500 yorum sınırı dolarsa yeni bölüm gelir inşallah...
Satır arası yorumlarınızı merak ediyorum inşallah. ..
Uzun bir bölümle geldim.
Ama yazım hataları olabilir düzenleme fırsatım yok...
Hadi ben temizlik ve sarma sarmaya....😁 Keşke online karşılıklı iş yapılsa da bana sarmada yardım etseniz...Ne güzel olurdu ne güzel...😁
🪷🪷🪷🪷🪷🪷
Sevda neydi? Herkese göre değişirdi hissiyatı. Ama bir olgu vardı ki hemen hemen herkes için aynıydı. Kalbin yerinden çıkacak gibi olup, tüm bedeninin baştan aşağıya kadar sadece sevdiğine aitmiş hissi ile yanmaktı. Onu görünce yüreğinde kuşların kanat çırpmasıydı. Gözlerin de, sadece sevdiğine özel değişik bir ışıldama olmasıydı. Kulaklarının yarinin sesi ile en güzel melodiyi dinler gibi olmasıydı. Adeta bir bulutun içindeymiş gibi ayaklarının yerden kesilmiş gibi olmasıydı. Daha uzar giderdi. Tunç ve Şifa'da aynı hallerin hatta daha fazlalarının içindelerdi.
Tunç karısının masada Nana hanımın geleceğini duyduğundan beri değişen ruh haliyle büyük bir merakın içine girmişti. Vardı küçük ve masum karısının bir derdi. Vardı işte biliyordu. Bilirdi O... Kahvaltıdan kalkınca çaktırmadan peşinden gitmişti. Mutfakta Güleyşa ile konuşuyor olduğunu işitti.
Karısının sesi çok üzgündü. " Geçecek hepsi Güleyşa... Canım inan ki bu günler iyiki geçip gitti dediğiniz günlere dönecek... Hayır sakın ağlama ve umutsuz olma... Sen umudunu kaybedersen zaten hem kendini hem kocanı üzersin... Sen hasta değilsin ki canım benim... Bu durumu yaşayan binlerce kadın ve erkek var ama toplum baskısından dolayı kimselere diyemiyorlar... Sadece sen değilsin bu durumda olan... Sen sadece bazı şeylerden dolayı böylesin bence... Ama sen korkunu bilinç altında gizlemiş ortaya çıkaramıyorsun... Ama bunu yapma kendine de kocana da... İnanki o korkun her ne ise tüm bunları yaşamana sebep değmez... Güvendiğin birine ya da kocana anlat... Tamam canım yine hemen itiraz etme... Sen ne zaman tercih edersen... Ama inkar ederek bir yerlere varamazsın... Ben daima senin yanındayım canım... Asla böyle düşünme canım... Sen kusurlu değilsin... Aksine sen mükemmel güzel bir kadınsın... Şahin abinin biricik sevdası, sarı gelinisin... Güleyşa'm canım bacım şunu unutma ki kocan seni çok seviyor... Ve seni kaybetmemek için iki yıla yakın zamandır mücadele ediyor... Seni korumak için nasılda açık vermemek için diken üstünde... Böyle düşünme sakın... Bu süreçte onu da anla artık nasıl davranması gerektiğini bilemiyor... Yine sen benimle konuşuyorsun ama o bir erkek olarak kimseye anlatamıyor derdini... Hep içinde yaşıyor... Evlilik bu inişli çıkışlı, bazen ufak tefek tartışmalı ve bolca da sabır isteyen kutsal bir müessese...
' Bedende baş ne ise imanda da sabır aynıdır. Başsız beden olmayacağı gibi, sabırsız da iman olmaz.' Demiş Hz. Ali Efendimiz... Ne olur bu sözü unutma... İnanki sabrederken çok zor ama mükafatını alınca da çok lezzetli oluyor meyvesi... Tunç mahpusta iken ben nasıldım? Yavrumu yeni kaybettim üstüne kocamı kaybettim... O kadar zordu ama bak çok şükür aldım ödülünü... Neyse canım dediğim gibi misafirlerimiz var kapatayım yine ararım seni... Nana hanımla senin için görüşmeye çalışacağım... Ama inanki otel şimdiden kadın için gelen insanlarla dolu... En güzele emanet ol canım selam söyle herkese..." deyip kapattı.Tunç karısının fark etmemesi için hemen masaya dönmüştü.
" Güleyşa ile Şahin'in bir derdi var... Ben bunun uzun zamandır farkındaydım... Defalarca Şahin'e sordum neden böylesin diye ama hep geçiştirdi... Özelikle askerden geldi geleli daha kötü... Ofiste gece yarılarına kadar çalışma bahanesi ile kalıyordu. Zorla eve gönderirdim bazen... Ama ne... Benim hatun biliyor, anladım da... Ama ağzı ne kadar sıkıysa bana bile dememiş baksana..." dedi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...