Can bacılarım, can bacılarım...
İnanın hepinize tek tek dönmek işiyorum ama zor nitekim iki arada bir derede de okuyorum güzel yorumlarınızı...
Rabbim'e şikayet olarak söylemiyorum aksine şükür olarak söylüyorum. Bölümleri iki arada bir derede yazıyorum... Sabah beş buçuk, altı gibi ayağa kalkıp kahvaltı, sonra tek tek okula giden kuzuları sonra işe giden kocayı gönderiyorum...
Ardından altı üstüne gelmiş evin,😁 odalardan kitapların defterlerin toplanması, evin... paklanması, yemeği temizliği, çamaşırı... öğlen yemeği kocam için, sonra benim kursta derslerim oluyor oraya gidiyorum.
Sonra başlıyor benim kuzular sıra ile gelmeye... Biri üniversite, biri lise son üniversite hazırlık, biri ilkokul her telden var çok şükür Rabbim'e...
Gelen " anne açım...!" Diyerek giriyor canlarım benim...😊
Sonra akşam yemeği... Dersler... Başka sorumluluklar... İnanın şimdi mutfaktan çıktım... Kocam bey Cuma günü olduğu için sohbete gitti. O gelinceye kadar yarım kalan bir bölüm var yazarsam atarım inşallah... Olmazsa yarın inşallah...Yani sizler için yazıyorum, bende yazmayı seviyorum... Yazdığım her karakterde ,ciftte bir ibret vermek istiyorum. Kitabımı okuyanların zaman kaybı olmasın, yazarken benimde olmasın istiyorum....
Acı ama gerçekler bunlar..Güleyşa ve Şahin bu kitabın en az Şifa ve Tunç kadar etkili karakterleri. Şifa ve Tunç oldular artık ( şimdilik mutlular) onların saf dostluğunu, Güleyşa ve Şahin'in bu acı durumunu aktarmak istiyorum... Çünkü ikisi de çok önemli...
Merak edenler için Güleyşa'yı kolay kolay bulamayacak Şahin...
Peki Güleyşa'ya kim yardımcı olacakta koskocaman avukat Şahin Kılıçaslan bulamayacak...
Pembe kilit nokta olacak...
Çok şaşıracaksınız Pembe'ye... Ortalığı inletecek O...Ve ve daha neler neler olacak? Yeni çiftler var yazmak nasipse ve bunlar bu kitabın komedi tarafı olacaklar.
Bizim Tunç ve Şifa, Şahin ve Güleyşa'da dram tarafı... Yani dengelenecek...
Toplu olarak cevap vereyim soranlara dedim...
Benim oğluma ve tüm üniversiteye girecek kuzulara da dua edelim ablaları.
Rabbim evlatlarımızı bize, bizi de onlara bağışlasın... Herşeyden önce sağlık ve mutluluk, iman versin gerisi olur Rabbim'in izniyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...