Açıklama

3.3K 218 162
                                    

Selamünaleyküm...

Bu açıklamayı yapmayı düşünmüyordum ama o kadar çok kişiden " dönmeyecek misiniz? Ne zaman...? Ne olur...?" Gibi bir çok soru geliyor özelden, instagramdan, yorum olarak... Ben artık kendimi anlatmaya çalışmayacağım!! Keza ben defalarca bu kitapları yazma sebebimi yazdım yıllardır. Bazıları anladı bazıları anlasa bile anlamak istemedi... Ne yazık ki...
Rabbim izin verdi yazdım ben yoksa benim elimde olan bir şey değildi. Çünkü yazmaya başlayınca kendim bile şaşırıyordum aklıma o anda gelenlere...
Defalarca kez " bura benim için gelir kaynağı değil..." dememe rağmen devam etti bazı şeyler. Çok dedim " bu platformdan çok güzel kalemi olan yazarlar gitti... Bende direniyorum..." diye. Direndim de...
Ben ne durumlarda iken bile bölüm yazdım görevim gibi insanlar beklemesin diye.
Ama artık benim yazdığım karakter üzerinden temiz ve pak Dinimize kadar laf atılınca veya olay saptırılınca benim kırmızı çizgim geçildi. Yine de kaç defa açıklama yaptım ama olay yine aynı devam etti hatta daha da fazla oldu ( bunları yapanlar kendilerini biliyorlar ve Allaha havale ettim ben hepsini. Elbette huzuru mahşerde yüzyüze geleceğiz şimdi bu dünyada yüz yüze değiliz tanımıyorum diye istediklerini söylemeye cürret edenler bunu unutmasınlar... Çünkü benim ahiret inancım var çok şükür...)

Ve ve !! Bir yazar kötü karakter yazınca veya insanların beşer şaşar olduğunu yazmak için yazdığı olayları desteklediği anlamına gelmez...! Orada verilmek istenen bir mesaj var muhakkak ama görmesini bilene...! Yoksa nasıl doğru yanlış izah edilir ki? Kötüyü görmeden iyinin kıymeti bilinir mi? Yani daha fazla yazmak istemiyorum bu konu hakkında.

Ben bazıları için hayallerimden vazgeçmedim bunu merak edip yazanlara cevap olarak söylüyorum ki, beni başka platformdan da istiyorlar. Şu anda yazarım oraya hemde ücretli. Ama ben şimdilik bekliyorum...

Ama ama bu değil ki yazmaktan vazgeçtim. Yazıyorum yine çok şükür Rabbim'e ki. Ben yazmayı seviyorum. Şu anda yeni bir kurgum bile üç dört bölüm yazık. 😍 Ayşin kızım ve Gökbey Karabey hırçın oğlumuz. Ünlü mafya babası Haşim Karabey'in tek varisi ve torunu. Yerini bıraktığı torunu ünlü mafya ve Karabey Holdingin CEO'su... Gökbey'in iki yüzü var biri bilinen temiz CEO Gökbey, biri sadece yer altı dünyasının bildiği demir bilek karanlık Gökbey. Trabzon'dan İstanbul'a uzanan bir hikaye ibretliklerle dolu, sırlarla dolu. İki dünya arasında sıkışmış bir Gökbey Karabey var. Masum ve güzel bir kızımız Ayşin var...

Yani sizlerde en küçük veya başka şeyler için vazgeçmeyin hayallerinizden. İnanın kimse için değmez. Kendiniz için olsa bile vazgeçmeyin.
Sözlerim herkese göre değil çok vefalı, gerektiği yerde usulünce eleştiren, gerektiği yerde taktir etmesini bilen. Ve aylardır mesajlar yazan" çok şey katmıştı kitapların abla veya yazarım..." diye. Ama çoğuna tek tek dönemiyorum o yüzden toplu cevap vermek istiyorum.
Şu anda inanın çok kırgınım ve ne olacak bir fikrim yok... Dönüp dönmeyeceğimi de bilmiyorum. Döne de bilirim belki dönmem de...
Neyse yeter bu kadar...

Allah'a emanet olun...

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin