Daha Ben Bile Tam Olarak/ 39

2.7K 312 496
                                    


En az 450 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Ayakta endişe içinde ki Şifa ve Güleyşa birbirlerine baktılar. Pembe kaşlarını çatarak " Güleyşa! Sen biraz önce ben kendimi kocama karşı eksik hissediyorum mu dedin ?! Bu da ne demek oluyor ki?!" Dedi.

Güleyşa korku içindeydi. Şifa ise ne olduğunu anlamak isteyerek yanında ki çaresiz genç kadına baktı. Pembe tüm hışmıyla gelinin üzerine yürüyüp
" susma Allah'ın cezası !" Der demez
" anne sakın!" Diyerek mutfağa Şahin girdi.

Üçü de Şahin'e baktılar. Şahin karısı ağlayarak odadan çıkınca yüreği el vermeyip gizlice peşinden çıkıp mutfağın kapısının yanında ki yerden izliyordu. Karısı ağlıyordu, Şahin'de güzel karısının ağlayışına ve artık iyice psikolojik olarak kötü oluşuna ağlıyordu.
Çünkü onun ilk gözünü açıp bildiğinden beri sevdiği komşu kızı sarı çiçek Güleyşa daima neşeli ve enerji dolu cıvıl cıvıl bir kızdı. Ama artık o hallerinden eser kalmamıştı.

Ağlayan karısının elini tutup kolunun altına alıp bağrına bastı.
" Anne ya senin gece gece yine derdin ne?! Sesine gelmesem karımı dövecek miydin yoksa ?!" Dedi.

Pembe kaşlarını çatarak " karın demek?! Ama ne hikmetse beni ezip geçerek karı diye aldığın kız seni mutsuz ediyor...! Ben aptal değilim ki...! Görüyorum ne kadar kötü olduğunu...! Hem biraz önce de kocama karşı kendimi " der demez Şahin burnundan soluyarak " sen bahane arıyorsun karımı ezmek için...! Ama karım o sözü atanamadığı için diyor... Atanmış olsaydım maddi olarak sana desteğim olurdu... Askerden de yeni geldin...diyor sürekli olarak. Biraz önce odada da bu tarz bir konuşma yaptı bende kızım o yüzden öyle diyor..." dedi. Bu da bir gerçekti yalan değildi. Ama karısının asıl derdini gizlemek için bunu öne atmıştı.

Şifa üzgün bir şekilde başını kocasının göğsüne koymuş ağlayan Güleyşa'ya bakıp yutkundu.
Pembe imalı imalı bakarak " sen böyle diyorsun oğlum ama bil ki yemedim bunu...! Ama gerçek neyse eninde sonunda ortaya çıkar ve o zaman ben neler olacak bilemem...!" Deyip kızgın bir şekilde elinde ki bardağa su doldurup mutfaktan çıktı.

Şahin oflayarak " yenge kusura bakma gece gece seni de rahatsız ettik..." dedi.

" Ne rahatsızlığı abi... Gülayşa iyi olsun da..."

" Biz gidelim yenge baksana Güleyşa çok kötü..." deyip yavaş adımlarla karısını mutfaktan çıkarıp kaldıkları odaya götürdü.

Güleyşa gözlerini silerek " beni mi takip ettin yine " der demez Şahin karısının alnından öperek " evet sarı gelinim" deyip karısını yatağa uzattı şefkatli bir şekilde.

" O zaman az daha Şifa'ya herşeyi az daha anlatmak üzere olduğumu da biliyorsun..." deyip masum bir şekilde
" kızmadın mı bana ?" Dedi.

Şahin karısının kollarının arasına alıp
" kızmadım ki sarı gelinim... Yalan değil anlatsın da bir yol bulalım diye beklemiştim ama annem yaptı yapacağını... Karanlıkta ilm önce fark edememişim mutfağa girdi ancak fark ettim..." dedi.

Güleyşa utanarak " Şifa çok iyi değil mi Şahin'im? Ne bileyim yüzüne bakınca bile bir huzur buluyorum ben... Konuşmaları da çok sükunet dolu... Kahramanmaraş'ta da fark ettim kimsenin lafında sözünde değil... Dedikodunu sevmiyor... Piknik yaptığımız gün dere kenarında kadınlar ileri geri konuşurlarken çok rahatsız olmuştu. Birşey de diyemeyince gizlice, Güleyşa bir bahane bulup hemen kalkalım yoksa bizde ortak oluyoruz bu günaha...demişti..." deyip gözlerini kapatıp yutkunarak " bende biraz önce o kadar çok isterdim ki herşeyi Şifa'ya anlatıp kendime bir destek bulmayı... O yüzden..." dedi.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin