Ahmet ve Gülümser' in Nikahı/ 70

2K 294 658
                                    

500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah kardeşlerim...

Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah...

🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷

İnsan, sevdiğini bir kez kaybettimi korkuları en üst seviyeye çıkardı. Bulduktan sonra da tüm tedbirleri almak için şartları zorladı. Şahin ilk iş olarak bir güvenlik kamera sistemi ekibi çağırıp kendi evinin, abisinin evinin, hatta bacanağı olacak Ahmet'in evinin de tüm dış kamera sistemini kontrol ettirdi. Hatta yetmedi daha üst seviyelerde olan yeni kameralar taktırdı. Yani uçan kaçan net görünüyordu evelAllah. Tunç ve Ahmet, tüm aile gülerek izliyordu Şahin'i.

Güleyşa, nikah vaktini beklerken cama çıkınca gözlerine inanamadı.
" Şahin! " Başını çevirip " Şahin kafayı mı yedi Şifa?!" Dedi.

Şifa yanına gelip kahkahalarla gülmeye başladı. " Öyle olmuş Güleyşa... Haberin olsun üç evinde hatta yan bitişiğinizde ki, Adnan abinin evinin bile kameralarını kontrol ettirdi... Üst seviyede bir sürü de yeni kamera ekletti diyeyim..." İmayla " bir kere kaçtın daha başka olmaz bilesin Güleyşa... Kocan sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali haberin olsun... Ha birde sana alanında uzman kadın bir badigart tutmuş..." Eliyle karnını tutarak güldü.
" Sen nereye o orayaymış... Bir görsen seni tek koluyla kaldırıp atar..." dedi.

Güleyşa gülse mi ağlasa mı bilemedi.
Rose neşeli sesiyle " kaçak gelin... Kocan aşk acısı çeken divane olmuş sayende..." Ayağa kalkıp salınarak yanına geldi.
" Güleyşa, kız sen kafayı mı yedin de öyle seven kocayı terk ettin... " dedi.

Güleyşa iç çekerek " benim derdim " deyip sustu. Elini Rose'nin omuzuna koydu " neyse Rose... Biz yeni geline bakalım... Baksana ağlamaktan ölecek kardeşim..." dedi.

Üçü birlikte, Gülümser'in yanına oturdular. Ama Gülümser sadece ağlıyordu. " Ya yirmi dört saat bile dolmadı ben bu adamı tanıyalı..." Saate bakıp " sabah gördüm, öğleye evleniyoruz... Bu yıldırım aşkı dedikleri olayı bile solladı..." dedi.

Rose gözlerini bayıp " yengeciğim sen diyorsun işte yıldırım aşkı diye..." İmalı imalı " Abimle birbirinize çarpıştığınız için böyle oldu sanırım... Abimde bir yerlerini tutuyordu..." dedi.

Gülümser utanarak " Rose senin o abin benim üzerime atladı yalnız ben değil" der demez üçü birlikte gülmeye başladı.

*****

Şahin, üzerini değişmek için evdeki herkese karısını gözlerinden ayırmamalarını tembihledi. Ama yinede içi rahat etmeyerek gitmedi. Saç sakal traşı için eve çağırdığı kuaförüne iki evin arasına sandalye atıp traş oldu.
Tabii ki Tunç abisi iyi dalgaya almıştı.

" Şahin ya dur senin videolarını çekip Adnan'a atayım... Birazda o gülsün... Burada olsa seni sinir krizine sokardı..." Kahkaha atarak çekip yolladı.

Şahin gülüyordu aylar sonra ilk defa.
" Çek abim çek! Gönder kuzenime..." İmalı imalı " o toprak davası sürecini ben takip ediyordum... Malum olaydan sonra mecburen Adnan aldı... Ama merak etme hemen yarın işimin başındayım abi..." dedi.

Tunç gözlerini kısarak " hee hee öyledir Şahin... Ben sana o gece diyeceğimi dedim... O gıda şirketine başka avukat göndermiştim sen işi gücü bırakınca... Ama ben sana bulurum yeni iş merak etme..." dedi.

Şahin hiç umursamadan " benim işe ihtiyacım yok abi... Zaten Kılıçaslan Hukuk Bürosun'da çalışan bir avukatım ben..." dedi.

Cevriye hanım ve Pembe yan oturup oğullarının tatlı atışmalarını izliyorlardı. Cevriye hanım her zaman ki, görgülü tavrıyla " Pembe bak Şahin ne kadarda mutlu... Çünkü karısı döndü... Araları da düzelecek inşallah..." Elini elinin üzerine koyup " biliyorum sen çok acılar çektiğin için kendini korumak amaçlı böyle sert tepkiler veriyorsun... Ama yüreğin sıcacık..." dedi.

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin