⚘️

2.1K 171 130
                                    


Şu yoruma bakar mısınız? Ben bu şahsı ilk defa görüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu yoruma bakar mısınız? Ben bu şahsı ilk defa görüyorum. Ve kitabımın 31. Bölüme kadar okumuş çok dindar kardeşim...

Ya Allah aşkına ben daima demedim mi benim amacım cinsellik yazmak değil... diye. İslama göre karı ve koca arasında olması gerekeni Dini olarak bildiğim kadarıyla sınırlarıyla ölçülü bir şekilde yazmak istiyorum diye.

Bugün günümüzde 7, 8 yaşlarında ki çocuklar biliyor artık cinsellik ne demek...!

Ben ayrıntıya dikkat ettim herzaman ve yazmadım. Sadece usturuplu kelimelerle okuyucuya karı koca arasında ki duyguyu aktardım yalan mı. " Dudağından öptü, doyamıyordu karisına... " gibi türden.
Ne yazanlar var beni ilgilendirmez ama çok afedersiniz sanki porno yazı misali.
Ben asla öyle yazamam yazmadım sizde şahitsiniz.

Allah aşkına biz karı koca arasında ki cinselliği bile kimden ve kimin hayatından öğreniyoruz. Kuranı Kerim uygun şekilde bildirir. Peygamber Efendimizin eşleriyle olan ilişkisi uyugun ve sınırlarla bildirilmiş. Çünkü cinsellik karı ve koca arasında olsa bile sınırları var Müslüman için...

Benim amacım günümüzde ki eşler arasında kanayan yaralara parmak basmak.
Hocalar bile bu konuda uygun şekilde eşler arasında ki cinsellik konusunda sohbetler veriyor... Niye bir düşünelim isterseniz...
Herkes bilmiyor mu?! Biliyor... Ama önemli olan bilmek değil bunun dini bir görev ve sorumlulukları olduğunu anlamak, anlatmak...
Eşlerin bu konuda birbirlerinin haklarına riyatet etmesi değil mi?!

Çünkü eşler arasında önemli bir konu bu durum... Sebepsiz yere vebali ve kul hakkı var... Daha neler neler var...

Ben umursamıyorum artık bazı şahısları... Buraya dönüş sebebim belli. Ve hemen engeli basıyorum şahsına cevap vermeye bile tenezzül etmiyorum. Ama bazıları bana bu şekil ulu orta yazınca zaten kendini herkese açık ediyor. Bende böyle cevabımı veririm kimse kusuruma bakmasın...

Bunu da bazılarına hatırlatma olarak yazdım....
Yoksa umrumda değil. Bunu bu kişi görür mü bilmem. Çünkü engelli ama görüyorsa da sınırlarını bilsin...

Makul ölçüde eleştiri kabulüm mutlu da olurum. Ama bu eleştiri değil resmen insanın hevesini kırmak...
Okumayın beğenmiyorsan kardeşim...
Yada varsa bir eksiğim şura şöyle olsaydı gibi yorum yap bu ne ya.

Engelliyorum yok yine devam eden profilimde de yazdığım gibi Siber polislere bildiririm zaten yazdım ben bunu yıllar önce açık açık.

Ha birde Müslümanız diye hakkımızı makul ölçüde arayamayız diye bir emir veya kanun yok...
Her Müslüman kendi hakını dini doğrultusunda arar, aramalı da...
Sakın beni bununla da vurmaya kalkamayın... Haklarımin her türlü farkındayım hamd olsun...

Soruyorum dindar karı ve koca arasında cinsellik olmuyor mu? Olmuyorsa ben mi yanlış biliyorum.
Dini kitaplarda karı ve koca arasında olması gerekeni üstü kapalı yazmak günah mı?

O zaman niye bize dini ölçüde cinselliği anlatıyor bunca alim büyükler ve kitaplar...!

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin