Bu tarz yorumları yapan çok bilmişlere toplu olarak açıklamadır...!
Bakın sabrım taşıyor artık bazı densizlerin yorumlarına. Ölçülü eleştiriye açığım ama ama bazı şeyleri hoş görmem imkansız...Özelikle dinimize karşı bir yanlış varsa...!!
Benim şu anda oğlum hastanede kontrolde, eşim öğle yemeğine gelecek, memlete gideceğiz hazırlığım var. Ve başka sorumlulukların da var ... Yani oldukça yoğunum. Ve ister istemez gerginim bende bir aciz beşer olarak... Ama ama kalktım açıklama yapıyorum inanılır gibi değil! Elim ayağım titriyor inanın hak mı bu bana?!Yani evet Tunç hatalı bunu zaten ben fark ederek yazıyorum da... Peki Tunç Şifa'yı nereden ve ne şartlar altında kurtardı... Kim yapardı bunu kolay kolay...!! Şifa'nın da dediği gibi...
Ve kitabımın neresinde böyle adama sabredin dinde yeri var dedim....!!!!
Ben kitaplarım da insanlarin beşer şaşar olduğunu ve hataya meyilli olduğunu yazmak ve göstermek ve telafi edilmesini anlatıyorum. Ve dinini yaşayan insanlar haşa melek değildir ki dediğim gibi insanoğlu beşer şaşar... Elbette hataları da olacak, pişmanlıkları da olacak, telafi için mücadeleleri de olacak. Tıpkı normal hayatta olduğu gibi. Ve lütfen rica ediyorum benim mübarek temiz pak Dinimi karakterlerim üzerinden rencide etmeyi ima bile etmeyin...! Buna asla tahammül edemem...! Benim karakterlerim kusurlu beşerler, nefisleriyle mücadeleleri olan yeri geldiğinde hataları olan yeri geldiğinde tevbe kapısını ardına kadar açacak insanlar tıpkı normal hayatta olduğu gibi...! Tekrar ediyorum benim karakterlerim üzerinden Dinimize kadar laf atmayın...!!!Benim dinim de kadın baş tacı, başına ayet ayağının altına cennet verilmiştir...!!
Ben kitap yazıyorum elbette acı tatlı olaylar olacak...! Normal hayatta olduğu gibi... İnsanlar hata yapabilir ama tekrar ediyorum benim Dinim temiz...!!!Ben bu kitapları Dinimiz daha iyi idrak edilsin diye yazarken kalkıpta Dinimize karakterim üzerinden laf atılmasına sessiz kalamam kimse kusuruma bakmasın....!!! Sonra da gelip bana niçin böyle tepki veriyoruzsunuz demesin kimse...
Ve benim vaktim yok kalkmış size sırf Dinimizi dilinize dolandığınız için mesaj yazıyorum. Bölümleri yazmaya zor vakit buluyorum ben. Beğenmiyorsunuz madem okumayın benim alın terim, emeğim olan kitaplarımı....
Ben, benim yüzümden Dinimize tek bir kelam gelmesine razı gelemem ve bu vebali göze alamam...!! Ateşten gömlek giyerim korkusuyla onca araştırma yapıyorum yazarken...!
Ben ne zaman yanlış bir yönlendirme yaptım burada... Hak için doğruyu söyleyin...!!Amacım hatalardan ders alınıp, telafi etmek için uğraşmak onu anlatmak...
Tevbe kapısında kul olmak... Yazık gerçekten yazık....!
Hakkımı helal etmiyorum inanın...!
Ve ben bu tarz insanları bu zamana kadar ne beğeni de ne yorumda görmüyorum sadece böyle ortaya çıkıyorlar...Peki peki benim emeğime hakkını vermemek varmı dinimizde sizde bunu söyleyin...!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabrı Sükut 8. Seri ( Esaret Hayat )
SpiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 19 yasında ki Şifa kı...