Boşanacağım Şahin Kararlıyım!/ 73

2.1K 291 579
                                    


500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah...

Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah...

Bu bölüm biraz geçiş bölümü niteliğinde oldu ki olaylar birbirine bağlansın. Yeni konulara geçiş yapılsın...

🪷🪷🪷🪷🪷

Bazı insanların derdi sadece yediği, içtiği, giydiği, gezdiği, tozduğu... değildi. Farkındaydı bu dünyaya niçin geldiğinin, varoluş amacının...
Bir davaları vardı her şeyden önce. Allah'ın Dinini davaları bilmişlerdi.
Şifa ve Tunç'ta bu insanlardandı. Bu karı koca aslında etraflarında ki insanlar için gizli bir kahramandı maddi ve manevi olarak.

Şifa ve Tunç yeni Müslüman olmuş Amerikalı Ahmet ve Rabia için en güvenli olan bilgileri sunmak istiyorlardı. Şifa başını kocasının göğsüne koymuştu yataklarında. Kocası da elini karnının üzerine koyup bebeklerinin tekmelerini hissedip bahtiyar oluyordu.

Şifa şükürler etti şu huzuru ve kocası için. Güzel badem gözlerini kocasına kaldırdı. " Tunç'um yeni Müslüman olan bir kimse için bu güzellik hayatındaki en önemli dönüm noktasıdır... Müslüman oldukları için geçmişlerinin tüm günahları silindi ve hayatların da tertemiz, bembeyaz bir sayfa açılır..."

Elini kocasının kirli sakalının üzerinde gezdirdi. " Ahmet abiye ve Rabia'ya bizlerin çok iyi birer rehber olması lazım... Hem yaşayarak hemde öğretici olarak... Ben bugün bazı ilmihal ve fıkıh, tevsir, meal, Peygamberinizin hayatı, evlilik ve aile hayatı, Sahabelerimizin hayatlarını içeren kitaplar sipariş ettim... Onlar İslamı güzelce öğrensinler ki, etraflarında ki arkadaşları, akrabaları da görsünler İslam çok güzel... Bahsedildiği gibi bir din değil... Belki onlardan da Müslüman olan olacak... Onlardan başkaları etkilenecek... Böyle böyle devam edip gidecek..." dedi.

Tunç karısının saçlarından öpüp
" Gülüm zaten İslam Dünya gündeminde... Çok şükür İslam dünya çapında hızla yayılıyor... Ama savaşlar, pandemiler, dolar ve altın, gümüş, petrol fiyatları, borsa endeksleri, küresel ekonomik kriz, enflasyonla meşgul ediliyor insanlar. Ve bazı kişilerinde bunu isteği gibi, çoğu insan bunlarla meşgul ve meşgul etmek için elinden geleni yapan medya da İslamlaşma bir haber niteliği taşımıyor... Bu acı bir gerçek. Çünkü korkuyorlar daha çok kişinin İslamın, onların anlattığı gibi olmadığını öğrenmelerinden... Ama Rabbim nurunu tamamlayacak buna engel olamazlar..." dedi.

Şifa ağrıyan gözlerini oyalayıp
" Gayrimüslimlerin çoğu İslam'ı araştırdıktan sonra Müslüman oluyor... Günümüzde en çok başvurulan kaynak haliyle internet... " Hüzünlü sesiyle
" ama ne acı ki İslam hakkında bilgi kirliliğinin çok daha fazla olduğu internet ortamında, doğru bilgilere ulaşabilen şanslı azınlık İslâm'ı tereddütsüz seçiyor... Yalnız bunlardan bir kısmı farklı nedenlerden dolayı İslam'dan çıkabiliyor. Mesela 2000 yılı istatistiklerine göre bir yılda Müslüman olan beş yüz bin Amerikalıdan yarıya yakını tekrar İslam'dan çıkıyor... Bunun en büyük nedeni de Amerikalılar, aile ve arkadaş çevresi tarafından terk edilme pahasına Müslüman oluyorlar ama onlar hiçbir şey bilmediği için doğru rehbehler yada gerçekten İslamı yaşayan insanları göremiyorlar ve hayal kırıklığına uğrayıp tekrar Dinden çıkıyorlar Allah muhafaza..."

Yorgun bir soluk aldı ciğerlerine.
" Kuran ve hadiste tanımlanan ideal mümin örneklerini, dâhil oldukları İslam cemiyeti içerisinde göremiyorlar...
Ya da dâhil oldukları bu cemiyetin sosyal ortamları olan cami ve mescitlerdeki diğer Müslümanlar tarafından ilgi ve destek görmüyorlar...
Bu çok yanlış... Bir insan bilmediği bir ortama girince bir destek bekler...
Müslümanlar tarafından yalnızlığa itilen bu yeni Müslüman olmuş insanlar  eski çevresine geri dönebiliyor, maalesef..." dedi.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin