Neler Getireceğini/81

2.5K 288 541
                                    

500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...

Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah kardeşlerim...

Sizlerden iki salavat arası Fatiha istiyorum kardeşlerim. Teyzemin kızı kuzenim doğum yaptı dört gün önce ve bebeğin kalbi durmuş anne karnında çok şükür çalıştırmış doktorlar. Ama günlerdir yoğun bakımda minik. Bugün netleşecek durumu inşallah. Kuzenimin 4. Doğumuydu ama imtihan ya bu biraz zor olunca kendi de acil sezeryan edilip yoğun bakıma alınmıştı, şükür iki gün önce çıktı ama tansiyonu yükseliyor... Bebek ve kuzenim Ayşe için dua istiyorum sizlerden. Kimin duası kabul olur bilinmez...

Ayşe ile ben birlikte büyüdüm aramızda 15 gün kadar bir fark vardı. İnanın kendimde biraz rahatsızım, ama Elhamdülillah iyiyim grip gibiyim... Zorla birşeyler yazdım bekleyenler için ama pek istediğim gibi olmadı.
Allah'a emanet olun...

🪷🪷🪷🪷🪷

Hayatın insanlara neler getireceğini kim bilebilirdi ki. Tek bilen tüm kainatın sahibi olan yüceler yücesi Allah'tı. Allah kulunu imtihana tabii tutardı ki, beni unutmasın, tek dermanın ben olduğumu bilsin, sabredene ödüller vaad etmişti. Allah vadinden döner miydi hiç?

Güleyşa ve Şahin'de bir imtihandalardı. Şahin ayların özlemiyle baktı yarine. Güleyşa ise suçluluk duygusu içinde ve sevda yüklü baktı. Şahin karısının gözlerine bakıp " derdin ne can içim?" Dedi.

Güleyşa böyle bir şeye hakkı olmadığını düşünerek ama dayanamayarak " o kadın Hasret gülerek ve salınarak evinden çıktı " dedi gözleri dolu dolu.

Şahin karısının narin beline kollarını ahtapot gibi dolayıp " birincisi bu ev sadece benim değil. Bu ev bizim evimiz yani yuvamız..." Karısının bedenine iyice yaklaşıp " ikincisi ben Hasret'i görmedim... Ama bir dosya almaya gelecekti ve Adnan aşağıda olduğu için o verecekti... Gördüğün gibi ben duş alıyorum... " dedi.

Güleyşa utanarak " Adnan burada mı?" Der demez " evet malum ikimizde yalnız olunca ara ara birlikte kalıyoruz hemde davaların üzerine çalışıyoruz..." dedi.

" Ben görmedim ki..."

" Senin gözün dönünce kimseyi görmüyorsun ki Güleyşa'm..."

Güleyşa kocasının geniş omuzlarına bakıp iç çekti.
" O zaman ben gideyim..."

Şahin çapkın bir şekilde " geldiysen gidemezsin artık karıcığım... Ben seni çok özledim..." deyip daha fazla dayanamayarak dudağını karısının dudağına bastırdı. Güleyşa özlemle dondu kaldı. Oda çok özlemişti kocasını.
Ne geri kaçtı ne de itti. Küçük dudaklarını hareket ettirerek kocasına karşılık verdi.

Şahin aylar sonra suya kavuşmuş bedevi gibi kana kana öpüyordu. İkisi de yine bambaşka diyarlara yolculuk yapıyorlardı. Şahin bir çırpıda karısını kucağına alıp öpmeye devam ederek yataklarının üzerine bıraktı. Nefes nefese kalmıştı ikisi de. Ama birbirlerinden de hiç kopmak istemiyorlardı. Herşey çok güzel giderken yine aynı olaylar tekrar etmişti.

Güleyşa güzel bir rüyadan uyanır gibi yine ağlamaya başladı. Şahin yine karısının acısını görünce yüreği yangın yeri misali olmuştu.
" Ağlama Güleyşa'm... Geçecek inan ki..." diye sayısız öpücükler koyarak teselli etti. Ama Güleyşa bir yıkıma daha uğramıştı. Hıçkırarak kocasını itip yataktan kalkıp üzerini giyindi hızlıca.
Ağlıyordu hemde içli içli.

Şahin ne yapacağını bilemiyordu yine.
Ayağa kalktı " Güleyşa'm yalvarırım böyle yapma... Ben dayanamıyorum bu haline..." der demez Güleyşa hiç cevap vermeden kocasının kıskacından kurtulup odadan çıktı. Merdivenleri inerken seslere mutfaktan çıkan Adnan şaşkın bir şekilde " Güleyşa yenge..." dese de cevap dahi vermedi. Koşa koşa ve ağlaya ağlaya yan taraftaki eve girdi. Kimselere gözükmeden kendini banyoya attı. Gusül abdesti almak için üzerini çıkarıp hıçkırarak suyun altına oturdu.
Yine kendine kızıyordu.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin