Kesit

1.4K 169 113
                                    


Genç kadın kanlar içinde kalmıştı. Etraftakiler bu olayla dehşete düşmüştü. Canı çok yanıyordu kadının. Ağzından akan kanlar başında ki şala doğru akıyordu. Ellerini mecalsiz bir şekilde uzattı sevdiği ve asla unutamadığı adama.

Genç adam dehşete düşmüştü. Donup kalmıştı. Etraftakiler hemen ambulans çağırmıştı. Durum vahimdi. Genç kadının durumu iyi değildi. Adam ağladı kanlar içinde kalan kadının haline.

****

Doktorlar genç adamın yanına gelip
" Maalesef durumu iç açıcı değil... Ve durmadan sizin adınızı söylüyor... Sizi görmek istiyor..." dediler.

Genç adam dağılmış bir şekilde yaralı kadının odasına girdi. Halini görünce daha kötü olmuştu.

Yaralı kadın gelen genç adama ellerini zorla uzatıp " geldin " deyip acıdan inledi. " Seni daima sevdim ben..." dedi.

Genç adam yutkunarak " daha fazla yorma kendini..." der demez " vaktim yok biliyorsun... " Elini yine uzatıp
" beni sevdiğini söyle duyayım lütfen..." Öksürürken ağzından kanlar akıyordu.

Adam ağladı kanlara bakarak.
" Hiç sevmedin mi beni? Niye ağlıyorsun? Konuşsana..." Gözlerini kapatıp " herşey benim suçumdu... Ne seni ne kendimi mutlu edemedim..." dedi.

****

Genç adam, son nefesini veren kızla hıçkırdı. " Allah'ım...! " Dedi.

Gelen doktorlar " başınız sağ olsun beyefendi..." diyerek zorla dışarı çıkardılar genç adamı. Etraftakiler gözyaşları içinde genç adama baktılar. İçlerinden birisi genç adama bakarken öldüğünü sandı..

🪷🪷🪷🪷

Neler oluyor sizce?😔

Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin