Merak edenlere toplu olarak cevap vereyim bir kesitle.
Ve birseyi merak ediyorum. Onca okur var yorum yapanlar aynı kişiler Allah razı olsun. Ama digerleri nerede?
Ya da bölüm gelmeyince sürekli soranlar? Ya da ben burayı bırakınca dön yazarım diyenler...🌿🌿🌿🌿🌿
Güleyşa ağlayarak çıktı Kahramanmaraş 'taki ailesinin evinden. Korktuğu gibi olmuştu. Ailesi kabul etmemişti.
Güleyşa değersizlik ve yok sayılma, kimsesiz kalma hisleriyle ağlayarak yola koyuldu. " Kaybetmeye mahkumum ben...! Önce kocamı sonra ailemi kısacası herkesi katbettim..." dedi." Kaybolmak istiyorum...! Yok olmak istiyorum...! Dönemem ben artık koca evine de...!"
*****
Şahin karşısında ki çökmüş karısına bakıp " Güleyşa " deyip çaresiz bir şekilde " yapma böyle..." dedi.
Güleyşa ağlayarak, gözleri renginde taktığı mavi şalını düzeltip " Şahin bırak beni... Geçmişimizin hatrına bırak... Bırak ki anılarımız temiz kalsın... Yoksa biz o anılarımızı da pişmanlıkla anacağız... Ben seni çoktan kaybettim... Ve kabul ettim... " deyip hıçkırarak
" sakın sana kızgın olduğumu sanma... Genç bir adam olarak tüm bunlara katlanmak zorunda değilsin... Çünkü kusur bende... Ve seni azad ediyorum... Git ve mutlu ol... Sevmek bazen vazgeçmek demektir... " der demez Şahin karısına doğru yürüdü.Güleyşa hızlıca geri gidip " yoruldun sende... " deyip sızlayarak " tam iki yıl oluyor Şahin... Kocaman iki yıl ama sonuç aynı... Ben " deyip feryat ederek
" ben seni mutlu edemiyorum... Bunu sende kabul ettin... Yüzüme vurdun kaç defa..." dedi.Şahin başını sallayarak " Güleyşa!" Der demez " Sen sus şimdi ben konuşacağım Şahin... " deyip akan gözyaşlarını silerek
" dediğim gibi sana kızgın değilim... Hatta hak bile veriyorum... Ama ben seni bilerek isteyerek üzmedim... Bende istemezdim böyle olmayı...!" Dedi.Şahin nefes nefese " Güleyşa " der demez yine fırsat vermeden " eğer böyle bir sorunum olacağını bilseydim aşkımdan ölsem bile seninle evlenmezdim... Senin de başını yakmazdım... Ben kusurlarımla yok olup gitmek istiyorum!
Ben kocamı kaybettim ailemi kaybettim... Kabul ettim hepsini... Boşanma davası da açtım... Avukat kusurum olduğu için tek celsede biter dedi... Senden de hiçbir talebim yok..." deyip eliyle kalbine dokundu " buna da hakkım yok... Sana ne verebildim ki? Mutlu mu ettim..." Dedi kocasının son zamanlar da yüzüne defalarca dediği gibi.Şahin başını sallayarak " Güleyşa sen neler de diyorsun?!" Dedi.
Güleyşa ağlayarak geriye gitti tekrar. Caddeden karşıya öyle bir anda geçmeliydi ki Şahin peşinden gelemezsin ve izini kaybettirsin.
Şahin'i sözleri ile oyalayıp o anı bulup caddeye fırladı ilerden gelen tırı bile umursamadan.Şahin adeta buz tutmuştu. Cadde de yankılanan fren sesi ve çarpma, acı içinde ki feryatla. Şahin delirmişti feryat ederek " Güleyşa!" Diye çığlık attı. Gözlerini kapattı " Güleyşa'm!" Dedi soluksuz kalarak.
⚘️⚘️⚘️
Güleyşaya ne oldu ?😔
Şahin başınızı yedin haberin olsun...😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...