Hazırlık / 9

2K 237 391
                                    

300 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah...

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Şifa sıklaşan nefesiyle hızla atan kalbini tutup " bu Asya kesin olarak bir çılgınlık yapar... O bir haksızlık karşısında susamaz ki canım arkadaşım " deyip iç çekerek " geçen yıl iş yerinde ki Gülhan'ı nasılda evire çevire dövmüştü benim ürettiğim kremin içeriğini çaldığı ve kendinin buluşu gibi göstermeye çalışınca... Benim ondan onun benden başka kimse var ki... Çok iyi ama çok konuşur benim saf kalpli dostum... Hiç iyi olmadı şu anda buraya gelmesi...!" Dedi.

Kapının önünde bir oraya bir buraya gidip gelirken " ben daha misafirim bu evde birde misafir almam hiç hoş olmaz...! Ama bu defa da Asya incinir...! Bir orta yol bulmam lazım " deyip çekinerek hemen kocasını aradı ama
" sinyal sesinden sonra mesaj bırakın" cevabı almıştı kapalıydı telefonu.
WhatsApp'tan sesli mesaj attı
" özür dilerim rahatsız ettim ama nereden öğrendiyse arkadaşım Asya burada olduğumu ve benim kaçırıldığımı öğrenmiş... Sanırım birisi onu aramış... Şimdi de kalkıp buraya kadar gelmiş... Kapının önündeymiş ne yapacağımı bilemedim... Ama Asya beni görmeden de gitmez bir çılgınlık yapmasından korkuyorum... Komşularınız içinde iyi bir durum olmaz... Biraz deli doludur ama temiz kızdır... Cevriye anneme danışmanım şayet eve almamı uygun bulursa alayım mı?" Diye titreyen sesiyle.

Hızlıca üst kata çıktı evde birçok yerde, hem görüntü hem ses kaydeden gizli kamera olduğunu bilmeyordu. Ablaları bayılma atakları geçirdiği için doktorlar " o bayılma anları çok önemli bizim için Tunç bey... Hastanın o anki tepkileri ve çıkardığı sesler, kasılmalar hastalığın gidişatı hakkında bize bilgiler veriyor..." demişlerdi. Tunç'ta bazen iş icabı uzaklarda olunca gönlü rahat takip edebiliyordu ailesini. Bu kayıtlar ablamlarının tedavisinde çok yararlı olmuştu. Çünkü an ve an kayıt altına olduğu için bayılma öncesini ve sonrasını net bir şekilde gösteriyordu.

Şifa kaynanasının kapısını panikle tıkladı. Cevriye hanım üzerinde ki sakatlığını düzelterek kapıyı açtı
" hayırdır kızım rengin gitmiş?" Der demez Şifa mahcup bir şekilde " anne!" Deyip başını önüne eğerek " inan ki haberim yoktu gelmiş " dedi nefes nefese. Cevriye hanım tebessüm ederek
" sakın ol kızım kim gelmiş?" Dedi.

" Asya benim arkadaşım... " diye anlattı. Cevriye hanım naif bir kahkaha atarak
" ilahi yavrum bende korkmuştum... Ee ne bekliyorsun eve alsana arkadaşını misafir kapıda mı bekletilir?" Der demez Şifa küçük bir kız çocuğu gibi kaynanasının elini tutup " anne seninle birlikte alalım Tunç bana kızabilir " deyince Cevriye hanım " tamam kızım için böyle rahat edecekse ama benim oğlum edebiyle gelen herkese ocağını ve sofrasını açar. Bekle feracemi üzerime alayım " der demez Şifa üzerine bakarak
" anne senin fercaden birini de bana verir misin böyle çıkmayayım dışarıya sonuçta bahçe içi değil görünüyor orası " dedi.

Cevriye hanım gelinin bu dikkatine memnun olmuş bir şekilde geline ve kendine bir ferace alıp girdiler. Tam bu esnada Cemile ve Ceylan'da birlikte kaldıkları odadan çıktılar. Şifa siyah kalem etek ve geniş uzun mavi bluz ve mavi yazma giymiş kızlara bakıp " Maşallah çok güzeller fidan gibi " dedi içinden. Cemile kaşlarını kaldırıp
" neler oluyor anne?" Dedi hiç Şifa'ya bakmadan. Ceylan'da " bu ev bu kadar gürültüye alışkın değil sabahta namaz vakti sesler geliyordu..." dedi.

Cevriye hanım Şifa'nın elinden tutup
" yarın birgün siz ikiniz sabah demez akşam demez o zaman gelinim ve bende size deriz bu ev bu kadar gürültüye alışkın değil diye... Unutuyorsunuz sanırım daha iki gün önce ettiğiniz kavgayı " dedi tebessüm ederek.
Cemile ve Ceylan birbirine arka çıkarak
" biz kardeşiz hatta ikiziz kavga da ederiz birbirimizi kollarız da o bizim sorunumuz anne kimse bizim içimizi bilemez " dediler. Cevriye hanım kızlarının aslında çok sevecen olduklarını ama neden böyle yaptıklarını gayet iyi biliyordu kendilerince kendilerini korumaya almışlardı. Çünkü Nevin'i çok sevip değer vermişlerdi ve büyük bir yıkım olmuştu hepsine çok anlamışlardı.
Yeri geldiği zaman kardeşlerine karşı Nevin'in tarafında olmuşlardı ve her gittikleri seyahatten ona ve ailesine en güzel hediyeleri almışlardı.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin