaan we verkleed als de Incredibles. Geweldig toch. Dus morgen is het Zondag ga ik verkleed als politie, Maandag ga ik verkleed als Incredibles en Dinsdag de laatste dag ga ik zelf DJ'en. Veel mensen wilde dat en een club heeft me gehuurd duss.
Het word dus een gezellig en top weekend. Ook is het voorjaarsvakantie. Dus lekker even feesten en daarna leuke dingen doen met mijn vriendinnen! Matthy zit nog steeds in het gips echt super sneu. Ook heeft hij het bericht helemaal gelezen. Zijn reactie was echt om te smelten. Hij vond het zo leuk echt niet normaal. Zijn gezicht was miljarden waard.
Nu nog steeds maar je snapt het wel. Als mijn koffer is ingepakt ga ik ontbijten. Ga voor een broodje met chocolade pasta. Dit is best wel lekker opzich. Dat eet ik op de bank voor de tv. Ik kijk de nieuwste video van Stefan de Vries. Het is zo'n ghosthunting video. Deze zijn zo leuk van hem. Die ik nu kijk duurt een half uurtje dus kan ik mooi kijken.
Ik kijk dit met grote ogen. Kijk ik geloof niet opzich in geesten, maar denk dat er nog wel iets is, naast mensen. Heb dus eigenlijk geen idee waar ik echt in geloof. Ben ook niet gelovig, dus ja. Nou ik geloof in de wetenschap. Ik bedoel niemand heeft Jezus ooit echt gezien. Dat kon niet. Alles is doorverteld door mensen alleen altijd verandert er toch wel iets?
Nou goed als de video is afgelopen besluit ik maar om mijn make-up te doen. Ga daarna denk ik al naar Sophiee. Ze woont in Den Bosch dus even een eindje rijden.
Dan als mijn make-up is gedaan pak ik dat ook nog snel in mijn koffer. Kam nog snel een keer door mijn haar. Daarna ben ik echt klaar om te gaan. Ik doe mijn schoenen en jas aan. Dan pak ik mijn tas en sluit ik het huis af. Zo loop ik door naar mijn auto. Ik leg de spullen op de bijrijdersstoel en vertrek.
Onderweg luister ik weer eens Elton John. Kan hier gewoon echt super lang naar luisteren. Dan na een hele tijd ben ik in Den Bosch!! Ik rijd naar het huis van Sophie die letterlijk in de stad is.
Als ik daar aankom parkeer ik de auto voor hun huis en stap ik uit met alle spullen. Zo loop ik naar de voordeur en bel ik aan. Gelijk maakt ze open. Ik geef der een super grote knuffel. Daarna loop ik naar binnen.
Binnen zet ik mijn tas gelijk op de slaapkamer van haar. Dan lopen we naar het woonkamertje om bij te kletsen. Vooral over wat we in die tijd allemaal meegenomen terwijl we elkaar niet meer hebben gezien. Onze vriendinnengroep is namelijk echt verscheurd. De reden is jaloezie. Echt verschrikkelijke jaloezie.
Niet echt tof dus. Zo praten we over haar vriend en mijn vriend. Ze is helemaal blij voor me. Geen enkele jaloezie te bekennen dus.
Zo kletsen we verder met een glas cola erbij. Dit doen we echt super lang. De tijd gaat zo ook enorm snel voorbij. We schrikken ook als we op de klok kijken. Het is namelijk al ..... Half zes. Zo besluiten we om samen te gaan koken.
We lopen samen naar de keuken en kijken wat we nog kunnen maken. Conclusie is eigenlijk, ze heeft niks in huis. Daarom besluiten we om naar de supermarkt te gaan. We pakken een boodschappentas en lopen naar buiten. Ze sluit goed haar huis af en lopen richting de Appie.
Het is maar tien minuutjes lopen dus valt wel mee. Dan als we er zijn pakken we zo'n zelfscanner en kijken we wat we lussen. Ik zegg:" zullen we gevulde paprika's makennn?" Ze zegtt:" jaa dat is zoo lekker!" Zo besluiten we om 4 rode paprika's mee te nemen. Dit doen we mooi in het mandje. Dan halen we ook nog uien, knoflook, boontjes en gehakt.
Als we richting de kassa lopen zien we echt typisch iets wat van mij en Sophie is. Toen we samen op school zaten aten we altijd, maar ook gewoon altijd kaneel kussentjes. Daarom nemen we die gewoon een zak mee.
Zo lopen we naar de kassa voor een zelf scanner en betalen we. Als dat is gedaan doen we alles in een tas en lopen we weer de deur uit. Nu tien minuutjes terug lopen. Onderweg naar Sophies huis word ik herkent. Ik ga met de fans op de foto en loop weer door.
Na het lopen zijn we weer thuis en beginnen we aan het eten. Ik snijd de groenten en Sophie bakt het gehakt op. Zo bakken we de groenten erbij. Als dat gaar is doen we dat in de paprika's.
Zo serveer ik het mooi op een bord en zet ik het op tafel. Soof zet het fornuis uit en komt bij me zitten. Dan beginnen we met eten. Het is zo lekker. Dat zeggen we beide veel te vaak.
Als het eten op is ruimen we alles op en ploffen we samen op de bank met een glas cola. We besluiten om een film te gaan kijken. Samen kiezen we voor .... Cocktail. Een echte oude meiden film. Ik ga helemaal stuk om de cringeheid. Het ergste is dat de hoofdrol speler echt knap is. Niet dat ik er op simp, maar ik bedoel.
Het kutte is dat hij nu net zo oud is al mijn vader denk ik ahahah. En ik heb het beste vriendje natuurlijk. Sophie is opnieuw helemaal in love op diegene. Zij heeft ook gewoon een vriend hoorr.
Na de film pak ik een bakje en stop ik er een paar kaneel kussentjes in. Deze zetten we op tafel en gaan we gewoon verder met kletsen. Dit gaat langzaam over na het kinderachtige spel: doen, durf of de waarheid.
Na een aantal krankzinnige vragen steld Sophie mij deze, als ik waarheid zeg:" oké wie van de Bankzitters zou jij doen als je Matthy niet mocht kiezen...?" Ik zeg:" omgg Soof!! Nou ff denken. Sowieso niet Koen met zijn rattenkop. Ook geen Raoul hij heeft een baard, dann dus alleen nog Milo en Robbie. Nou Milo heeft waarschijnlijk een soa dus doe maar Robbie." Sophie zegtt:" heeft Milo een soaa!!!" Ik zeg:" hij heeft er sowieso al meerdere gehad, maar hij heeft het ookal met meer dan twintig vrouwen gedaan!"
Sophie en ik lachen erom en gaan verder met vragen stellen. Zo doen we dit eigenlijk heel de avond tot tien uur. Dan besluiten we om naar boven te gaan. Ik doe mijn kleren uit en mijn pyjama er voor aan. Zo loop ik naar de badkamer om mijn hele routine te doen. Als we beide klaar zijn lopen we weer naar haar slaapkamer.
We gaan gewoon samen in haar tweepersoonsbed liggen. Samen zijn we toch goede vriendinnen dus ja. Wie boeit dat ook. Ik leg mijn telefoon aan het stroom en zeg tegen haar:" welterustenn!" Dat zegt ze nog terug, maar daarna valt ze al snel in slaap. Ben mijn journey vergeten dus ja dat kan ik ook niet doen. Maar gelukkig val ik al snel weer in slaap~
MORGEN GAAN WE LOSS
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Genç KurguVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...